Nog steeds hetzelfde, alleen gigantisch verkouden.. hele dag aan het niezen en voel me echt niet fit.. Temp springt alle kanten op, maar zal wel komen omdat ik niet fit ben. Eitje zou nu ook niet echt uitkomen haha. Ga er ook nog maar niet van uit want ipv middagurine de andere k2v5 nog maar even gedaan met ochtendurine en nog echt te donker voor eisprong Bovenste gisteren en onderste vandaag
@WinMom90 wat een onduidelijkheid steeds he . Verschrikkelijk! Wij hebben vandaag een nieuw bed gekocht(180x200) dan gaat de oudste van 10 in ons huidige bed(160x200) en de jongste van 6 is het bed van broerlief (140x200). Frisse moed. Alleen word hij pas in week 18 geleverd Morgen hebben we een relaxdagje geboekt. Thaise massage 60min, dan 60min floaten en uit eten
he getver dat schiet nog niet op idd, en ik had nog zo gehoopt dat het na de vorige afloop naar beneden zou schieten.
Hier nog geen ei, en laatste tijd zoveel mot met mn vent dat ik bijna ga twijfelen of het wel verstandig is nog meer stress toe te voegen. Maar goed, is ook niet gek, over 3 weken is het een jaar geleden dat onze slecht nieuws rollercoaster begon die eindigde in het overleiden van ons zoontje in maart
Heerlijk wij hebben een duo massage, ik een ontspanningsmassage en manlief een sportmassage. (Die doet zwaar fysiek werk en is helemaal op) Daarna een uurtje floaten dat is ook echt een aanrader!
Jullie hebben veel mee gemaakt dus blijf dicht bij elkaar blijf goed communiceren dan komt het wel goed ♡
Is af en toe makkelijker gezegd dan gedaan, we lopen vaak vast in de toon/manier van communiceren van de ander. Dan vinden we die te scherp en voelen we ons aangevallen en worden we boos, terwijl we allebei echt botte horken kunnen zijn af en toe. Misschien maar even kijken naar iets van relatie therapie ofzo, even de basis terug versterken na afgelopen jaar.
Boos zijn mag.. Ik zeg altijd een relatie zonder bestaat niet.. Iedereen heeft wel eens wat. Het belangrijkste is dat je er samen weer uit komt. Je excuses durven maken en excuses kunnen accepteren.. Het uit praten, betekend ook kunnen zeggen zoals jij het ervaart en de ander moet het ondanks het anders aan voelde voor diegene het ook kunnen accepteren. Ik kom uit een huwelijk waar ik niks durfde te zeggen.. Ik slikte alles. Hij werd kwaad en ramde dan deuren en muren en ik moest maar slikken want ik had hem tenslotte zover gekregen. Ik heb 2 kinderen met die man. 2 dagen negeerde je elkaar en de 3e dag deed je alsof er niks gebeurd was omdat je niet anders wist. Ik heb uiteindelijk mijn huidige man leren kennen en de 1e dag zag ik meteen wat ik thuis heb is niet zoals het hoort.. Mijn ex partner kwam van boven de rivieren en ik ben een Brabantse.. Hoe wij het ooit 14 jaar samen uitgehouden hebben is mij een raadsel.. Er is nooit fysiek geweld geweest oid maar achteraf zeg ik wel emotioneel geweld.. Mijn huidige man is ook een echte Brabantse dus hey dat kan soms hard tegen hard gaan.. Het eerste half jaar durfde hij niets als ik boos was dan kwam hij sorry zeggen zonder dat hij ergens schuld aan had.. Hij kropte zijn eigen gevoelens op omdat hij wist hoe mn vorige relatie was en dat ik nooit anders gekend heb dus hij wilde mij beschermen.. Ik was daar zo klaar mee.. Of je scheld me de huid vol en zegt waar het op staat of je rot maar op Toen hadden we onze eerste echte gezamelijke ruzie waarin hij een grote mond gaf en mij dus negeerde en naar bed ging.. Ik had even zoiets van ho wacht jij komt toch altijd ruzies goed maken binnen 5minuten? Die kwam toen wel even binnen toen hebben we gezegd we mogen vinden en voelen wat we maar willen maar we gaan nóóit zonder het uit te praten slapen. En geloof me ik heb daar moeite mee he.. ik wil boos zijn en negeren en je laten voelen dat ik boos ben.. dagen lang Maar nee ik word voortaan op me plek gezet en meteen word het uitgesproken. Zelfs in dat gedeelte botsen we dan vaak nog even want hij kan zich soms zo dom verwoorden en ik ben nou eenmaal geen kei in emotionele gesprekken voeren want ik heb dat nooit hoeven doen in mn vorige relatie Dus moreel van het verhaal Iedereen heeft er last van, de een vaker dan de ander mischien en de een botter dan de ander.. Maar echt, communiceren is een lastig dingetje vooral als je beide verdriet hebt ♡
@xDanielle amen, rake woorden. Wat een nare tijd heb je meegemaakt en wat fijn dat dit met je huidige man zo anders is. @Dominique87 sterkte @Maudje123 yes dan toch echt dat ei!! Genoeg geklust rond die periode? Succes op het laaaange wachtbankje @MamaAlice030 Altijd doen, relatietherapie, als je de mogelijkheden hebt en er samen achter staat. Hebben wij hier ook gedaan, niet dat we bang waren dat het anders mis ging, maar om hulp te krijgen in elkaar echt horen/zien. Vaak hadden we er totaaaaal geen zin in, of dachten we dat het niet nodig was, en dan toch hadden we meestal erg intense en mooie gesprekken. In pittige tijden komt alles onder druk te staan. En ook in de nasleep ervan kan een professional echt in ondersteunen. @WinMom90 neeee joh nog zo’n streep! Wat duurt dat lang zeg en dit kan een eisprong in de weg zitten? Zoveel hCG nog in je lijf?
Deze is mooi opgelopen toch? Streepje was zo in het donker in bed met een zaklampje al veel beter zichtbaar dan vrijdag. En in daglicht volgens mij ook als ik het zo vergelijk. Opgelucht!!!