Normaal heb ik hem allang gehad, maar zal vast door de booster komen Oh jee jij ook al corona, hoop dat je niet al te ziek wordt
Ik koop normaal de dipsticks van sensitest, is de eerste keer dat ik deze gebruik. Wat is jullie ervaring met valse lijntjes op deze?? Er staat een vaag streepje
@xDanielle yes, die ziet er goed uit!! Zitten jullie lekker in je seksschema al? @noukie 1992 ik zie een streepje!!! Wat spannend! Nu heb ik wel eens op het forum gelezen dat deze voordruk- of indrogers geven. Verscheen hij binnen de afleestijd? Is-ie roze? Zo zeg wat spannend! @mamamarloes ah nee corona...... hopelijk ben je er niet heel ziek van. Qua timing in de cyclus wel het beste moment, zo tijdens je menstruatie. Beterschap! @BKD wow dat klinkt hoopvol! Hoeveel DPO zit je? En wanneer ben je van plan ons te verblijden met een fotootje van een test? (grapje natuurlijk) @Maudje123 Hij zal toch moeten komen, dat ei, wees hoopvol! Wij duimen!
@noukie 1992 spannend!! @xDanielle veel plezier @capo I wish.. De pleuris is net uitgebroken. Op naar de volgende ronde. Voor ons de laatste ronde voor onze 'lentestop'. We slaan de maanden december/januari als uitgerekende data over.. lijkt me echt niet leuk om dan jarig te zijn..
Mag ik jou kansen er dan bij? Natuurlijk liefst een mooiere maand, maar ik ga toch echt niet stoppen en heel hard hopen op uberhaubt een zwangerschap
Ja ik vind hem vager in het echt dan op de foto lijkt wel, vind het sterk dat ik hem zo goed op foto heb gekregen … Moet eerlijk zeggen dat hij zo vaag is dat ik niet kan zeggen of hij echt roze is, hij was wel binnen afleestijd zichtbaar en foto is ook binnen afleestijd.
@BKD neeeeee.... hè bah. Sterkte! Enneh, hier een decemberjarige. Is prima hoor. Wel druk altijd met de sint en kerst. Weet eigenlijk niet hoe mijn ouders dat ervaren hebben vroeger. Mijn zus óók in december namelijk, dus veel feest altijd die maand in ons gezin.
@BKD knuffel! @noukie 1992 wat spannend! Ik zie ook een duidelijke streep. @xDanielle woehoe! Veel plezier! @Maudje123 ik duim dat je ei snel komt! Ik ben zo trots op mezelf, ik heb nog niet getest. Morgen ga ik wel testen. Word er bijna zenuwachtig van
11/12. Ja ik heb echt een hele lijst aan kwaaltjes. Maar ik voel me eigenlijk echt goed over het algemeen. Maar de hoopvolste symptoom is toch de donkerwordende aders in m'n borsten en dat m'n Whopper niet smaakte (vond m zelfs vies)
Thanks. Goed getimed. Sinds het zaadonderzoek slaan we steeds een dag over En gister dan toevallig acupunctuur gehad. Alleen kreeg ik net het onderzoeksverslag van mn hsg terug heb meteen gemaild! Daarin zetten ze beide kanten vulde zich vlot en liepen vlot door.. Niet dus!! 1 kant vulde zich niet duurde kei lang en dezelfde kant liep heel langzaam door.. Hebben ze zelf mondeling besproken én laten zien op het filmpje