Ooooh wat fijn dit! Had je vorige maanden ook strepen op de kv?? Want dit lijkt mij geen voorgedrukte streep.
Haha yes! Bye bye pauze. Zo was het bij ons ook. Wie weet is het wel net wat je lijf nodig heeft! Vooruit hup, dan toch onverwacht het wachtbankje op.
Nee deze heb ik afgelopen maanden niet gehad. Hij is ook echt roze en ook iets duidelijker dan dit en ook opgelopen tov eerdere testen. Ik krijg hopelijk vandaag sensitest binnen en hopelijk geven die echt de duidelijkheid haha
Ik weet niet hoe alle dames erover denken, maar is het misschien leuk om bij de zwangeren clubs een groepje aan te maken van deze NOD groep? Ook al verschillen de weken, zo kunnen we elkaar toch volgen en kletsen. Vind het nu zo lastig alle dames even terug te vinden hoe het gaat..
@Liva @doublerainbow @Kleinbeginnen @Jo913 @JLNE @Enigma @Marjohke @Primerose @Olivia88 @Witte2017 @BruggeGirl @Ines98 @19Summer87 @KimK93 @Ellyn @Campus @Eliesjee @Emotions En alle andere dames die hopelijk snel op roze mogen. (Ik ga nog niet op roze hoor!)
Gister een mail gehad van de fertiliteitspoli. We mogen 7 dec gewoon komen maar alles word weer alleen gedaan. Enkel de 1e afspraak, terug plaatsing of zwangerschapsecho mag je partner mee. Ik vind het gek dat ik alleen moet komen terwijl we te horen moeten krijgen hoe we nu verder gaan en welke onderzoeken nog nodig zijn want dat gaat toch ook over mijn man.. Maargoed voor nu zijn we vooral opgelucht dat het door kan gaan...
B Ja haha geheel onverwachts. De eipijn is hier nu wel wat beurs maar nagenoeg weg. Ik verwacht er niet teveel van..
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ 17 november (2) Marloes-38 Jaar - 4e kindje - ronde 4 na MA - ronde 12 totaal 28 november (1) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 29 november (1) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 10 2 december (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 3december(1) Dominique87- ronde 8 5 december (1) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 (7dec fertiliteitspoli) 12 december (3) MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2 na stil geboren zoontje 24wkn) LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 6 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) 14 december (1) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 na pauze 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) 20 december (2) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 8 (4e na vmk) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 na mk - (ronde 14 totaal) 23 december (1) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 15 onbekend (1) Newbie_123 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in mei: (13) Liva - 37j - 4e kindje - ronde 1 - 13 mei Doublerainbow - 31j - 1e kindje - ronde 10 - 15 mei Kleinbeginnen - 31j - 2e kindje - ronde 2 --20 mei Jo913 - 29j - 2e kindje - ronde 1 - 18 mei JLNE - 30j - 3e kindje - 1e ronde - ? mei Enigma - 39j - 2e kindje - ronde 3 IUI-D - 22 mei Marjohke - 30j - 1ste kindje - ronde 2 (na vmk) - 23 mei Primerose - 35j - 3e kindje - ronde 4 - 22 mei Olivia88 - 33j - 2e kindje - ronde 5 - 25 mei Witte2017 - 31j - 2e kindje - ronde 2 - 26 mei BruggeGirl - 28j - 2e kindje - ronde 2 met IUI - 24 mei Ines98 - 22j - 1e kindje - ronde 1 na vmk - 27 mei 19Summer87 - 2e zwangerschap, 1e kindje samen - ronde 4 Uitgerekend in juni: (3) Marinda1988 - 33j - ronde 1 na stilgeboren zoontje 16 weken - 1 juni (miskraam met 9 weken geworden) KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 - PCOS, Letrozol 5 MG Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 - 23 juni Uitgerekend in juli: (2) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 3 - 16 juli ♡♡♡♡♡♡Totaal (18) Wachtbankje (5) Zwanger (18) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Zo balen en onbegrijpelijk zo'n gesprek alleen? Rare tijden! Maar idd wel fijn nu om hulp te krijgen!!
Net tel afspraak met gynaecoloog, we gaan starten met Letrozol, om de eisprong op te wekken. 30-40% kans op zwangerschap zegt ze. Eerst kuurtje provera voor ontrekkingsbloeding, dan op dag 3 starten met Letrozol, en op dag 12 een echo om te checken of de dosis goed is en het zijn werk doet. 6x en anders daarna verderkijken naar vervolg behandeling Ik ben blij dat we nu geholpen worden, hopelijk snel een mooie eisprong! Meer mensen ervaring met Letrozol?
Zou er mij iemand op rood kunnen zetten aub? Dank u wel. Hopelijk gaat het hem in tonde 9 dan wel lukken
Ik ben er even uit geweest, dus ik zie nu pas dat jij zwanger bent!!! Gefeliciteerd!! Ik ben zooo blij voor je ❤ Geniet er maar heel erg van!
@WinMom90 spannnneeennnddd!!! Misschien van verder weg een foto maken, maar dan met inzoomen en focussen? Ik zie m overigens ook wel hoor! @mamamarloes fijn dat je wat antwoorden hebt waar je hopelijk mee verder kan, succes! @alle meiden die weer een ronde verder gaan, ik leef met jullie mee ❤ @Maudje123 alleen al voor die testtrein kwam ik weer hier kijken