Mijn 'streepjes' zijn nog met zo vaag als twee dagen geleden, dus ik verwacht er niets meer van. Jammer, maar helaas. Succes alle andere dames!
Heel erg spijtig. Veel sterkte. Hier 10 DPO (of 11) en omo witte test. Sinds gisterenavond krampen in liezen/onderbuik en voor mijn MA had ik een LF van 10/11 dagen dus ik denk dat maandstonden ook wel doorbreken vandaag of morgen. Balen, maar ah well.
Thanx lieve @BKD Oh nee @Poes123 dat zou jammer zijn! Ik duim nog! @Bloemm90 ik word ook niet veel wijzer van tempen, denk dat ik stop na deze cyclus
UPDATE gisteren na het plassen 2x rood bloed afgeveegd , een tijd later als ik weer naar de wc moest was dit weer Bruin.. nu de volgende ochtend is er geen rood bloed meer geweest dus ben niet ongesteld geworden heb ook geen buikpijn ofzo ik weet niet meer wat ik ervan moet denken , nog iemand dat dit herkent ???
normaliter wel. Is mijn 4e ronde met tempen nu. Was vooral om te kijken of mijn ei ook daadwerkelijk sprong. Omdat ik altijd zoveel last heb daarvan dacht ik er zal iets niet goed zijn ofzo
Mijn temp is ten opzichte van gister gedaald, hopelijk gewoon het gele lichaamsdipje. FF heeft nu wel een kruis gezet en ik zou vandaag 3 dpo zijn. Pffff nog een week wachten tot ik wil testen
Beste mensen had 28 augustus een positieve ovulatie test. 8 september verloor ik bloed en dacht oké menstruatie. Maar het duurde maar 2 dagen. Voelde me ook raar. Had geen zwangerschaps test even in huis en dacht oké met een ovulatie test kan het ook heb ik een keer gelezen. Dus dat gedaan. En toen kwam het streepje. Het kan volgens mij niet weer een ovulatie zijn zo snel toch. Nu heb ik een early zwangerschapstest gedaan maar dat is blanco. Heeft iemand hier ervaring mee. En wat zou het dan kunnen zijn. je krijgt toch weer stiekem hoop
Dit is een 'normale' negatieve ovulatietest hoor. Je hebt altijd wat hormoon in je dus soms is de streep donkerder, soms lichter, soms geen. Bij mij zijn ze elke dag zo. Als je zwangerschapstest negatief is dan ben je op dat moment niet zwanger helaas.
Goedemorgen, Hier inmiddels 10 dpo en 12 dagen na de ovitrelle, ik merk dat de vermoeidheid maar niet af wilt nemen en ondanks een nacht slaap van 8,5 uur ik nog heel moe wakker wordt.. Mijn temperatuur is ten opzichte van gisteren een klein beetje gestegen, maar ben echt voorzichtig met hoop hebben ik ben zo bang voor weer een teleurstelling als het niet raak blijkt te zijn.. Ik heb een gek gevoel in m’n buik alsof het spierpijn is.. bij bepaalde bewegingen voel ik het trekken, ik ben heel dun 65 kg en 1,83 cm dus dat soort dingen voel ik wel vrij snel..