Op z'n minst 10 DPO, maar ik verwacht 14 DPO. Das het lullige, doordat ik m'n testen verprutst heb weet ik het niet. Ik heb nog nooit een cyclus langer dan 29 dagen gehad (=morgen). Gemiddeld 28 dagen.
Ik heb werkelijk geen idee! Het zet niet door. Het is 2x bij afvegen roze geweest terwijl ik minstens al 10x geplast heb. Durf me niet vast te houden aan hoop. Zeker niet omdat de test vd week positief was en nu minder positief zeg maar. Zit wel een verschil in met hoelang er tussen plasbeurten heb gezeten, maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel uitmaakt.
Het is hier toch al spannend he bij jullie! Hopelijk snel wat extra roze. Ik ben ook echt een misdagtester want vanmorgen was de cb nog negatief, maar nu is hij positief! Cd 17 na vmk. Ben benieuwd. Gelukkig heb ik al een legertje klaarstaan en konden we gisterenavond nog. Dus vanavond nog eens en dan wachtbankje!
Net alvast wat macaroni gemaakt voor morgen (moet werken tot laat) en ik werd me even misselijk van die lucht!!! Hopelijk betekent het iets goeds
Oh gut ja, dat heb ik de eerste zwangerschap geprobeerd, ging op een gegeven moment al overgeven alleen van de geur van gember. Word er ook niet zwanger nog steeds misselijk van. Enige wat een klein beetje hielp waren de zetpillen, maar ook dat hielp niet zoveel.
Die zetpillen ging ik me heel naar van voelen.. was echt niet fijn. Ik zou acupunctuur proberen, mocht het ooit nog lukken hier zoek ik weer een verloskundige die dat doet (de meeste verloskundigen hier in Duitsland doen acupunctuur gelukkig).
Oh wat stom. Je zou toch oploop verwachten. Vorige maand had ik cd 10 bruinverlies wat op en af ging, op cd 12 positief getest maar geen oploop en op cd14 begon het zonder enige klachten opeens te bloeden. Ik hoop dat het voor jou anders is, maar het is toch zo'n onzekere tijd in het begin. Je kan niet anders dan afwachten. Heb je foto van je testen?
Oké wie heeft hier nog meer last van?; Geen zwangerschapstest op voorraad kopen omdat je jezelf niet gek wil maken, en vervolgens gek worden omdat je toch geen test in huis hebt als je testdrang krijgt..
Ja zou je denken hea! Ik heb nog een andere theorie... Gezien ik nooit met zekerheid weet wanneer m'n eisprong was.. ik had vorige week donderdag en vrijdag echt steken thv m'n linkereierstok. Wat als toen m'n eisprong was en dit m'n innesteling? Als ik m'n cyclus en die testen loslaat. Het verklaart het positief testen natuurlijk niet. Zomaar een theorie.. die ik nu ook weer los ga laten anders word ik gek Als ik zaterdag niet bloed, test ik opnieuw. Kan wel foto maken van de testen, maar krijg die van vanmorgen niet op de foto, dan lijkt ie omowit.
Waar haal jij überhaupt de kracht vandaan om geen testen mee te nemen? Ik kom al geen winkel uit zonder en vervolgens mezelf heel de dag ontzeggen om ook echt een test te doen. Terwijl er de hele tijd een stemmetje in mijn hoofd aandringt, want we hebben er toch genoeg dus waarom ook niet Leuke gesprekken met mezelf joh
Ooh echt he.. Mijn "geluk" vandaag is veel drinken. Postbode kwam sensitest brengen, gepakt en hup naar wc kon het niet laten. Maar urine was zoooo licht, toch maar niet gedaan haha. Straks sportles zoon, dus ook afleiding en eten koken etc dus moet lukken vandaag door te komen
Dat heb ik gehad met de Subway kon t niet ruiken of ik was beroerd en dat heeft echt tot 1,5 a 2 jaar na bevalling toen geduurd
Ik vandaag 9 dpo en negatieve test, allez 3 negatieve testen . Zal er maar weer maar niks verwachten zeker
Precies daardoor daar werd ik zo gek van dat ik dacht.. ik neem er gewoon geen meer mee. En eerder werd ik na het testen ongesteld, op dezelfde dag. Dus misschien is t een jinx
Hm, is nog vroeg.. maar kan me voorstellen dat het een teleurstelling is en je jezelf op het ergste wil voorbereiden
Ik had bij mijn dochter 6 dagen voor nod heel licht positief getest. Dat dacht ik tenminste want was een week vooruit gezet dus was licht positief op mijn nod ongeveer. Dus ik ga ook pas echt testen op nod deze x. Zat ik ineens aan te denken dus ik moet nog even geduld hebben