Dat is nou net de verkeerde positieve test Heb je toevallig oordopjes? Ik gebruik ivm snurken man van die wasbolletjes. Gewone oordopjes zijn ook onvoldoende.
Oh wat ingewikkeld zo knuffel.. neusspray geeft mss nog wat verlichting.. hopelijk is het heel snel over ♥️
Hier echo gehad. Follikel is in elk geval 18 mm. Arts zei dat het vocht in elk geval niet hoger de baarmoeder instroomt vanuit de niche. Vond m op de echo er wel groot uitzien. Waar ze het vorige keer had over IUI, had ze het nu vooral over AMC. 16 februari krijgen we de definitieve uitslagen en weten we wat ons te wachten staat. Ondertussen hoop ik dat het zaad en ei lekker glijdt deze ronde en innestelt
@WinMom90 Duimen voor die verwijzing, dit duurt toch al veel te lang zo ❤❤❤ @Maudje123 Ik lijk wat te zien hoor! @xDanielle he kak, beterschap voor iedereen en hopelijk kunnen jullie snel weer allemaal rustig slapen! @Caithxxx ik heb niet zo veel verstand van medische molen dingen, maar is dat een beetje goed nieuws of hadden ze daar nog weinig over los gelaten? Hier beetje gekkigheid, mn ovulatietest vandaag ook weer negatief maar de digitale gaf wel een knipperende smiley... Ik ben de draad een beetje kwijt.. Temp zegt ook nog weinig dus ik blijf voorlopig nog maar even door testen denk ik. Heb er niet zo veel meer maar kan elk moment nieuwe binnen krijgen dus moet net goed gaan.
Laten ze weinig over los eigenlijk.. het enige goede is dat mijn cyclus goed en stabiel is, zaad goed, vocht niet naar boven maar naar beneden stroomt vanuit de niche (wat goed is) en m'n eileiders open zijn.. maar niet wat m'n niche verder nog betekent voor onze kinderwens. Vervelend dat je geen duidelijkheid hebt! Hopelijk slaan de ovulatie testen snel knallend uit!
Hier nog even een foto'tje, ik dacht zelf cd20 dat toen mn piek was, had toen om 11 een donkere teststreep. Maar digitaal was toen negatief en nu wel knipperend... Maar goed misschien is het nu t einde van mn piek en dat ie dat nog mee pakt ofzo.. de testtrein staat nog niet stil dus we gaan het zien komende dagen
Vanmorgen voor de eerste keer acupunctuur gehad. Ze heeft ook even flink op me ingepraat dat ik mijn negatieve gedachten moet laten gaan voor wat betreft zwanger worden. Geen verantwoording nodig vwb mijn leeftijd, positief denken dat het gaat lukken, kijken naar baby dingen wat ik leuk zou vinden als het raak mag zijn. Stoppen met ovu en tempen enz Acupunctuur viel me 100% mee
Fijn dat het mee viel, hoe vond je het gesprek? Beetje positief gevoel aan de hele ervaring overgehouden? Soms is het fijn als iemand even van andere kant naar een situatie kijkt, maar is ook makkelijker gezegd dan gedaan om te stoppen met alles natuurlijk ❤❤
Ik heb zeker wel een positief gevoel erbij. Nieuwe afspraak staat ook al Inderdaad wel fijn om van een ander te horen, maar inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan
Oh wat fijn dat het zo'n positieve ervaring was, hopelijk heeft het goed effect, het is je igg heel erg gegund ❤❤
Zo lief van je ❤ Ik hoop ook dat het meer balans brengt en zo een mogelijkheid voor een zwangerschap Is jou natuurlijk ook gegund hè ❤
Wat fijn dat je een goede ervaring met acupunctuur had en zo'n fijn gesprek had. Ik hoop zo dat het je rust mag brengen en natuurlijk ook een positieve test @Maudje123 ♥️ Ik mag maandag ook weer
@MM34 wauw mooie test hoor, zeker voor 10 dpo gefeliciteerd!! @Maudje123 ik zie ook iets op je foto's. Van die eerste uploads vooral op de tweede foto.. spannend! @xDanielle dat is wel heftig zeg, vervelend..en jammer dat hun vader ze niet in huis wil nemen, zou z'n zoon toch ook goed doen in dit geval als ik dat zo hoor.. @Caithxxx dat klinkt niet fijn allemaal gelukkig heb je dat in ieder geval achter de rug.
Ik zie helaas niks. En laatste foto wel maar dat is indroog. Hoevaak ik dat heb gehad met die dingen. Je bent nog vroeg. Hoop dat je dit keer een duidelijk blijven streepje te pakken krijgt
Toen ie nat was, was het ook te zien. Wel heel erg tuur. Had er ook bij gezet dat de laatste droog was
@MM34 wauw die is mooi voor 10dpo! Gefeliciteerd!!! @xDanielle wat een vervelende situatie, sterkte! @Maudje123 de trein is weer vetrokken, woehoee. Fijn dat de acupunctuur goed bevallen is, hopelijk brengt het je snel iets moois ❤ @Caithxxx idd lief zijn voor jezelf, wel fijn dat je wel positieve dingen te horen hebt gekregen vandaag. Succes met je glij-ei @WinMom90 hoe ging jouw telefonische afspraak?