Super bedankt lieve meiden! Krampen begonnen en al wat donker bloed, dus vandaag of morgen wordt CD 1... Boehoe ik had echt zo'n goede hoop voor deze ronde. Morgen mijn Letrozol voor ronde 2 maken, ZH op de hoogte brengen en echo plannen op dag 12-14 @noukie 1992 Gecondoleerd! Hopelijk vliegen je DPOs snel voorbij! Ik duimmm
Sterkte @noukie 1992. Niet leuk Ik liet vrijdag mijn bloed checken op verschillende waardes. Ik zie nu in mijn app van het ziekenhuis de uitslag al, maar moet wachten tot morgen of overmorgen op de uitleg van de dokter... dus ik probeer hier al eens AMH heb ik 2,7 als waarde. Iemand een idee of dat goed is? Ik lees wel overal dat het afhangt van het moment van de bloedname, bij mij gebeurde dat op CD1 (en ik moet nog eens terug voor een nieuw bloedname exact 7 dagen na eisprong). FSH heb ik 9,1. Dat lijkt me vrij hoog, maar mss is het toch normaal. LH 7,2 Estradiol 76 en progesteron 0,6. Iemand van jullie ervaring met deze waardes? Dacht dat vooral die AMH een belangrijke waarde is. Ik weet natuurlijk ook wel dat jullie geen dokters zijn (althans dat denk ik toch, haha), maar ik kan maar proberen hè
Welke dag van je cyclus heb je dit laten prikken? Edit: beter lezen Amh ziet er prima uit (heb zelf 0.5) Fsh iets aan de hoge kant, 10 is de max volgens mij
Ik ben begonnen met tempen, heel benieuwd of het een beetje wil lukken met onze onrustige kleine man. Vanacht om 3uur moest ik er uit, maar toen eerst getempt en dat was precies het zelfde als toen ik er sochtends om 6h weer uit ging dus dat lijkt wel goed te gaan
Mijn ziekenhuis doet dat echt fantastisch, ik kan overal op klikken voor uitleg en wat gemiddeld is. Heb je hier wat aan? Mijn 1e bloedwaardes
Dank je wel @Maudje123 en @mamamarloes Ik maak me idd een beetje zorgen om de FSH, de rest lijkt me oké... Morgen hopelijk telefonisch contact met de huisarts.
Maar ook je fsh kan fluctueren, die van mij was vorig jaar januari aan de hoge kant, 10.2 en vorige maand 7.4 dus niet gelijk stressen
Waarom laten jullie dat prikken? Of via wie? Ik heb dat namelijk nog nooit gehad.. Is dat niet iets wat ze standaard zouden moeten doen als je aan de bel trekt?!
Bij mij is alleen tsh en progesteron los van elkaar geprikt. Progesteron een week na m'n eisprong. Verder nergens op gecheckt.
Nou ik heb geprikt omdat ik niet meer de jongste ben, vorig jaar januari voor het eerst en toen afgelopen december opnieuw om te kunnen vergelijken Ik heb het gewoon via de huisarts aangevraagd, gelukkig deed zij niet moeilijk
In België is dat het eerste wat bekeken wordt. Als je ergens een groot tekort hebt, is de kans dat je zwanger wordt namelijk klein (althans volgens mijn huisarts).
Hier voelt het alweer als een verloren ronde, en hij is nog maar net begonnen. Eerst had mijn zoon corona, nu mijn man. Komend weekend is eisprongweekend, maar ik heb helaas nog nooit iemand gehoord die zwanger is geworden terwijl zij of haar man corona had. Mocht er iemand wel zo'n verhaal kennen: please zeg het mij, dan verlies ik toch niet al mijn hoop. Ikzelf nog steeds negatief trouwens (en mss zorgt mijn boostervaccin er wel voor dat ik negatief blijf... fingers crossed)
Ja heb er al een aantal gesproken waarbij ze gewoon zwanger geworden zijn geworden tijdens een besmetting hoor
Mits je zelf ziek wordt is er nog weinig aan de hand. Zaad gaat pas een paar weken later achteruit (mijn man heeft z'n zaad in moeten leveren met 2x.koorts in de afgelopen 3 mnd, waarvan de 1e keer 12 weken ervoor en de laatste keer een week voor hij het moest inleveren) en daar was het zaad nog goed. Alvast extra vitamines eten, genoeg buitenlucht (in de tuin bijv) en lief zijn voor jezelf. Ik duim met je mee ❤️