Nope. Ik gebruik Premom voor de testen en die geeft nu aan dag 17 peak maar ik zie er geen piek in. En mijn temp ook niet.. Ovulatietesten lopen wel weer terug maar echt die van dag 17 is dan mischien wel het meest aanwezig maar absoluut geen piek hoor.. Ik test al 14 maanden dit lijkt er niet eens op. Ik zal door testen maar heb het vermoeden dat er geen ei zal zijn deze maand...
Heb je een foto? Niet toevallig andere testen gebruikt ofzo? Wel heel apart in ieder geval deze onzekerheid
He get wat stom die onduidelijkheid Kan het zijn dag dag 17 om een of andere reden urine niet optimaal was ofzo? Hopelijk piept er nog een ei te voorschijn die gewoon wat verlaat is, de brug stond open ofzo
Argh even klagen.. morgen 6 dpo en vandaag sinds de middag echt een menstruatie gevoel. Last van m'n benen en weer een zeurend zwaar gevoel in m'n buik en hondsberoerd haha. We blijven ongeduldig op het wachtbankje zitten..
Hoi lieve meiden, ik ben een beetje afwezig. Vandaag weer bij de gynaecoloog geweest voor een echo en bloedafname, Ik zit inmiddels op dag 46 zonder eisprong inzicht. Volgende week gaat er met de uitslag van het bloed van vandaag Hopelijk een plan gemaakt worden. Ik duim heel hard voor jullie op een mooie roze test
Ik miste je al, wat ontzettend balen dat je nog steeds geen ei gespot hebt. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen
Ovulatietesten lopen echt weer af. Temp is nog niet geweldig. Als ik bij morgen een temp invoer van 36.9 zoals vandaag dan geeft hij als ovulatie dag 18 aan. Premom geeft bij dag 17 een peak.. Dus we zullen zien mijn nod verplaats ik dus naar 9 december.
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ 17 november (2) Marloes-38 Jaar - 4e kindje - ronde 4 na MA - ronde 12 totaal 23 november (2) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 6 na mk (ronde 13 totaal) 28 november (1) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 29 november (1) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 10 2 december (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 3december(1) Dominique87- ronde 8 5 december (2) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 (7dec fertiliteitspoli) 12 december (1) MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2 na stil geboren zoontje 24wkn) LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 6 14 december (2) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (pauze) capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) 20 december (1) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 8 (4e na vmk) 23 december (1) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 15 onbekend (1) Newbie_123 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in mei: (13) Liva - 37j - 4e kindje - ronde 1 - 13 mei Doublerainbow - 31j - 1e kindje - ronde 10 - 15 mei Kleinbeginnen - 31j - 2e kindje - ronde 2 --20 mei Jo913 - 29j - 2e kindje - ronde 1 - 18 mei JLNE - 30j - 3e kindje - 1e ronde - ? mei Enigma - 39j - 2e kindje - ronde 3 IUI-D - 22 mei Marjohke - 30j - 1ste kindje - ronde 2 (na vmk) - 23 mei Primerose - 35j - 3e kindje - ronde 4 - 22 mei Olivia88 - 33j - 2e kindje - ronde 5 - 25 mei Witte2017 - 31j - 2e kindje - ronde 2 - 26 mei BruggeGirl - 28j - 2e kindje - ronde 2 met IUI - 24 mei Ines98 - 22j - 1e kindje - ronde 1 na vmk - 27 mei 19Summer87 - 2e zwangerschap, 1e kindje samen - ronde 4 Uitgerekend in juni: (3) Marinda1988 - 33j - ronde 1 na stilgeboren zoontje 16 weken - 1 juni (miskraam met 9 weken geworden) KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 - PCOS, Letrozol 5 MG Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 - 23 juni Uitgerekend in juli: (2) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 3 - 16 juli ♡♡♡♡♡♡Totaal (20) Wachtbankje (6) Zwanger (18) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hi dames, 2 maanden geleden is er PCOS gediagnosticeerd na heel erg onregelmatige cyclussen. Sinds een maand gestart met Gynositol op aanraden van de gynaecoloog. Op 15-11 een piek in mijn LH gevonden, dit was een hele opluchting na maanden geen idee te hebben gehad wanneer er een eisprong was én of er überhaupt wel een eisprong plaats vond. Nu 10 DPO en sinds vanmorgen gevoelige borsten en reeds enkele dagen 'krampjes' in mijn onderbuik. Wanneer ik normaal ongesteld moet worden heb ik nergens last van dus ik heb geen idee of dit komt doordat de supplementen aanslaan en mijn hormoonbalans hersteld of in het beste geval zijn dit zwangerschapssymptomen? Gisteren reeds een early sensitest uitgevoerd maar deze bleef volledig wit. Ik probeer over 2 dagen nog eens, 30-11 is mijn NOD. Maar zoals bij velen herken ik mezelf in het ongeduldig wachten en de onzekerheid.
Ik snap je inderdaad.. Op basis van de testen zie ik ook niet echt een piek. Hoe veel testen deed je per dag? Wellicht net piek gemist en dat deze het meeste in de buurt kwam?
Spannend. Helaas uit ervaring kunnen deze symptomen door progesteron komen. Hier ook iedere maand weer helaas.. Toch hoop ik dat je morgen of overmorgen een positieve test in handen hebt. Op 10 dpo kan het nog alle kanten op natuurlijk
Dag van te voren smiddags nog getest en dan de ochtend piek volgens de app en dagen erna weer omlaag dus gemist.. het kan maar dan was het wel een heel snel eitje.. We zien het over 2 weken
Dankjewel voor je reactie! Het is inderdaad even afwachten. Dit zou de eerste keer zijn dat ik last van mijn borsten heb, voorheen kon ik het daaraan nooit aflezen of ik ongesteld zou worden. Maar goed, ik blijf er neutraal in. Is het deze ronde niet, gaan we door naar de volgende
Hier dinsdag en woensdag positieve ovulatietesten gehad en gister weer negatief. Gister niet meer geklust vanwege wat onenigheid hier in huis Misschien vanavond nog even voor de veiligheid.. weet niet helemaal wat handig is met timing van springend ei enzo (vorige zwangerschappen was het gewoon hele eisprong-week elke bijna dag klusfeest tot groot plezier van manlief ) Wat houden jullie meestal aan?
Das lang Hopelijk is er meer duidelijkheid na bloeduitslagen en dat er dan een plan komt waar je je goed bij voelt ❤