Oh wauw ik heb net een papiertje vol rekbaar slijm (maar nog wat bruinverlies) tussen. Ben pas cd 7! Of cd 9 als ik uitga van eerste bruinverlies. Want pas 2 dagen later kwam ongesteldheid door. Dit is toch veeeel te vroeg? Ik heb tot voor mk altijd eisprong rond dag 18 en lf van 10 dagen..
Hee dames. Vandaag begon het normale leven weer na 3 weken vakantie. Ik ga vanavond even bij lezen! Ik zit nu op dag 12, heb deze cyclus niet getemperatuurd, en heb ook geen ovulatietesten in huis begod geen idee waar ik nu dus in mijn cyclus sta.
Ik gebruik ook de roze! Ik ben er super tevreden over en heb iedere ronde mijn piek kunnen vinden (dat wil zeggen een smiley op de test) Ik zet ze ook in zodra het vruchtbaar slijm begint. Ik zit nu op cd 15 en ga morgen beginnen. Ik heb meestal de smiley op cd 18. Het ligt eraan wat jezelf prettig vindt? Als je regelmatig sekst zijn de ovulatietesten in theorie niet eens nodig Maar ik gebruik ze ook graag hoor, ik wil toch die smiley zien iedere maand Hoewel dat natuurlijk nog geen garantie is op een daadwerkelijke eisprong..Doe vooral wat fijn voelt! Als je eerder begint heb je minder kans hem te missen. Anderzijds als je een langere cyclus hebt deze maand kan het heel frustrerend zijn constant dat lege rondje te zien. Ik weet niet hoe lang je normaliter ongesteld bent? Nu al een eisprong klinkt wel vroeg, gelet op je cyclus tot nu toe. Ik heb soms ook aan het einde van mijn menstruatie ineens wat meer slijm. Of toevallig gisteren of eergisteren gevreeën?
Haha dat is een binnenkomer. ' geen idee wat er aan het gebeuren is, maar we zien waar het schip strandt'.
Nee want het is echt net een dag na menstruatie. Mijn kapitein hoeft de rode zee niet door. Kan toeval zijn, ik hou het in de gaten. Ging pas echt actief achter mijn vent aan rond cd 10 maar zal vanavond maar eens de lingerie uit de kast halen. Hij zal blij zijn.
Spotten jullie eigenlijk allemaal vruchtbaar slijm? Ik eigenlijk niet... Ik weet via de ovu-testen en mijn temp dat ik een eisprong heb, maar ik heb precies altijd wat wittig slijm (sorry voor de details). En zo draden trekken gaat eigenlijk niet echt. Het is eerder wat papperig en het valt me nu al enkele rondes op. Zou ik me daar zorgen over moeten maken?
Nee meestal niet of ik moet echt gaan graven binnen in. Vaak heb ik alleen maar veel waterige afscheiding in de vruchtbare periode
Ik heb wel echt doorzichtig mega rekbaar slijm. Kan er soms wel 20 cm van rekken (lekker verhaal ). Maar volgens mij is er variatie mogelijk hoor. Na de eisprong wordt het wit en romig.
Haha echt he. Gewoon aan me voorbij laten gaan deze keer.. Denk wel dat ik het eea aan voel komen dus het zit wel goed
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 ♡♡♡♡♡ 1 september (3) capo - 35 jaar - 3e kindje - 2e ronde na stilgeboren zoontje MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 na mk Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 7(na 2xvmk) 2 september (2) Narcisje - bijna 32 - 1e kindje - ronde 20 Flotsje- 38 jaar - 4e kindje - ronde 1 3 september (1) Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 4 september (3) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Liva - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 12 5 september (2) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 4 WinMom90 - 4e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 6 september (3) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 3 na MA (ronde 10 totaal) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 2 Kolibrie93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 september (2) Enigma - 39 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D MariekeS93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz 8 september (5) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 2 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11 Eliesjee - 26 jaar - 2de kindje - ronde 1 Kleinbeginnen - 31jaar - 2e kindje - ronde 2 9 september (5) Jo913 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 Primerose - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na vmk) Marjohke - 30jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 11 10 september (3) Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16 weken) Olivia88 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Groenebomen- 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 11 september (0) 12 september (2) BruggeGirl - 28jaar - 2e kindje - ronde 2 met IUI Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 13 september (2) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Kaktus - 31 jaar- 1e kindje - ronde 9 14 september (1) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 15 september (2) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 PeppaP - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Onbekend (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 16 ♡♡♡♡♡ Totaal (37) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Jup. Is echt eiwit kan er lange slierten van trekken maar het komt er ook uitgelopen vooral als ik op de wc zelf zit. Gelukkig ook maar En Aan mijn eisprongpijn is ook geen ontkomen aan. Heb er 3 dagen last van waarvan 1 dag ik kreupel loop. Snap ene kant ook niet waarom ik nog steeds ovu testen gebruik. @Emotions ik heb hetzelfde vandaag. Ook rekbaar doorzichtig slijm met nog bruinverlies. Zal wel normaal zijn i guess? Vroeg me toevallig vandaag hetzelfde af.
lekker verhaal haha maar hier herken ik mezelf ook wel in.. Net weer een meting gehad, follikel was mega snel gegroeid! 21 mm nu dus gelijk ovitrelle gespoten en morgen iui en dan mag ik ook op t wachtbankje.. spannend!!
Whaha ik ga stuk! @MM34 ik heb het vorige cyclus voor het eerst bijgehouden, nouja geprobeerd. Ik moet het ook echt bij mijn baarmoedermond weghalen om het rijkbaar slijm te kunnen spotten.
Ik had vorige eisprong (donderdag, op CD12) ook al super vroeg vruchtbaar slijm (vrijdag, op CD6)! Dus niet snel zorgen maken voor een (te) vroeg ei!
Ik glibber ook enorm, zo vies haha Alleen wat mij verbaasde dat er bij mij best wel wat tijd zat tussen glibber en echt de eisprong. Ik had verwacht dat de volgende dag of mag 36 uur later eisprong was maar was pas op dag 3 na de glibberdag