Wat een positief nieuws zeg! Ik rond het gewoon af naar boven dus das 50% Daar gaan we dan voor duimen. Hopelijk valt het onderzoek en de niche mee en verandert er niks aan de sit. Zoals ie nu is.
Jaa eindelijk! Hier ook nog even rust hoor deze maand, ga niet bezig met temp en ovulatietesten. Ben helemaal kapot en doodmoe.. Hopelijk gaan we met ons allen snel naar het zwangerengroepje ❤
Nog even een update van vanmiddag.. In het ziekenhuis hebben ze eerst bloed afgenomen, omdat het bloed het toch nog wat specifieker laat zien. Daarna alles van de afgelopen 2 maanden besproken en onderzoek gehad. Gynaecoloog had het over een ZOL omdat het hcg opliep eerst en langzaam daalde maar de verloskundige destijds niets kon zien. Ze gaf wel aan dat de verloskundige gefaald heeft mbt het handelen in deze situatie, en ze hadden mij in december al moeten doorsturen naar de gynaecoloog, omdat zij in dit soort situaties wekelijks controle willen om te kijken hoe alles verloopt en om erger te voorkomen. Alles wordt met mijn goedkeuren ook naar de verloskundige doorgestuurd, dar dit zeker niet zo had mogen gaan. Gelukkig is alles nu schoon. Baarmoederslijmvlies was zoals het zou moeten en in de rechter eierstok wat eitjes zichtbaar. Linker eierstok lag wat verstopt, maar sowieso alles zag er goed en rustig uit nu. Zaterdag denk ik dus echt dat gene verloren wat het hcg en bloedingen veroorzaakte. Al met al is mijn gevoel dus echt juist geweest en wil echt iedereen aanraden, luister naar je gevoel! ❤
Ik ben niet heel erg bekend in deze situaties, en of dit voor jou/jullie een positieve uitkomst is, maar ik ga zo ontzettend voor je duimen dat het HSG je een beetje helpt en je een plakbaby gaat krijgen ❤
Wat fijn dat je gehoord en gezien bent❤️ en dat ze het doorspelen naar de vk. Hopelijk leren ze ervan, zodat niemand meer dit hoeft mee te maken. Blij te horen dat alles weer is zoals het moet zijn ❤️ Ja is wel positief, nu hopen dat de HSG werkt idd. Mocht er niks gebeuren, dan starten ze IUI op goed geluk (omdat cijfertechnisch we niet meer kans maken met). Ben bijna bij m'n NOD, zondag testen. Wel een goed gevoel, maar dat heb ik vaker
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ 30 januari (2) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 17 LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 7 6 februari (1) BibiQ - 40 jr - 2de kindje - 3de ronde IUI-D (BAM) 20 februari (1) Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) 6 maart (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 18 8 maart (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 16 maart (1) Marloes- 38 Jaar - 4e kindje - ronde 8 na MA - ronde 16 totaal Onbekend (3) Newbie_123 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje 24wkn) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 8 ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in mei (13): Liva - 37j - 4e kindje - ronde 1 - 13 mei Doublerainbow - 31j - 1e kindje - ronde 10 - 15 mei Kleinbeginnen - 31j - 2e kindje - ronde 2 --20 mei Jo913 - 29j - 2e kindje - ronde 1 - 18 mei JLNE - 30j - 3e kindje - 1e ronde - ? mei Enigma - 39j - 2e kindje - ronde 3 IUI-D - 22 mei Marjohke - 30j - 1ste kindje - ronde 2 (na vmk) - 23 mei Primerose - 35j - 3e kindje - ronde 4 - 22 mei Olivia88 - 33j - 2e kindje - ronde 5 - 25 mei Witte2017 - 31j - 2e kindje - ronde 2 - 26 mei BruggeGirl - 28j - 2e kindje - ronde 2 met IUI - 24 mei Ines98 - 22j - 1e kindje - ronde 1 na vmk - 27 mei 19Summer87 - 2e zwangerschap, 1e kindje samen - ronde 4 ☆ MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 1 na stil geboren zoontje 24wkn (ma met 9 weken) Uitgerekend in juni (2): ☆ Marinda1988 - 33j - ronde 1 na stilgeboren zoontje 16 weken - 1 juni (miskraam met 9 weken geworden) KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 - PCOS, Letrozol 5 MG Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 - 23 juni Uitgerekend in juli (2): Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 3 - 16 juli Uitgerekend in augustus (2): ☆ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 - 13 augustus (miskraam) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 - 30 augustus SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 15 - 28 augustus Uitgerekend in september (4): Sophie2019 - 2e kindje - ronde 5 na missed abortion en vmk Bloemm90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 - 27 september MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk - (ronde 15 totaal) 26 september BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Uitgerekend in oktober (3): capo - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 - 8 oktober MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 10 (6e na vmk) - 17 oktober BibiQ - 40jr - 2de kindje - 3de ronde IUI-D - 18 oktober ♡♡♡♡♡♡ Totaal (10) Wachtbankje (4) Zwanger (26) Sterretjes (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.
Temp nog niet gestegen, ovutest knalt nog steeds als een batsignal van de test af. Helaas wel flinke last van mn blaas dus geen idee of we dit ei überhaupt kunnen benutten nu hij er is Helemaal bagger
Net 2 paracetamol en een ibuprofen tegelijk genomen, dat moet wel beetje gaan helpen zo denk ik. We hadden t gister avond nog geprobeerd maar manlief had wat problemen ook de oorzaak dat mn blaas, die al licht geïrriteerd was, nu extra boos is denk ik
Pijn is beetje gezakt dus net manlief verleid tot een potje worstelen tussen het thuiswerken door haha Ligt antibiotica voor me klaar dus we kunnen verdere irritatie dan voorkomen
Wat een enorme opluchting moet het voor je zijn geweest dat nu eindelijk het licht weer op groen staat en jullie weer voor jullie wondertje kunnen gaan. Het is balen hoe het gelopen is maar je lichaam heeft t nu wel zonder medisch ingrijpen zelf opgelost en geloof me dat is 10x beter. Ik hoop dat je nu snel weet een goede en regelmatige cyclus krijgt. Hou er wel rekening mee dat het even kan duren he. Je lichaam moet nu weer resetten. Mijn eerste ei sprongen waren toen met een hele korte LF. Maar er zit eindelijk verbetering in!.onwijs blij voor je!
Het is weer even geleden dat ik hier was, ik ben blij te lezen dat er weer een aantal dames zich aan de zwanger lijst mochten toevoegen! Gefeliciteerd aan @capo @MM34 @BibiQ !!! ❤️❤️❤️ ik moest even ‘herbronnen’ en alles even een plaatsje geven. Ik ben vorige maand mijn grootvader verloren en 2 weken terug mijn liefste honden vriend verloren daar bovenop alle teleurstellingen mbt zwangerschap en de endometriose klachten. Ik was/ben op. Aanstaande woensdag heb ik opnieuw een afspraak bij de gyn om mijn operatie in te plannen. Ik probeer het allemaal wat losser te laten. Daardoor ben en blijf ik wat minder actief hier. Ben gestopt met ovu testen en zw testen heb ik ook niet in huis. Zal ik wellicht woensdag ochtend wel een test doen alvorens ik naar de gyn vertrek. Voor dat beetje houvast blijf ik wel nog tempen, het is gewoon ook handig om zo mijn cyclus en notities bij te houden. @WinMom90 wat fijn voor je dat eindelijk die ‘verlossing’ is gekomen, het ging tijd worden! ❤️