Bij een vorige van mij zag het er ook zo uit. Zelfs iets meer, heb toen nog een tampon ingedaan omdat ik dacht ongesteld te worden. Maar die was natuurlijk hartstikke wit toendie er uit kwam omdat het een innesteling is. Hopen op oploop morgen!
Wooow 20 pagina's verder haha.. wat zijn er veel dames zwanger, gefeliciteerd! @Manu1457 dit wil nog niet veel zeggen lijkt mij.. duim voor je dat het hierbij blijft.
Iemand van jullie ervaring met bacteriële vignose en zwanger worden? Heb er paar maanden geleden last van gehad, en heb het idee dat ik er weer last van heb. Echter ha zegt op t moment dat je er geen last van hebt niet behandelen. En geeft geen problemen met zwanger worden en geen problemen met zwanger zijn. Echter zegt Google mij iets heel anders..
Moet verder nog terug lezen, maar hoeft geen menstruatie te betekenen. Alleen als dit van innesteling is moet het bruin zijn als hij eerder had plaats gevonden. Als er nu een innesteling geweest is kan het zeker zo zijn alleen kunnen daarvan de testjes nog niet positief zijn dan.. Maar ook als je zwanger bent kan dit gebeuren hoor
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik mag hopen dat je huisarts meer gestudeerd heeft dan google.. en anders wellicht een second opnion vragen bij een andere ha in dezelfde praktijk?
Over mij ha is normaliter is normaal niks op of aan te merken. Heeft me juist al meerdere keren fijn geholpen op verschillende vlakken. Ze zegt dat t wel echt verholpen moet worden maar op een later tijdstip.
Fijn dat ze je goed helpt! Misschien eens met haar bespreken wat je online tegenkomt? Wellicht kan ze je ongerustheid wegnemen door er meer uitleg over te geven.
Aan de dames die zwanger zijn: wanneer hadden jullie seks? Bij een positieve ovulatietest? Elke dag of om den dag?….. als ik een positieve test heb op maandag heb ik mijn eisprong woensdag
Als ik naar mijn dochter kijk heb ik op donderdag eerst positief getest tot zaterdag en hebben wij op zaterdag (vrij op zaterdag) seks gehad en is ook de enigste keer gewenste maand. Erg eigenlijk dat ik dat nog weet
Is dit goed denken jullie? Onderste is vandaag om 16u, met kv 2v5.. 12 dpo. Ben zo onzeker. En zoveel stress pfff. Heb ook niet de ideale momenten om te testen. Kan altijd maar enkel in de namiddag. Owv werk.. Vroege shiften. Pff.
Ik ben gewoon niet zo bekend met de testen van kv. Lees dat ze nogal lang licht blijven. Lijkt op foto donkerder, of ik beeld het me in... denk je blij te zijn omdat je dan toch zwanger raakt, dan die stress weer het is toch allemaal een onzeker tijd he...
Ja haha. Zwanger zijn is toch een onzeker iets hoor. Al dan niet t zwanger worden danwel het zwanger zijn. En zelfs daarna nog. Maar mooi streepje voor 12 dpo!
Hier was op dag van positieve test en 2 dagen later voldoende. Ook een dag voor en dag na positieve test was voldoende, in een andere ronde.
Hahaha zo herkenbaar! Bij mijn dochter had ik zondagochtend enorme eipijn en 's middags seks. Was ook de enige keer dus weet het daarom ook nog
Ik had een positieve ovulatietest op dinsdag en woensdag (digitaal dinsdag en dipstick woensdag) wij hadden sex de zondag er voor, en daarna dinsdag tm vrijdag elke dag. Bij onze 2 zoontjes ook elke dag rond eisprong, maar dat komt ook omdat mn libido rond mn eisprong belachelijk hoog is