Ik zal ze vast nog nodig hebben komende maanden haha. Hier nog negatief, dus ik verwacht dat het game over is deze ronde. Uitgaande van mijn app ben ik 14 dpo. Maar ik verwacht 11 of 12 dpo. Maar daarmee geen positieve testen meer.. Hopelijk volgende ronde geen 40 dagen of meer..
Jawel, het gaat weer goed nu gelukkig. Thanx De ovutest van action zijn prima, maar de zwangerschap testen echt prut voor mij. Ik neem de ultra gevoelige van sensitest, die blijven echt wit bij negatief.
Nee ik weet het, maar ik verwacht er niets meer van had beetje gehoopt dat het na die 2 maanden ellende na die miskraam, gevolgd door een cyclus van minimaal 40 dagen direct weer raak zou zijn.. weet wel dat het niet realistisch is, maar goed hopen mag h3 haha
Bah ik haat wachten, nu wat krampen in mijn buik. Kon ik maar even naar binnen kijken En vandaag 2 keer zo duizelig, dat ik mij vast moest grijpen om niet om te vallen Dit kan nu toch niet al door een zwangerschap komen
Wellicht door een innesteling? Laten we het hopen! Ik wordt knettergek van die k2v5 testen. Nu weer een iets duidelijker streepje. Kan toch niet zijn dat die voorgedrukte dingen zooo duidelijk worden? Proberen ze niet weer te kopen volgende ronde want het liefst pak ik nu nog één, maar vind t beetje zonde van m'n geld.
Hier wordt zo dadelijk de predictor geleverd. Wil pas donderdag testen ermee maar zal toch eerder morgen al Zijn denk