Hier negatief getest.. Wachtend op mijn menstruatie, maandag maar ziekenhuis bellen mocht ik het nog niet zijn.
Wat erg wat jullie hebben moeten doorstaan , dit zou niemand mogen overkomen .. ik wens je veel succes met je nieuwe zwangerschap en hopelijk kan je er een beetje van genieten
Hier net getest, helemaal niets te zien! Geen idee hoe ver ik ben. Afwachten maar weer! @MamaAlice030 ik begrijp dat je die angst altijd mee zal dragen ❤ Ik neem aan dat je bij een nieuwe zwangerschap wel heel goed in de gaten gehouden wordt en extra controles krijgt?
Het is een prachtige test! Kan me heel goed voorstellen dat het geen moment een onbezorgde zwangerschap zal zijn. Met dan ook nog bloedverlies erbij maak je het meteen nog extra spannend. Om je misschien een beetje gerust te stellen, gelukkig is er in veel gevallen niks aan de hand met bloedverlies. Heb bij mijn eerste zwangerschap ook nog een hele tijd bloedverlies gehad en gelukkig was er niks aan de hand.
Ah dat verklaart gisterochtend waren deze beide wit maar ben zo bang dat t nog ovitrelle is maar dat zou echt niet meer logisch zijn aangezien mijn hcg dinsdag nog ‘aar 17 was bij de huisarts en die is vroeg geprikt in de ochtend.. de dokter zei dat dat zaterdag echt wel uit het lichaam zal zijn en het streepje die ik dan zou testen eigen hcg is..
Ja zeker, ga maandag ook meteen de verloskundige even contacten voor overleg. Even het een en ander door spreken en kijken wanneer we een afspraak kunnen maken spannend idd! En als je helemaal gek wordt kan je altijd nog zelf naar dat hotel @Enigma dankje voor je geruststelling
1e dag "menstruatie" sochtends begonnen meteen heel heftig.. Normaal duurt het 1 dag voor het echt doorzet.. na de vage zwangerschapstesten dacht ik dat zal daar mee te maken hebben. Dag 2, "normaal" vrij weinig bloed verloren. Vandaag dag 3, en er is weinig actie meer... In 50uur is het dus zo goed als gedaan? Normaal ben ik echt minstens 5 dagen aant bloeden. Hopelijk zegt dit niets over mijn komende cyclus
Balen. Zo blijft het in ieder geval spannend als je inderdaad niet echt weet wanneer je eisprong was.
De oploop is hoopvol maar helaas is de onbezorgdheid er inderdaad af. Ik hoop voor jou op een plakkertje. Het is nog een lange weg naar de echo, maar voor nu, gefeliciteerd!
Ik test vandaag voor t eerst wit, op 15 dagen na ovitrelle en dus 13 dpo. De easy@home is erg gevoelig…. Heb tot gister gedacht dat t evt wel eens raak zou kunnen zijn…. even handig om te weten misschien..
Ja spannend is het wel idd. Ik heb een gek stemmetje in mn hoofd wat zegt dat het raak is, maar dat is natuurlijk nergens op gebaseerd. Laten we hopen dat mijn intuïtie het bij het rechte eind heeft
Ben ik weer met ovulatietestvraagje hihi… gister een positieve test, vanochtend nogmaals getest en een duidelijke afloop.. Wanneer zou mijn eitje dan springen? is dat vannacht geweest? Wanneer dan 1 dpo? Ik wilde er niet teveel mee bezig zijn maar die testen maken dat wel erg lastig..
@Manu1457 ik zie de streepjes op beide testen! Fingers crossed!! Euhm ovulatietest vraagjes! Kun je ook met lichte urine testen? Of moet het perse donker zijn? En de test was binnen de 5 min amper zichtbaar maar wel donkerder opgedroogd.. dan telt de uitkomst van binnen de 5 min toch?