Knap hoor, ik kan dat echt niet Tis dat ik weet dat het nu nog geen zin heeft, anders stond ik nu al te testen hoor
Jawel.. maar heb het eigk altijd 2 dagen voor NOD.. dus ik denk niet dat t innesteling is. Heb geen krampen verder.. überhaupt geen pmsklachten verder.
Drukke dag gehad vandaag! Vandaag tijdens de autorit even enorm misselijk, verwacht niet dat het iets is, want dan had de test ook al wel wat moeten laten zien. Maar goed een beetje hopen mag natuurlijk haha. Morgenochtend voorlopig laatste keer testen, tenzij er natuurlijk wat te zien is haha, maar ook daar verwacht ik geen veranderingen.. Testen hebben tegenwoordig allemaal van die streepjes lijkt het wel.
Vrees ervoor.. maar goed ik wacht rustig af. Als het wel een voorteken is dan breekt ie morgenavond of maandagochtend vroeg door, dus dan kom ik niet eens meer aan testen toe. Gebeurd dat niet, zal ik wel testen. Ben er verder wel kalm onder hoor. Voor mij is het nu wel definitief dat ik niet meer voor m'n NOD ga testen. Misschien stop ik ook met ovutesten, m'n eisprong is namelijk eigenlijk altijd wel rond dezelfde cyclusdag en seks hebben we voldoende. Misschien dat ik het alleen doe als we allebei contra aan elkaar werken omdat we dan wel moeten plannen zeg maar. Maar ik ben er zó klaar mee.
Tuurlijk mag je hopen ❤️ ik duim voor je. Ja echt hea.. ik vind t ook echt lastig met testen tegenwoordig.. super frustrerend.
Nee dat is te vroeg Ik ben vandaag 2 dpo ipv 4 dpo Dus op zijn vroegst donderdag, liefst later maar ja we kennen allemaal Maudje hè
Doe meestal 2e urine.. mijn ervaring is dat die - als er een streepje is - duidelijker zijn, dus in de loop van de ochtend haha