Jaa echt he! Ik baal ook meer door mijn schoonzusje hoor. Geen relatie, baby 1: tinderdate.. nu net weer 6 a 7 weken zwanger, geen relatie: tinder date en dan heeft ze die man ook nog maar 2 of 3 keer gezien. Hoe dan? Vind dat vooral oneerlijk Hoe zij het doet..
Normaal gesproken wel hoor, maar nu met de miskraam/curettage had ik mn eisprong echt nog niet zo snel verwacht. De week ervoor nog een licht positieve zwangerschapstest gehad, dus had zeker nog 2 weken geen eisprong verwacht zeg maar. Vandaag dat we niet nog wat geklust hadden vlak voor positieve ovutest. Maar technisch gesproken springt je ei toch pas 24-48h na de positieve test, dan ben je toch op zich nog op tijd bij positieve ovutest?
Huh maar doet ze het erom dan?! Gewoon afspreken wanneer ze weet dat ze zwanger kan raken? Mijn schoonzus en zwager zijn al 13 jaar samen, maar kennelijk gewoon heel vruchtbaar ofzo..
Welkom weer! Goed dat je even wat rustiger aan deed. Wel balen dat het er op lijkt dat het geen geslaagde ronde is.
Ah oké. Het punt is dat een ovulatietest niet aangeeft waar je zit in je piek, het is 24/48 uur na de piek. En als je piek als je de positieve test in handen hebt eigenlijk al geweest was kun je dus nèt te laat zijn. Heb daar een onderzoek over gelezen een tijdje terug, daar was de conclusie heel duidelijk om niet uit te gaan van de tests alleen.
Ja.. kan geen relatie vast houden en wil het ook niet maar wou wel een kindje.. dus dat was nummer één van een "gratis-tinder-donor", en nu moet er een broertje of zusje bij dus een andere man via tinder.. en als ze er nou al vaak een date mee had gehad en het gebeurde één keertje, nouja oke dat kan als je je AC niet goed gebruikt of geen condooms (wil) gebruiken.. maar nu ook nog een tweede op deze manier.. Jaa die situatie is anders als je 13 jaar samen bent, maar snap dat het voor jou alsnog lastig kan zijn bepaalde momenten, en dat mag ook en is normaal denk ik ❤
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ 17 november (2) Marloes-38 Jaar - 4e kindje - ronde 4 na MA - ronde 12 totaal 28 november (1) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 29 november (1) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 10 2 december (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 3december(1) Dominique87- ronde 8 5 december (1) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 (7dec fertiliteitspoli) 12 december (3) MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2 na stil geboren zoontje 24wkn) LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 6 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) 14 december (1) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (pauze) 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) 20 december (2) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 8 (4e na vmk) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 na mk - (ronde 14 totaal) 23 december (1) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 15 onbekend (1) Newbie_123 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in mei: (13) Liva - 37j - 4e kindje - ronde 1 - 13 mei Doublerainbow - 31j - 1e kindje - ronde 10 - 15 mei Kleinbeginnen - 31j - 2e kindje - ronde 2 --20 mei Jo913 - 29j - 2e kindje - ronde 1 - 18 mei JLNE - 30j - 3e kindje - 1e ronde - ? mei Enigma - 39j - 2e kindje - ronde 3 IUI-D - 22 mei Marjohke - 30j - 1ste kindje - ronde 2 (na vmk) - 23 mei Primerose - 35j - 3e kindje - ronde 4 - 22 mei Olivia88 - 33j - 2e kindje - ronde 5 - 25 mei Witte2017 - 31j - 2e kindje - ronde 2 - 26 mei BruggeGirl - 28j - 2e kindje - ronde 2 met IUI - 24 mei Ines98 - 22j - 1e kindje - ronde 1 na vmk - 27 mei 19Summer87 - 2e zwangerschap, 1e kindje samen - ronde 4 Uitgerekend in juni: (3) Marinda1988 - 33j - ronde 1 na stilgeboren zoontje 16 weken - 1 juni (miskraam met 9 weken geworden) KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 - PCOS, Letrozol 5 MG Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 - 23 juni Uitgerekend in juli: (2) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 3 - 16 juli ♡♡♡♡♡♡Totaal (18) Wachtbankje (5) Zwanger (18) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Wachtbankje! Ik reken voor de zekerheid morgen als 1DPO maar denk dat gisteravond of vannacht mijn ei gesprongen is. Ei was vroeg dit keer (CD9 ipv 11) dus mijn NOD haal ik naar voren. 12 december… de dag dat we vorig jaar positief testten voor ons zoontje.
Behalve onethisch ook dood eng, wie weet aan wat voor engbek je je kind en jezel verbind voor de rest van jullie levens… een of andere crimineel/kinderlokker/psychopaat. Om nog maar niet te beginnen over erfelijke ziektes enzo… Lijkt me zo lastig om er met je neus zo op te zitten en niet te ontploffen ❤️❤️
Aah ja zo! Wat ik meestal probeer te doen is op cd9 ongeveer beginnen met testen (mn piek meestal rond cd 16-17 maar als ie een x vroeger is ben k maar beter optijd haha) en zodra de testen oplopen ga ik dan 2x per dag te testen, tot de boel afloopt. En dan de hele week van verwachte eisprong klusfeest haha. Dan heb ik meestal wel grip om mn piek voor mn gevoel Deze maand loopt het alleen beetje rommelig, had geen oploop en totaal geen idee wat te verwachten haha. Wel 2 dagen knalpositief dus had de eerste test wel mooi aant begin van de piek dan denk ik. Blijft natuurlijk geen exacte wetenschap helaas
Vreselijk verhaal inderdaad @WinMom90 Zoals jij hem uitlegt @MamaAlice030 is het inderdaad doodeng: wie is zo'n gast en wat draagt hij met zich mee? Aan de andere kant vind ik het bijna een vorm van stealthing. Dat is een vorm van verkrachting als een je bedpartner er zonder jouw instemming (of weet) een onveilige vrijpartij van maakt (stiekem condoom af doen). Deze mannen weten niet dat deze vrouw vruchtbaar is, hebben niet ingestemd met het feit dat er een kindje verwekt zou kunnen worden. Vreselijk.
Jaa en ze ging bij de eerste nog verder. Die man was ook heel fout met gezin thuis, maar die heeft ze uiteindelijk dus ook nog benaderd.. Maar ik vind het sneu voor de kindjes.. 2 vaders, buiten beeld.. wat gaat ze hun later vertellen? En dan inderdaad weet je eigenlijk niet wat voor persoon de vader is en ook zit je met eventuele erfelijke dingen.. Ik heb haar zelf nog niet weer gesproken, alleen mijn partner soms. Verder hebben we weinig contact gelukkig want als ze het echt face to face had gezegd was ik waarschijnlijk wel ontploft hoor haha.
Ik heb nog getest. Vanochtend een kruidvat, leek wat te zien maar mijn urine was zooo geconcentreerd dat hij binnen afleestijd al okergeel was ongeveer en weinig van te maken haha. Dus toch nog even een action gedaan en daar lijk ik heel licht wat te zien maar nog niet foto waardig en ook nog totaal geen idee of dat wat kan betekenen. Klachten nog wel aanwezig, misschien vanavond of vanmiddag nog een testje want voorheen testte ik einde dag duidelijker.