Ohhh @noukie 1992 wat een verdrietig bericht!! Ik had zo gehoopt dat je afwezig was door misselijkheid of in de wolken.. Dikke knuffel!!
Ach lieve noukie ❤ Wat heb ik met je te doen, ik had al wat aan je temp gezien, dus had al zo'n vermoeden. Inderdaad blijven praten met elkaar, anders raak je elkaar kwijt in het hele verhaal en dat is wel het laatste wat je wilt. Snap dat de stap voor een operatie een drempel is waar je over moet, maar je hebt het al lang uitgesteld, misschien is het nu wel de tijd ervoor. In ieder geval heel veel sterkte met jouw keuze hierin en blijf praten met je vent ❤❤
Blegh........ ik voel me slecht. Onrustig, verdrietig. Mijn buik en onderrug zeuren echt enorm. Alsof er een MEGA menstruatie aan zit te komen. Dus iedere wc-gang is een hel, bang voor wat ik op het wc-papier aantref. Ik ben vandaag 12DPO. Ik verwacht morgen(nacht)/zaterdagochtend mijn menstruatie. Heb nog niet getest. Heb ook altijd de deal met mezelf (en mijn vriend) om niet voor NOD te testen. Morgenvroeg gaan we wel testen, als het nog nodig is. Maar hoe kom ik vandaag door? Deze dagen, van niet weten of het gelukt is, maar 99% zeker weten dat je de volgende ronde in moet, zijn zo erg. Laat dan dat bloed maar komen, dan kun je tenminste even uithuilen en onder een dekentje. Iemand tips? Ik wil zo zo zo zo zo graag een baby'tje. Een (levend) liefdesbaby'tje met mijn (inmiddels niet meer zo nieuwe) partner. Alles schiet in mijn hoofd, dat het misschien nooit lukt. Of wel lukt, maar dan uitmondt in een miskraam en we weer van voor af aan moeten beginnen. Shit. Ik voel me echt ruk zeg
Ah lieverd, ik snap je zo goed! Die laatste dagen vlak voor de NOD zijn een hel. Die wc bezoeken zijn een hel, je durft bijna niet meer te gaan uit angst bloed te treffen. En dan met onze geschiedenis is het als de test dan positief is totaal niet vanzelfsprekend dat het ook goed gaat. Dus je blijft bang. En op die laatste dagen voor NOD is het bijna niet te doen om jezelf nog moed in te praten. Nog 24 uur doorkomen en dan heb je duidelijkheid en tot die tijd bidden dat er geen bloed wordt gespot! Denk aan jou en duim voor jou! En tips.. afleiding zoeken is het enige wat ik kan bedenken, zorgen dat daardoor de uren sneller voorbij gaan…
@noukie 1992 ik wens je veel kracht en sterkte toe! Wij zijn er voor je ❤︎ @capo geef de moed nog niet op... al mijn duimen draaien!
Dikke knuffel, ik snap je verdriet zo goed. Je hebt ook al zoveel mee gemaakt ❤❤ Geen tips helaas, loop vlak voor nod ook als een bal stressende, testende, ellende rond. Ik denk zelf dat het komt uit een soort hoop dat een (levende)baby in onze armen het leed iets verzacht ofzo. Dat dat niet zo werkt weet ik wel, maar dan hebben we meer fijns in ons leven ipv dat verdriet nu. T lijkt alsof na al het verlies de ''druk'' van de wens groter is ofzo. Hopelijk is 2022 ons jaar ❤❤❤❤
Nou lieve dames, jullie duimen heeft geholpen geloof ik.... ❤ Héél onwerkelijk dit nog. En meteen onzeker of de streep wel dik/donker genoeg is voor 13DPO (misschien 12DPO, morgen zou NOD zijn)
Jaaaaa!!!! Die is echt wel dik genoeg hoor! Ik snap je twijfel, had ik ook. Maar ik had pas vandaag met 5 weken eindelijk een dikke streep. Ik durf je wel te feliciteren
Temperatuur is hier nog steeds laag, dus helaas op cd22 nog steeds geen ei. Als mijn cyclus als normaal verder gaat zal ik maandag ongesteld moeten worden. Verschrikkelijk als je niet weet waar je aan toe bent