Hahaha sorry hier moest ik echt even om lachen Het kan heel goed genoeg zijn hoor! Je ei springt vandaag of morgen
Ik zou vanavond erbij pakken, haha! Ik ben niet zo thuis in het temperaturen, maar is het niet zo dat bij een innesteling er een dip is, waarna hij weer stijgt?
ja dat kan maar een dip hoeft ook niet altijd een innesteling te betekenen en niet iedereen heeft een innestelingsdip. Een lagere temp aan het einde van je cyclus betekend meestal een voorbode van je ongi. Maar ja hier is hij natuurlijk wel weer flink omhoog. Stiekem hoop ik natuurlijk wel dat het wat positiefs te betekenen heeft, maar wil natuurlijk niet teleurgesteld worden. Alleen tijd brengt raad natuurlijk
Hier over de dag een heel klein beetje roze weer. Steken achter schaambot (als in bandenpijn?). Verder nog geen spoor van een menstruatie. Morgenochtend testen. Dit is echt zo'n mindfuck. Dat ik niet weet waar ik aan toe ben en het zo nooit gehad heb ook (ja bij dochter ook 3 dagen overtijd positief getest, maar weet daar niet veel van)
Net toch nog even een testje gedaan maar helaas negatief, wel hooguit 9dpo, denk zelf nog iets minder, en natuurlijk geen ochtendurine. Zondagochtend nog proberen en anders is het weer klaar deze maand
Positiever kan niet . Alleen of ik het opgebracht krijg om vanavond nog seks te hebben weet ik niet gezien vriend late dienst heeft. Ergens voel ik dondersgoed dat ik vandaag mijn piek moment heb. Echter test ik toch om er soort van bevestiging in te zoeken? Baal ik wel van. Al ga ik wel niet tempen deze maand. Vanaf nu weer gewoon leven zoals normaal in de hoop er niet teveel mee bezig te zijn.
Lastig is dat he! Wat betreft die ovulatietesten, het is inderdaad de bevestiging. Ik kon op de cyclus van de miskraam na, elke cyclus zeggen wanneer m'n piek ongeveer zou zijn en dat klopte ook wel. Tenminste qua dag haha. Maar stukje bevestiging en zekerheid ofzo.. We gaan ervoor dat dit een roze weekend wordt! Ik ga duimen. Ik duim ook voor jou!
Wou vanavond de predictor doen, maar bij het uiteten echt veel gedronken dus durf het nu eigenlijk niet aan.. vind hem net ff te prijzig daarvoor Na het eten leek ik trouwens wel 20 weken zwanger Maar heb op pijnscheuten tijdens het niezen na eigenlijk ook 0 tekenen meer, maar dat hoeft ook niks te zeggen. Ik kijk straks nog wel even of mijn urine wat geconcentreerder is voor ik op bed ga, maar verwacht het niet
Ik ga er morgen een halen en zondagochtend testen als ik in de tussentijd niet ongi word.. Had in t begin echt het idee dat het niks werd deze ronde (mede door die ovulatietesten waar ik niet wijs uit werd), maar sinds deze week heb ik steeds zo'n onderbuikgevoel dat het wel gelukt is. Maar goed dat kan natuurlijk wishful thinking zijn..
Ja heel lastig haha. Heb vanmorgen getest alleen en nu vanavond dan. Ene kant wel handig, maar desondanks blijf ik testen.
Goedemorgen, nou getest hier.. Gisteren met k2v5 al maar ik had zelf de test vern**kt. Zag wél een streepje maar moest hem als ongeldig zien. Na etentje gisteren kon ik 's avonds niet meer testen dus vanochtend. Sensitest dipstick vaag iets waarneembaar. Predictor licht roze streepje alleen valt dat na uploaden vrijwel weg. Kruidvat ook een streepje zonder te slopen maar niet fotografeerbaar. Ik ga dus nog nergens vanuit. Gezien ik vorige maand ook maar tuurstreepjes bleef hebben ga ik er maar vanuit dat er iets was maar wat niet blijft plakken. Test normaal s middags wel duidelijker, dus we gooien er nog maar een kruidvat tegenaan straks.. Wat ik al zei, van het roze streepje blijft weinig over..
Hier negatieve (tuur) test Valt ook echt niet op de foto te krijgen. Maar als ik uitga van die steken thv linkereierstok, dat was donderdag, vrijdag, zaterdag vorige week, wanneer springt ie? Mogelijk ben ik nog steeds dan (veels) te vroeg. Maar uitgaande dat die test van van de week vals positief was. Gekmakend die onzekerheid. Want ik voel me wel zwanger, maar misschien wil ik ook te graag.