Lief. Ging eigenlijk best goed.. tot de olie.. dat was echt hel.. die minuut leek wel een uur te duren.. zelden pijn gehad die erger was dan dit. Gelukkig ebte het daarna snel weg. Nu wel krampen en bloedverlies. Eileiders waren in elk geval goed open. Maar even lief zijn voor mezelf. Ben heel blij dat het onze eigen fertiliteitsarts was die erbij was, gaf wel wat rust. Morgen follikel meting/vocht in niche dmv echo bekijken.
Hier zou ik bij normale omstandigheden morgen ongesteld moeten worden. Maar goed zover bekend nog geen eisprong gehad en ook geen standaard tekenen van menstruatie zoals knallende hoofdpijn of pijnlijke bovenbenen. Ben inmiddels ook gestopt met temperaturen en begin eventueel wel weer als alles normaal is. Morgen telefonisch afspraak met huisarts. Ik hoop dat ze deze keer wél op het afgesproken tijdstip bellen in plaats van uren later en hopelijk ook een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Test was ook ineens weer wat donkerder, kan natuurlijk komen van concentratie urine..
Zowel mijn man als ik positief getest op corona. Beide kinderen ontspringen tot nu toe de dans.. Mn man heeft slaapapneu en snurkt ontzettend hard altijd.. Maar sinds de corona infectie is het niet meer te doen.. Hij reageert niet eens op slaan duwen knijpen schudden etc. De kinderen worden wakker van zijn gesnurk en ik lig alweer dagen hele nachten te huilen ik ben zo moe ik wil slapen..
Wat een kutsituatie.. kan hij op zolder of beneden liggen? Dat hebben wij gedaan toen we beide ziek waren. Dikke knuffel ♥️
Onze zoon slaapt op zolder. Ik vind het zo sneu om te zegge slaap maar op de bank ofzo.. Hij voelt zich ook schuldig
7 dpo en natuurlijk al even een testje gewaagd met eerste urine. Deze easy@home had ik nog liggen, de laatste Wat er eventueel misschien maybeeeee te zien is, valt hier vast weg
Zoon heeft autisme die is helemaal gek aan het worden nu wij positief zijn hij durft niet in onze buurt te komen zo sneu. Zn vader wil ze niet eens in huis nemen zelfs niet nu ze negatief zijn..