Hier de hele middag al steekjes/krampjes .. niet heel erg maar wel irritant aanwezig. Ben wel bang dat sensitest morgen ook niet komt. Manlief wacht sinds zaterdag op een brievenbuspakket met track&tracé, wel door sortering gegaan en stond ook bij post voor vandaag maar niks ontvangen en weer bezorging gewijzigd.. Alleen reclame zooi van oa domino's wat natuurlijk wel bezorgd kan worden
Haha maar ben nog niet geweest, dus ook nog niks gehaald Het regent en ik loop nog erg moeilijk na mijn behandeling afgelopen maandag
Net toch nog getest met een k2v5 en echt binnen paar tellen verscheen een streepje. Turen hoeft niet meer, tenminste in het echt niet maar op de foto is hij gewoon niet zichtbaar.. alleen een soort waas. Iemand tips hoe ik met een Samsung s21 wél fatsoenlijk foto's kan maken dichtbij?
Jadat zoiezo, vanmiddag naar de gynaecoloog geweest en zegt dat deze maand mijn cyclus langer zal duren want zag nog iets van eicel resten in mijn baarmoeder. Kon niet zeggen of ik zwanger was of niet omdt dat te vroeg was
Ik snap wat je bedoelt ik zie t niet zo op de foto. Maar ik geloof helemaal dat ie live goed te zien is wn dus bij deze voorzichtig gefeliciteerd!
Aaah fijn dat je zo wel een beetje duidelijkheid hebt. Te vroeg testen kan ook zo teleurstellend werken, zoek naar een modus die voor jou werkt. Soms kan dat ook betekenen om pas echt op NOD te testen. Dikke knuffel in ieder geval!
Oh dank u wel. Maar die testdrang is er zo erg he, en moet veel testen zodat ik direct met mijn zware bloedverdunners kan stoppen.
Oke, onze pauze is niet meer zo pauze?. Zojuist gezellig gehad en ik zit in mijn vruchtbare dagen. Denk zelfs dat de piek al geweest is als ik naar mijn lichamelijke klachten moet luisteren of er net op zit. Oh wel...
Nog één k2v5. Iets duidelijker dan gisteravond. Met een beetje geluk straks sensitest in huis. (Ook in dit geval is hij roze én duidelijker maarja die camera.. grr)