Hier vanavond nog naar de dokter geweest en heb een serieuze blaasontsteking Ben 4 DPO nu, hopelijk verkleint dit mijn kansen op een zwangerschap nu niet… ik baal in ieder geval
Btw: hoe pijnlijk is dat seg! Voor mij de eerste keer dat ik dat meemaak zo’n blaasontsteking maar vind het echt geen lachertje.
Oh bah wat vervelend, helaas ben ik expert op gebied van blaasontsteking Veel drinken, liefst zure dranken zoals cranberry Heb je ab gekregen?
Lief dat je het vraagt! Heb een echo gehad, follikel was 10 mm (op 10e dag cyclus, dus prima). Morgen moet ik nog een keer en dan krijg ik ook een uitstrijkje. Man z'n zaadonderzoek komt ook snel (wachten ff tot eisprong voorbij is). En weet niet wat daarna, denk ergens dat ik maandag nog een keer moet, afhankelijk van wat de echo morgen doet.
Spannend! Haha! Volgens mij mag je hem wel helpen hoor, maar wel enkel door middel van handwerk. Dat is wat ze hier zeiden. Wij wachten er nog ff een week mee omdat ik niet precies weet wanneer m'n eisprong is (en ik dus echt niet wil dat ik m mis, juist omdat ik nu zo goed opgevolgd wordt haha)
@MM34 auww dat zijn idd geen grapjes, beterschap!! @Caithxxx wat goed de meting, ben benieuwd naar het verloop van deze echo's en hulp vanuit het ziekenhuis
Ja ik zit aan de antibiotica… innesteling zou rond dit weekend moeten plaatsvinden (als er een bevruchting is geweest) maar ik heb er nu echt een slecht gevoel over.
Hopelijk helpt de ab snel, goed is het natuurlijk nooit om het te gebruiken, maar als je wat hebt geeft je lichaam toch voorrang aan het herstellen van je lichaam
Sterkte ermee! Ik heb het jaren terug bijna elke maand weer gehad en het doet zooo ontzettend veel pijn inderdaad. Hopelijk is de pijn snel weg!
Dames, ik heb even een dagje afstand genomen van het forum. Ook geen test gedaan gisteren, even helemaal niets.. Bloeding is sinds gisteravond nog minimaal, dus al vrij snel minder. Ik temper nu wél even van hoe en wat en temp is echt laag. Net wél een test gedaan maar tov een eerdere van action is er geen afloop en is hij super duidelijk. Verloskundige nog gesproken woensdag maar ik heb geen pijn dus een beetje in twijfel. Maar ik stuur zometeen even een mailtje met foto, of een echo of bloedonderzoek misschien toch handig is. Zie mijn action test van net.. Bekijk bijlage 708823
Ik zie het, snap dat je even afstand neemt hoor Het is ook zeker niet niks Ik denk in ieder geval aan je ❤