Veel gemist afgelopen tijd hier. Erg druk gehad. Mentaal zit ik niet lekker in mijn vel en nu ook de wacht aangezegd gekregen vanuit de ha. Het pitje staat mbt kinderwens dan ook ietswat lager, misschien juist ook wel even fijn om het wat meer los te laten. Wel momenteel in vruchtbare periode, vruchtbaar slijm dus gok pas over paar dagen ovulatie. We zullen zien
Het is ook wel troep hoor. Voelde me er ook raar door, maar hé ik was even niet aan het overgeven Kon ik het kwartiertje naar mijn werk rijden zonder onderweg de vluchtstrook op te moeten Acupunctuur ga ik eens uitzoeken of ik iemand kan vinden hier in de buurt! Het is altijd het proberen waard. hahaha, oké, 2 jaar, dan is er nog hoop dat ik ooit weer gemberthee ga drinken.
Ik ga morgenochtend denk ik een sensitest dipstick wagen. Al was ik voorheen een middagtester, maar ik heb nu nog zooooo'n zwaar trekkend gevoel onder in m'n buik. Menstruatie is nu (hopelijk) nog geen mogelijkheid, en wordt nu toch wel nieuwsgierig haha.
Hier nog geen spoor van een naderende menstruatie op die drie druppels vannacht, geen druppel meer verloren. Gekmakend is het. Ik wil duidelijkheid.. vandaag was al CD 29.
Succes @WinMom90 ik kwam net heel dichtbij met testen, op het laatste moment in kunnen houden gelukkig. Wil het graag doen als manlief erbij is
Spannend hoor @Caithxxx, @WinMom90 en @Eliesjee! Ben benieuwd komende dagen! Ik hoop op veel roze erbij
Kan ik me voorstellen hoor, die onduidelijkheid is slopend en je gaat aan alles twijfelen. Hopelijk zo snel mogelijk een mooie test voor jou en anders met opgeheven hoofd door naar de volgende ronde❤️
Niet getest, kijk misschien later vandaag even haha. Ik moest heel nodig naar de wc en ben het vergeten op te vangen