Jaa als je veel vrije tijd hebt is een nadeel als je op het wachtbankje zit. Ik hoop dat je morgen een duidelijker streepje hebt ♡ Haha zoals @Maudje123 zegt, welcome to the club Ahh balen! Maar het kan nog he ♡♡
Oh nee @MamaAlice030 Ik duim nog! Hier 8/9 dpo ook negatief, het is nog te donker om een tuurstreep te kunnen fantaseren..
❤❤❤ Ik wil nog niet opgeven maar ook geen valse hoop hebben ofzo, lastige balans haha. Het kan nog, maar ik reken er niet meer op
Hier toch al flinke progesteron klachten misselijk, last van m'n darmen, MOE ik zou de hele dag kunnen slapen, borsten die pijn doen. Deze ronde is wel een ronde van extremen (korte menstruatie, heftige eipijn, meer klachten), hopelijk met een goed resultaat ik ben echt op z'n max 3 DPO, maar ga uit van 2 DPO. Dan te bedenken dat dit ook nog erger wordt want ik zit echt kort na m'n eisprong. Ziek of andere cyclus kan ik me niet voorstellen (ik ben heel december zowat ziek geweest en ben vroeg begonnen met ovulatie testen, welke ook echt weer zijn afgenomen nu)
Slapen.. hmm dat klinkt lekker.. Ik ben al weken lang wakker en dan echt wakker ben echt kapot.. Ik ben zo moe en toch slaap ik geen seconde.. Zo ontzettend frustrerend.. En hoe doe je dat zolang wakker zijn? Je zou denken na 3 dagen val je wel in coma maar het duurt een eeuwigheid nu. Melatonine 5mg gebruikt en dat doet ook niks bleh! Over negatieve testen.. Bij me oudste testte ik ruim na mijn nod pas positief.. Bij me dochter al op 7 dpo..
Zou het hier dan eindelijk de goede kant op gaan? Zojuist 2 verschillende ovulatietesten gedaan. Die van easy@home waren de controlestreepjes eerst nog duidelijker dan de teststreep. De zwangerschapstest zou een 10 miu zijn maar was tov kruidvat sowieso al veel lichter dus met die testen kan ik niet vergelijken, maar die waren eerst wel heel wat donkerder en nu met 2e urine tuurtuurtuur. Ik slik nu ook netjes 2 maal daags de monnikspeper (las dat het ook goed was na herhaalde miskramen, goed voor cyclus en PMS klachten). Dus op naar hopelijk een eitje
Dan is het wel een hele duidelijke indroger Open slopen is niet altijd een probleem, voornamelijk bij predictor (Of was dit nou een predictor )