Haha heerlijk al die reacties! Heel herkenbaar Als het er bij mij uitloopt is dat (tot nu toe) altijd de dag van mijn piek, daarvoor inderdaad dan al een aantal dagen “glibberen” en daarna vaak ook nog 1 à 2 dagen
Hahahahaha o meiden ik ben zo blij dit te lezen, ik dacht echt dat ik abnormaal veel glibber maar dat blijkt dus redelijk normaal te zijn
Heh..? Dit is wel heel bijzonder inderdaad.. verder ook nog niets vernomen wat betreft een vruchtbare periode nu?
Hier heb ik ook geen idee meer.. testte voor de zekerheid al met ovulatietesten, was al bang dat er geen touw aan vast te knopen was, en dat blijkt haha. Hcg is uit mijn lichaam van de mk, ook early testjes zijn gewoon omo wit. Ovulatietesten liepen af, ineens weer behoorlijk op, toen weer wat af en nu weer op.. Ik heb geen idee en stop na vandaag maar met ovulatietesten.. Ga mijn menstruatie ergens september afwachten en dan volgende ronde zien we wel weer..
Ik heb alles hardop grinnikend terug gelezen ik hoop maar dat die ooievaar idd een goed teken is! Wat betreft dat slijm.. dat komt bij mij ook altijd een paar dagen voor m'n ei en ook best veel, maar ik moet zeggen dat ik nog nooit geprobeerd heb er draden van te trekken
Draden trekken doet het bij mij vanzelf . Is gewoon eiwit wat je van ene eischil eischil in andere doet .
Hahaha heerlijk die verhalen hier altijd wel wat voor m'n eisprong, nooit draden mee geprobeerd te maken overigens daarna vrijwel droog (ik voel overigens niet van binnen eigk).
Hihi wij zitten beiden ongeveer even ver ! Ik heb vandaag de eerste dag zonder bloedverlies, (gisteren bijna te verwaarlozen ook) maar kon het toch niet laten om het gisteravond al eens gezellig te maken Ik wilde morgen beginnen met testen. Volgens de app zou ik vandaag eisprong hebben maar dat klopt niet. Ik had die vorige keer (toen ik zwanger was in juni) op cd 10. Vorige keer vlak na mijn vmk was het cd15 mijn ei. ik ben vandaag cd8. Mijn cyclus duurt normaal een dag of 23 a 24. Met mijn pil vroeger duurde die 25 dagen.
Haha herkenbaar, ook dat ik soms denk waarom gebruik ik die ovutesten? Maar die bevestiging blijft fijn om te hebben , ook al is het zo over duidelijk!
Ja die eerste cyclus na je mk is gek. Ik had na 20 dagen een piek, maar kon eigenlijk geen eisprong hebben, de eitjes waren te klein. Dus het is wel normaal dat die eerste cyclus gek is. Het is nu ergens wel een 'opluchting' dat ik normaal ongesteld werd en nu weer met schone lei kan beginnen. Hopelijk ben jij ofwel zwanger, of ervaar je hetzelfde en ben je niet té teleurgesteld als het niet direct lukt.
Ik sluit me graag aan bij deze lijst. Mijn NOD is 2 september. Begin juli heb ik een miskraam gehad met 7 weken. Dit is de eerste ronde na die miskraam.
Nee ik ga er sowieso met de gedachte in dat ik eerst een menstruatie krijg. Mocht het anders zijn, is het alleen maar mooi. Ik kan sowieso op de ovulatietesten niet helemaal afgaan. Ik zit nu op "cd17" (laten we het maar even zo noemen)..
Jij hebt wel een kortere cyclus dan. Of is dit nog binnen de normen? Net al ovulatie test gedaan en die was gelukkig nog heel licht. Oef. Maar hij is toch donker genoeg om het alvast in de gaten te houden.
Precies dit ja haha. Afgelopen 3 maanden mijn temp bijgehouden puur om te kijken of mijn ei ook daadwerkelijk springt. Dacht op een gegeven moment dit is niet goed hoor. Dit wil ik niet doen deze ronde overigens. Geeft zo'n bepaalde druk erop.