Ik hoop het ook een keer na 20 rondes Maar ja dit betekent bij mij nog helemaal niks, dat weten we uit ervaring hè Hoe is het nu met jou?
Helaas wel inderdaad.. maar we gaan er gewoon vanuit dat het gouden ei er eens tussen zit ♡♡ Hier rustig.. tenminste gisteren eindelijk eens helemaal geen bloedverlies, dus maar even van genoten haha. Verder nog niet weer getest, dus weet het eigenlijk niet. Aan de ene kant wil ik toch wel weer een testje wagen, maar aan de andere kant ben ik bang voor teleurstelling dat het nog niet afgelopen is..
Nou zou idd even een break nemen van testen. Mss einde van de week weer ofzo Maar fijn dat je dan even geen bloedverlies hebt, wat een verademing dan hè
fijn dat het bloedverlies gestopt is! Zou idd ook even wachten met testen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar je hebt wel even wat rust verdiend ❤ ❤ )
Goedemorgen dames! Gister de booster gehad en vandaag niet zo fit helaas Maar net met mn ochtendplas weer een positieve ovulatietest… cd 17, 21 en nu cd24 allemaal donkerdere controle streep Maar goed misschien is mn urine te geconcentreerd en is ie vals positief dus vmiddag nog een keer testen en dan volgen weer foto’s haha