De Action is vast heel blij met jou ik ga straks pas beginnen met ovulatie tests.. dat ik nu weer werk is best lastig (denk er zelfs aan ze mee ter nemen naar m'n werk, zou daar best kunnen in de pauze).
Een ovulatie-test geeft pas positief aan als een vroege zwangerschapstest dat ook zou doen.. dus je kunt er denk ik wel al een testje aan wagen. Spannend!
Ik heb getest met de action early helaas negatief! maar wie weet zie ik morgen wel iets! Ik heb meteen 20 testjes gekocht hahaha!
Ziet er idd positief uit. Kan 2 dingen betekenen: Ben je 100% zeker van je eisprong (dmv temperaturen?) Zo niet, kan het zijn dat je eitje nog niet gesprongen is en het nu opnieuw probeert. Zou het vanavond/morgen wel nog benutten als ik jou was. Het kan ook dat je ovu reageert op HCG, maar dat kan alleen een zwangerschapstest uitwijzen. Spannend!
bedankt voor je reactie! ik heb meteen een testje gedaan alleen was die helaas negatief! ik temperatuur niet is pas 3e ronde dus ik ga het sws gezellig maken. ook al heb ik buikpijn en ben zo misselijk. wie weet lukt het alsnog haha
Jammer dat je zs test negatief was, maar, dan is dit echt je ei, en dat voelt bij sommige dames met als menstruatie pijn...omdat het eitje een laatste groeispurt maakt en dan loslaat. Proberen te benutten, en dan hopelijk over 14 dagen wel een positieve zs test
jaa ga ik zeker doen! ik kan het me alleen haast niet voorstellen want ik ben altijd regelmatig ongesteld! 28/29 dagen.
cyclusdag bedoel je toch? Haha ben nog niet bekend met al die afkortingen ik zit op dag 23! Ik kan me haast niet voorstellen dat het me ei is
Vrouwelijk lichaam is een prachtig iets, waar het soms onwijs accuraat en on time is, kan het ook maar zo een cyclus afwijken van de standaard. Door bijv. Stress, slecht slapen, vakantiemodus, ziekte etc. Weet wel dat een eitje zo laat nog steeds net zo goed is als een eitje op dag 14 bijvoorbeeld. Je cyclus duurt alleen nu wat langer
jaa dat kan heel goed inderdaad! Nou hopen dat ik uiteindelijk ook een positieve zw test krijg binnenkort!
Lieve meiden wat een spannende tijden weer! Ben er even een paar dagen tussenuit geweedt en heb alles bijgelezen, maar kan onmogelijk nog overal op reageren. Zal mezelf nog even op het wachtbankje zetten, ben nu 6dpo als het goed is. Succes allemaal ❤