Hier vanavond na het eten honds beroerd. En de hele dag al Als het goed is, moet dat op tijd zijn! Wanneer voor het laatst? Lastig he dat je zo'n ei niet even kan sturen wanneer wel en wanneer niet haha
Wat naar dat je zo beroerd bent! Ja superlastig haha, maandagavond voor het laatst, maar morgenavond zou idd nog op tijd moeten zijn! Spannend weer!
Net getest, het is wederom echt een tuurtest, nog minder zichtbaar dan vd week. Menstruatie is echter nog niet doorgebroken. Maar m'n hoop is weg
Oke lichte spanning nu hier. Vanaf vanochtend roze afscheiding. Al een paar dagen trekkerig gevoel aan m’n borsten en kleine steekjes onderin m’n buik. Zou het dan…? Vandaag 9/10DPO. Mocht het zo zijn durf ik in ieder geval bijna zeker te zeggen dat het deze keer wel in mijn baarmoeder zit, want dit had ik de vorige keer bij mijn bbz niet.. duimen jullie mee?
Ah nee wat een teleurstelling het kan natuurlijk nog een innesteling zijn maar snap dat de hoop weg is.
Spannend! Ik duim voor je mee! He jeetje wat balen.. had idd nu wel meer moeten zijn. Blijf toch voor je duimen! Jaa echt he!
Hier getwijfeld vanochtend maar durf het op 8dpo nog niet aan haha. Ik hoop dat ik mij vanmiddag ook kan inhouden als de sensitest dipsticks er zijn
Pff ik ben sowieso beetje gespannen ook omdat ik niet zo veel voel zit nu op 8dpo maar heb ook teveel tijd om er aan te denken.. normaal heel druk nu verplicht stil zitten.. de tijd duurt ook zo lang maar goed nog even geduld..
Nee hier hetzelfde na al die tuurstreepjes vorige ronde. Dan wordt het als er een streepje staat nog ellendige dus beter proberen geduld te hebben haha