NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE!

Discussie in 'NOD forum' gestart door BruggeGirl, 6 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ow ik geloof ook echt wel dat je wat voelt hoor, ik bedoelde met aanpraten meer dat je er gelijk zwangerschapssymtomen van maakt:roflmao: deed ik namelijk wel bij elk krampje, steekje en eigenaardigheidje. Bij alles dacht ik, ja dit is het!!

Maudje123 vindt dit leuk.
  2. Eliesjee

Eliesjee Bekend lid

15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oeps andere bv:roflmao: nu snap ik het

Bloemm90 vindt dit leuk.
  3. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    @Primerose jij hoeft echt niet meer te twijfelen nee :D

@Olivia88 mooie test! Voorzichtig gefeliciteerd

@Manu1457 Wat vaag allemaal. Dan kan menstruatie maar beter gewoon doorbreken als het niks is. Die twijfel word je ook gek van. Hopelijk lopen je testen gewoon mooi op en zet bloeden niet door.

@Bloemm90 balen! Had zo de hoop dat je positief zou testen. Ik dacht trouwens ook even dat je borstvoeding bedoelde :roflmao:

@MamaAlice030 Die testen zien er ook goed uit! Voorzichtig gefeliciteerd

BKD, Primerose en Bloemm90 vinden dit leuk.
  4. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Heb jij dat? Wat merk je dan? Is dat van invloed op vruchtbaarheid? Ben benieuwd…..

5. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Bedoelde het ook niet slecht hoor
    Ja inderdaad precies dat, overal wat achter zoeken
    Zucht, nog zo lang wachten :roflmao:

Eliesjee en capo vinden dit leuk.
  6. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Gehad ja, sinds de bevalling van dochter heb ik heel veel last gehad van bactriele vaginose/schimmels en heb het idee dat het weer terug is. Nu vooral de afscheiding die weer anders is terwijl ik geen schimmel heb. Zij zegt zelf dat als ik geen last heb ervan ik het niet perse hoef te behandelen dat het niks uit hoef te maken qua zwanger worden etc. Op internet lees ik dat dus wel dat het moeilijkheden kan geven. Dus ga even in overleg met der om te kijken wat te doen.
    Na d ebevalling ben ik 1.5 dag thuis geweest en toen zelf opgenomen geworden ivm nierbekkenontsteking door een verwaarloosde blaasontsteking (fout van zkh). Heb toen 3 dagen aan ab infuus gelegen waar 4 zakken gebruikt zijn en toen nog 12 dagen orale ab gehad waardoor mijn hele flora nu na 1.5 jaar nog steeds door elkaar van is.o_O

Overigens 10 dpo pas vandaag. Kan nog alle kanten op. Al zie ik het wel zwaar in. It isnt over till the red lady sings zeggen ze. Gisteren kurk droog van binnen alsof ik ongesteld moest worden en vandaag waterig/net met af vegen soort slijm? Leek wel snot :roflmao:

7. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Even met een kleine tijdmachine kort heen en weer blik werpen en weer door met je normale leven :p

Eliesjee, Marjohke en BKD vinden dit leuk.
  8. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Pff ik ben zo moe de hele tijd. Bijna lamlendig.. geen idee of dat al zo snel zou kunnen :confused:

9. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal, rot zeg!
    Welke klachten heb je nu van de bv? Benieuwd wat de arts zegt. Laat je dat weten? Bij mij is m’n flora ook niet rustig zeg maar…

10. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Afscheiding die anders is. Toen het geconstateerd was had ik ook niet echt klachten. Kwam er uit met een uitstrijkje.

11. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Hoeveel dpo ben je?

12. Ines98

Ines98 Actief lid

3 sep 2021
    222
    157
    43
    Vrouw
    Heb zonet toch een early zwtest gedaan (action) ik twijfel of er een super licht streepje is ? Heb de tweede test ook open gedaan om te zien of er een verschil is , wat denken jullie ?? Geen idee hoeveel dpo ik ben.. ik vermoed dat mijn eisprong tussen ma 31aug en vr 3 sept was .. zit op dag 33 na mk en momenteel dus al 5 dagen bruine afscheiding en vrijdagavond ook bloed bij afvegen .
    Morgen naar huisarts moest zoizo bloed laten trekken en ik laat even mee checken op hcg maar kon toch niet wachten ..

Bijgevoegde bestanden:

mamamarloes vindt dit leuk.
  13. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Dat weet ik niet precies, heb waarschijnlijk een later ei gehad vanwege enorme verkoudheid. Ik vermoed afgelopen maandag, maar dat is alleen gebaseerd op een redelijk donkere ovulatietest (geen positieve) en enorme eipijn de zaterdagavond ervoor. In dat geval zou ik nu 6dpo ofzo zijn.

14. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Ik meen op de bovenste idd heel licht iets te zien..

Ines98 vindt dit leuk.
  15. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Spannend! Wanneer wil je gaan testen?

16. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Ik heb al getest, maar natuurlijk niks te zien :roflmao: ik denk dat ik gewoon afwacht en als ik volgend weekend nog geen bloed zie ga ik weer testen. Heb toch geen tijd 's ochtends doordeweeks!

Maudje123 en Flotsje vinden dit leuk.
  17. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Haha dacht dat ik elke keer vroeg was met 7 dpo
    Ben nu al aan het aftellen naar woensdag, dan ben ik 7 dpo :roflmao:

18. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Hahaha ja, maar in mn 'normale' cyclus had ik al een week eerder mn ei gehad, dus ik dacht wie niet waagt wie niet wint :roflmao:

Maudje123 vindt dit leuk.
  19. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Oh ja dan zeker ja!
    Als ik niet beter zou weten, dan testte ik vandaag al hoor

20. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    Ik heb momenteel ook serieuze verkoudheid. Wist niet dat dat een invloed kon hebben op je eisprong.
    Was me wel aant afvragen of je dan minder snel zwanger kan worden. Ik had vannacht zelfs wat koorts vermoed ik.

Had al een druk weekend en kon even wat minder reageren.

Gisteren voor t eerst nog eens seks gehad na vmk. Meteen erna weer wat bruin/rood bloed en nu nog steeds een klein beetje bruine afscheiding. Ik hoop echt dat dit snel stopt.
    Het wachten duurt zo lang. Zit vandaag pas op CD6. Hopelijk vrijdag zoals normaal mijn eisprong op CD11…
    Voor de dames die ooit een vmk gehad hebben: wat was het advies van de gynaecoloog bij jullie? Cyclus overslaan of niet?
    Bij mij zei ze: volgende keer vlak na je menstruatie moet je maar even op controle komen en dan checken we eens.
    Ze heeft dus niet gezegd dat we niet mochten proberen… ik heb het ook niet gevraagd want dat wil ik ook echt niet horen.:oops:

Deel Deze Pagina