NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 ♡♡♡♡♡ 1 september (3) capo - 35 jaar - 3e kindje - 2e ronde na stilgeboren zoontje MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 na mk Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 7(na 2xvmk) 2 september (1) Narcisje - bijna 32 - 1e kindje - ronde 20 3 september (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 16 4 september (2) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Liva - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 5 september (1) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 4 6 september (3) Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 3 na MA (ronde 10 totaal) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 2 7 september (2) Enigma - 39 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D MariekeS93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz 8 september (5) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 2 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11 Eliesjee - 26 jaar - 2de kindje - ronde 1 Kleinbeginnen - 31jaar - 2e kindje - ronde 2 9 september (4) Jo913 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 Primerose - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na vmk) Marjohke - 30jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 10 september (2) Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16 weken) Olivia88 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 11 september (0) 12 september (3) BruggeGirl - 28jaar - 2e kindje - ronde 2 met IUI Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 WinMom90 - 4e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 13 september (2) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Kaktus - 31 jaar- 1e kindje - ronde 9 14 september (1) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 15 september (2) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 PeppaP - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡ Totaal (32) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat een ellende.. heb ik m’n piek gevonden… kunnen we helemaal geen sex hebben door een schimmelinfectie!! Why!!!!!! We hebben t maandag op dinsdag nacht voor t laatst gedaan dus als het gelukt is, is het een wonder… zit écht even in de super baalmodus!
Snap ik, echt balen zo Een aantal maanden terug zat ik in een NOD-lijst waarbij iemand wel zwanger was geworden, die ook vier dagen voor de eisprong voor het laatst hadden gevreeën Ik hoop voor je dat je ei snel springt en jullie hetzelfde geluk hebben! Edit: even opgezocht, dat was/is @Essie28
Ik duim voor je! Ik werd in februari zwanger van 1 keertje zonder condoom 6 dagen voor mijn eisprong. Dus er is hoop .
Vandaag mijn eisprong, klopt qua berekening en voel ook echt dat het vandaag gebeurt. De afgelopen week elke avond benut haha, is het nog handig om vandaag ook nog gezellig te doen? Of sowieso te laat? Kan mijn man wel warm krijgen voor iets tussendoor, hij werkt toch thuis .
@Liva je zou toch denken dat alle dagen deze week voldoende moet zijn. Wij proberen het deze maand om de dag, om de spermpjes wat rust te geven. @Maudje123 jeetje wat rot! Lopen je testen nog helemaal niet op? Hopelijk komt hij snel..
Nou loopt op en vervolgens weer af, dus schiet nog niet echt op Ben benieuwd naar mijn ovu die ik zometeen ga doen
Dat is wel heel apart inderdaad.. ook niet gemist dat je misschien ergens een korte piek hebt gehad of iets dergelijks? Ik heb geen idee wat allemaal mogelijk is
Nee niet gemist, ben al sinds cd2 aan het testen. Maar vorige maand een injectie in mijn heup gehad en mijn 2e vaccinatie, daardoor vorige ronde geen ei en nu nog wat van de leg vermoed ik Hoop in ieder geval dat er deze ronde wel een ei komt
Argh, poging 3 om te reageren. Zit een knop hier op t forum dat je terug gaat naar startpagina, en zodra ik wil reageren springt hij er voor. Maar inderdaad, bad timing! Het gebeurd soms, dus we gaan duimen voor dat wonder deze ronde!
Ah nee dan kan je hem eigenlijk niet missen he. Je hoort idd veel cyclussen in de war door vaccinaties. Hopelijk komt je ei snel, en iig deze ronde wél
Op cd 6, maar ga er toch nooit achterkomen of het idd daardoor kwam, dus kijken hoe het deze cyclus gaat!
Hallo allemaal! Mag ik meepraten? Ik ben 38 heb al drie geweldige kids van 11, 10 en 8 en hebben vorige week de knoop doorgehakt om toch voor een 4e te gaan! We waren met zijn allen een weekendje weg en er meteen gebruik van gemaakt hihi.. Geen idee wat precies mijn cyclus is maar gok op NOD 2 september.. Kans dus ook super klein maar kan het nu al moeilijk los laten haha..
Ik heb blijkbaar ook echt een heel korte piek… Van gisteren 16u niks naar vandaag 11u30 een knaller Zijn er nog bij wie dat zo snel gaat?