Ja ik zou ook dan gelijk alles doen Zoveel mogelijk duidelijkheid zien te krijgen Hoe laat heb je morgen de echo?
Jaa toch.. hoeveelheid hcg in bloed zegt ook veel denk ik icm wat ze wel of niet gaan zien op de echo. Moet er om 11:30 zijn.
Oh gelukkig niet pas aan het einde van middag Ja dat denk ik ook wel hoor, hoop zo dat je duidelijkheid krijgt
@WinMom90 Jammer dat je tot morgen moet wachten maar fijn dat ze met een echo willen kijken, dan nemen ze het igg serieus @Maudje123 Wat gek dat je lijf zo van slag is. Misschien huisarts maar even belletje doen, onder het mom van de beller is sneller? Heb je nog een foto van je niet overtuigende test?
Jaa ik ben blij dat ze een echo gaan maken.. en hoop ook dat het echt duidelijkheid geeft. Verloskundige die het voorgesteld heeft kent mij van eerdere zwangerschappen, heeft destijds ook controles etc gedaan en ook nacontrole bij mij vorige miskraam.. Ze weet dus wel dat ik er niet voor de lol over bel etc. Bloed inmiddels geprikt, dus hopelijk is de uitslag bij hun als ik kom voor de echo.
Al gedaan, uitgerekend de huisarts wat ik bericht had gestuurd werkt vandaag niet. Krijg ik morgenochtend antwoord op, assistente zag geen probleem. Denk dat ik ze weggegooid heb, zal zo even kijken
@Maudje123 oh booo zal je altijd zien dat die vandaag niet werkt! Maar idd, 6 dagen overtijd zou je toch wat meer verwachten. Verwarrende toestand!
Ja die ene dag doet het hem ook niet Of mijn ei is toch later geweest maar dat lijkt mij niet gezien mijn temp
@Maudje123 misschien een verlaat ei door stress, ziek geweest, nieuwe medicijnen, nieuw dieet ofzo? Ik heb echt 0 verstand van tempen, dus geen idee wat dat zou betekenen ten opzichte van later ei ofzo haha. Wel frustrerend die onduidelijkheid ❤
Dat snap ik heel goed! Heb het in mijn geval dan hetzelfde.. Als het dan echt mis is, laat t gewoon opschieten.. Allemaal weg gegooide tijd anders, even heel grof gezegd.. Vanavond ook weer gigantisch veel hoofdpijn en last van de liezen, kan ook 2 kanten op..
Ja nou dit precies dus. Ik wil zo graag door als het dan toch niks is. Hopelijk morgen gewoon bloedprikken, maar dat verklaart nog niet waarom ik niet ongesteld wordt als mijn hcg minder als 1 zou zijn
Nee inderdaad.. als je ei later was geweest, was de verklaring logisch, maar nu krijg je wel een lange LF..
Ja een hele lange. Mss dat er toch iets zit wat niet los wil laten? Oh man, ik kan hier zo NIET tegen
Heel begrijpelijk.. Zooo frustrerend he. Daarom zeg ik altijd, konden we zelf maar binnen in onze buik kijken.. maakte het zoveel makkelijker
Ja ik mis ook dat luikje nog steeds Jaren terug al meerdere malen gezegd Maar ik duim voor je morgen om 11.30!
Heb trouwens later vandaag nog een foto gemaakt van mijn laatste k2v5 test van vandaag. Deze was vanochtend..