Testen van gister (boven) en vandaag. Ik beschouw die van gisteren maar positief. Gisteren geklust en hopelijk vanavond nog even en dan maar op het wachtbankje.. beetje te laat met temperaturen. Gister pas begonnen, dus blijft weer gissen deze ronde..
Iemand ervaring met de telano ovulatietesten? Mijne vanmorgen was wel wat te zien maar uur later was het streepje bijna weg die ervaring heb ik niet met de zwanger en kids testen.. Die blijven gewoon zoals je ze afleest..
Oké hier nu 12dpo en nog steeds pijnlijke borsten.. Ik had de hele tijd op mijn werk het gevoel ongesteld te worden (normaal word ik het gewoon zonder menstruatiepijn of andere aanwijzingen). Dus ik naar het toilet.. niks. Alleen heel veel spierwitte afscheiding. Ik ga bijna denken dat het raak was deze maand. Heb steeds steekjes in mijn baarmoeder en heb gisterenavond mijn man besprongen alsof ik in mijn vruchtbare dagen was.. Ik ga straks maar even testen halen denk ik
Spannend! Ik ben heel erg benieuwd. Duim voor je! Ken ze helaas niet. Gebruik zelf die van 2-besure. Die van gisteren zou ik voor nu ook als positief beschouwen
Haha goed idee. Pff balen. Maar het kan inderdaad nog. Duim dat je nog een positieve test in handen hebt deze maand!
Hier verder weer beter. Wel wat klachten door progesteron of oestrogeen of welke dit ook veroorzaakt haha. 5dpo in ieder geval te vroeg voor vroege zwangerschapssymtomen helaas.
Lief! Hier gaat het wel goed hoor! Met momenten intens moe, soms duizelig met opstaan (lage bloeddruk) wat meer honger en dan misselijk als ik niet eet en dan niet willen eten want ik ben misselijk Ik vergeet het vaak genoeg… Het is nog zo onwerkelijk. Dat zal straks wel meer komen na wat echo’s, het delen van het nieuws met de rest van de familie/ op het werk en het kopen van wat spulletjes Jammer Flotsje Hopelijk roze voor jou de volgende ronde! Niet leuk, een witte test Hopelijk test je ook deze keer gewoon laat! En en en? Of morgenochtend pas testen? Jeeej super fijn! Bijna een ei en dan weer het altijd spannende wachtbankje op..
Morgenvroeg denk ik, maar twijfel om te wachten tot overmorgen.. maar denk dat ik dat toch niet volhou
@Primerose ja met die eerste echo wordt het écht werkelijkheid he, ik herken dat wel van mn eerste! Wel balen van die misselijkheid, hoop dat je er niet teveel last van hebt. Wij hebben deze ronde eindelijk tijd om wat meer te klussen, dus hopelijk levert het wat moois op! Wordt nu alweer nieuwsgierig haha
Update: negatief. Alle kwaaltjes kwamen dus door de progesteron. Ik wacht nu maar tot mijn menstruatie doorzet en ga dan de volgende ronde maar weer in. Hopelijk heb ik deze maand wel meer mogelijkheden mijn man te bespringen.. dat stomme nachtwerk is echt niet goed voor ons seksleven Ik weet in ieder geval dat ik nog goed ovuleer en meer dan genoeg progesteron en oestrogeen aanmaak.. dat is in ieder geval een geruststelling.
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ Door naar de volgende ronde: 22 september (2) PeppaP - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16 weken) 23 september (1) flotsje - 38 jaar - 4e kindje - ronde 2 24 september (1) Capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na stilgeboren zoontje (19+6) 27 september (1) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 4 na mk 29 september (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 11 (ronde 4 na MA) 30 september (1) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 6 1 oktober (3) Mer - 39 jaar - 5e kindje - ronde 3 LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 3 19Summer87 - 34 jaar - 4e kindje (1e samen), 2e zwangerschap - ronde 4 2 oktober (2) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 13 MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 (1e na vmk) 3 oktober (2) Thengymo - 38 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e na MA) Campus- 35 jaar- 2e kindje - ronde 2 5 oktober (2) MariekeS93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz dominique87- 34 jaar-1ste kindje-ronde 5 6 oktober (4) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 12 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 2 WinMom90- 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 (2 na mk) 9 oktober (2) Sophie2019 - 33 jaar - 2de kindje - ronde 3 na twee miskramen Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde3 na MA Marloes-38 Jaar- 4e kindje- ronde 3 na MA-ronde 11 totaal 10 Oktober (1) BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 12 oktober (2) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 9 Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 16 15 Oktober (2) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 17 oktober (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 17 26 oktober (1) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 5 na mk (ronde 12 totaal) ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in mei: Liva - 37j - 4e kindje - ronde 1 - 13 mei Doublerainbow - 31j - 1e kindje - ronde 10 - 15 mei Kleinbeginnen - 31j - 2e kindje - ronde 2 - ? mei MamaAlice030 - 30j - 3e kindje - ronde 1 na stil geboren zoontje (24 weken) - 19 mei Jo913 - 29j - 2e kindje - ronde 1 - 18 mei JLNE - 30j - 3e kindje - 1e ronde - ? mei Enigma - 39j - 2e kindje - ronde 3 IUI-D - 22 mei Marjohke - 30j - 1ste kindje - ronde 2 (na vmk) - 23 mei Primerose - 35j - 3e kindje - ronde 4 - 22 mei Olivia88 - 33j - 2e kindje - ronde 5 - 25 mei Witte2017 - 31j - 2e kindje - ronde 2 - 26 mei BruggeGirl - 28j - 2e kindje - ronde 2 met IUI - 24 mei Ines98 - 22j - 1e kindje - ronde 1 na vmk - 27 mei ♡♡♡♡♡♡Totaal (41) Wachtbankje (15) Zwanger (13) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Sorry, ik heb niets bijgelezen.. Ik ga even een poosje zielig ongesteld onder een dekentje zitten zijn.. Heel veel succes meiden met vinden van een ei of op het wachtbankje.
@noukie 1992 fijn te horen!voor mij zijn ze nieuw. Ik zit inmiddels al op cyclusdag weetikveel en nog geen eisprong gehad. Althans niet volgens mijn temperatuur. Ik had op dag 13 en 14 enorme pijnen die ik normaal heb rondom mn ei maar ik ben dus pas begonnen op dag 13 met testen, die waren nog van sensitest en dag 13 en 14 waren redelijk aanwezig maar op dag 15 niet getest dag 16 was mijn ovulatietest van van telano spierwit. Daarna steeds heel licht. Was niet van plan te testen deze maand. We zullen het pas weten als we bloeden