Hee meiden, Ik weet niet meer wie het vroeg; Zwangerschap testen dmv ovu-testen. Ik heb voor de grap -met m'n 3e urine- eens getest met een ovu-test. Zie foto
Duidelijke streep!! hier net zo! Maar LH en HCG zijn toch 2 compleet verschillende hormonen? Welke test heb je en van welk merk?
Contact gehad met verloskundige zelf. Ze gaat in overleg met het ziekenhuis. 2 dagen mega hevig bloedverlies gehad, nu eigenlijk minimaal. Voor mijn beeld 2 testjes gedaan, ovu én zwangerschapstest. Ovulatietest blijft super duidelijk, zwangerschapstest licht roze streepje, duidelijker dan eerder (3e urine). 2 foto's nog tijdens doorlopen en een toen het roze wat weg getrokken was. Zij snappen er ook niets van, dus daarom maar overleg ziekenhuis. (Ik weet niet hoe de kwaliteit is na uploaden, hopelijk zien jullie wat ik bedoel)
@WinMom90 fijn dat het ziekenhuis met je meedenkt. En ook prettig dat na 2 dagen leegloop het nu wat lijkt te verminderen. @Kleinbeginnen ik weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had, maar alsnog!! Wat een prachtige testen
Wat raar dit idd, ze moeten maar een echo maken en eens kijken wat er aan de hand is. Hoop dat ze snel iets gaan doen.
@xDanielle wat naar meid ❤️ @Loulou12 hij lijkt vandaag wel donkerder, je maakt het ontzettend spannend hoor ik duim met je mee! ❤️ @doublerainbow gefeliciteerd hoor ❤️
Hey iedereen, zoals een aantal van jullie weten ben ik ruim 2 en half jaar bezig met zwanger raken. 1 jaar Pgd helaas zonder succes, en ander half jaar natuurlijk. Drie keer zwanger geweest. 1x een cemical, 1x een mk met 8 weken en 1 x een mk met 12 weken. Ik merk dat ik steeds minder bezig wil zijn met de dagelijkse druk van de symptomen etc. Ik temperatuur niet meer, want ik was ik dagelijks te veel mee bezig. Ik rook niet en drink zeer weinig alcohol maar eet wat ik wil. We hebben seks gehad op het juiste moment en zijn deze maand op vakantie gegaan. Alle keren dat ik zwanger was, had ik borstgevoeligheid vanaf 7dpo en 9dpo. Nu alweer niks en ben 13 dpo. Normaal test ik al vanaf 10-11 dpo. Echter heb ik geen zin meer in teleurstellingen, dus deze maand wacht ik gewoon af of ik ongesteld wordt. Dit is morgen…. Inmiddels weer poging 5 na de laatste miskraam. IK WIL EEN BABY EN WEL NU . Voor de dames op Rood, ik leef met jullie mee. Voor de dames op roze, van harte gefeliciteerd en ik wens jullie een hele fijne zwangerschap.
Verloskundige heeft teruggebeld. Er is overleg geweest met de gyn. Ik moet maandag nogmaals bloedprikken om te kijken of mijn HCG dan gestegen is, zo ja, gaan zij het eerst oppakken als zwangerschap. Mocht het weer terug onder de 5 zijn gaat het via het ziekenhuis en wordt het verder onderzocht. Ze hadden zo allemaal geen idee hoe dit mogelijk kon zijn en willen toch eerst dmv bloedonderzoek gaan kijken of er echt geen zwangerschap meer in ontwikkeling is. Mijn verwachting is dat er geen zwangerschap (meer) is, dan wordt ik nadat bloeduitslag binnen is binnen 2 weken opgeroepen door de gyn. Ik moet dus even geduld hebben. Heb die testen ook nog getest haha, onder de kraan gehouden, geen streepjes en manlief heeft ook een zwangerschapstest gedaan en ook hij niet zwanger haha! Dus geen valse streepjes.
Och jeetje wat heftig zeg! Vooral als het na zo'n tijd wél lukt en dan op die termijnen alsnog misgaat.. Wat een verdriet!
Ja ik weet het ook niet?! Ik las er laatst iets over hier en dacht; ik zal eens proberen. Het is een ovulatie-test van zwanger&kids
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ 2 september (1) Babywens7 - 40 - 5e kindje - ronde 1 na mk 5 september (1) JLNE - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde 7 september (1) Twiggymom 4 - 34 jaar - 4e kindje (eerste kindje samen) - ronde 2 8 september (2) JollyJoy - 35jaar - 3e kindje - ronde 1 na eug 9 september (2) Jo913 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 KimK93 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 - PCOS 10 september (3) Kleinbeginnen - 31jaar - 2e kindje - ronde 2 Kolibrie93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angel02 - 43jaar - 2e kindje - 1e ronde 11 september (1) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stil geboren zoontje (24 weken) 12 september (2) BruggeGirl - 28jaar - 2e kindje - ronde 2 met IUI Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 13 september (5) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Primerose - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na vmk) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Enigma - 39 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D Marjohke - 30jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 14 september (3) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 Kaktus - 31 jaar- 1e kindje - ronde 9 Manu1457 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 29 15 september (3) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Olivia88 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Witte2017 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 september (1) BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 Door naar de volgende ronde: 21 september (1) Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16 weken) 22 september (2) PeppaP - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 16 23 september (1) flotsje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 24 september (1) Capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na stilgeboren zoontje (19+6) 29 september (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 11 (ronde 4 na MA) 1 oktober (3) Mer - 39 jaar - 5e kindje - ronde 3 LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 3 19Summer87 - 34 jaar - 4e kindje (1e samen), 2e zwangerschap - ronde 4 2 oktober (2) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 13 MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 (1e na vmk) 3 oktober (1) Thengymo - 38 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na MA) 5 oktober (1) MariekeS93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz 6 oktober (3) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 12 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 7 Oktober (1) WinMom90- 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 (2 na mk) 9 oktober (1) Sophie2019 - 33 jaar - 2de kindje - ronde 3 na twee miskramen ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Liva - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡♡♡♡♡♡Totaal (42) Wachtbankje (28) Zwanger (2) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.