Hier 2 streepjes maar dan op de verkeerde test Echt typisch wel, net als we een paar dagen vrij hebben genomen en allemaal leuke uitjes gepland hadden staan krijg ik corona. Ik hoest al een paar dagen en toen was mn zelftest negatief, gister nacht koorts gekregen en vanochtend was mn test al positief voor hij doorgelopen was. Tempen heeft nu weinig zin natuurlijk, ik blijf mn ovu testen wel doen, maar weinig hoop dat mn cyclus nu gaat herstellen met die roons er bij. Gister op cd19 nog geen positieve test dus het schiet nog niet op helaas
Jaa in t echt wel.. ook toen hij nog nat was. Droog alleen duidelijker.. Maar k2v5 wil wel eens zulke streepjes laten zien zonder dat er "iets" is. Dus ik beschouw hem negatief
Nee ze zijn ook minder geworden. Maar volgens mij alle testen. Wou eigenlijk gewoon met action testen.. maar helaas
Ik heb hier nog niet gekeken, waarschijnlijk morgen ff Maar ik vind alle testen k*t Moet altijd nog een goede betrouwbare tegenkomen
Daar heb je een punt haha. Goedkoop of duur merk, allemaal hebben ze wel wat.. action was alleen het prijs gedeelte wat het nog goed maakte haha
Ja echt om te janken. Hadden week vol afleiding gepland ivm jaardag van ons zoontje. Maar dat valt nu allemaal in het water Voel me alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen dus blijf lekker in bed
Mss vmk geweest, wie zal het zeggen. Lijkt me sterk dat alle testen vals positief zijn geweest Nog een paar dagen wachten en dan gaat de testtrein weer rijden
Vandaag exact gelijk streepje dus het zullen de voorgedrukte streepjes wel zijn, al heb ik juist die van vanochtend goed bekeken voor het testen en niks te zien..
Zucht, die kv heeft duidelijk voorgedrukte streepjes Ik zie ze altijd goed als de test nog nieuw is Balen!!!