Ik ga zometeen toch maar naar de huisarts, de plek op mijn been is groter geworden. Ik heb 2 tabletten ab gehad, maar denk niet dat de huisarts veel meer kan doen behalve een volledige kuur geven van 7 of 10 dagen En het is dan ook nog een ab die je niet gebruiken mag als je zwanger wilt worden. Scheelt dat ik nog geen ei heb gehad en ik deze ronde eigenlijk al afgeschreven had. Nou ja, beter nu dan aan het begin van een nieuwe cyclus
Wat een rot ronde voor jou zeg! Ik hoop dat je dan de volgende ronde meer geluk hebt en snel op roze mag!
Ja het mag nu wel een keer ophouden idd Maar ik had het erger gevonden dat ik wel een ei had gehad en ik nu in de innestelingsfase had gezeten Maar blijft klote ja
Ze waren gister 17 en de ander nogsteeds 13, dus ben benieuwd of die van 13 nog wel mee gaat doen! Maar weer afwachten haha.
Volgende week vrijdag +- 10 dpo en eerste testje er tegenaan knallen testdrang zet al lekker vroeg in deze keer. Andere ook al aan het aftellen?
Als we zo doorgaan schuiven we straks inderdaad met z'n allen een lijst op. Stomme late eieren @Loulou12 wat balen! Hopelijk groeien ze nu even gewoon vlot door.
@Eliesjee Aaah ik volgende week donderdag als ik niet een kortere cyclus heb dit keer! Ja wil het liefst het nu doen dus begrijp jou drang wel hoor! Ga nu maar weer even mijn gedachten op iets anders zetten
Ik heb weer te vroeg geroepen! Ik denk nu, aan dit streepje te zien, dat ik mijn piek tóch niet gemist heb en dat ie er gewoon vandaag of morgen aankomt! Vandaag cd14 dus een ei op cd16 of cd17 denk ik. Een lekker 'laat ei' zoals velen hier!! Mijn NoD zou dan uitkomen op de 10e of 11e, dus bungel onderaan de lijst ik zal de lijst aanpassen zodra ik een piek heb gevonden
Jaa!! En eigenlijk heel suf want sex hebben we toch wel..het is gewoon puur het stukje 'bevestiging' wat er zo fijn aan is! En 2 streepjes zijn altijd fijn om te zien natuurlijk
Ik ga van de lijst af, heb medicatie gekregen waarbij ik niet zwanger mag worden en ik moet voor een nieuwe mri waardoor ik ook niet zwanger mag zijn Wachttijd 27 dagen, dus dat is weer een verloren cyclus
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 ♡♡♡♡♡ 1 september (4) capo - 35 jaar - 3e kindje - 2e ronde na stilgeboren zoontje MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 na mk Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 7(na 2xvmk) Mamamarloes - 38 jaar- 4e kindje - ronde 2(juni mk, 9e ronde totaal) 2 september (3) Narcisje - bijna 32 - 1e kindje - ronde 20 Flotsje- 38 jaar - 4e kindje - ronde 1 Babywens7 - ? - 5e kindje - ronde 1 na mk 3 september (2) Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 Babymake - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 4 september (4) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Liva - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 12 Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 1 5 september (1) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 4 6 september (3) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 3 na MA (ronde 10 totaal) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 2 Kolibrie93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 september (2) Enigma - 39 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D MariekeS93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz 8 september (6) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 2 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11 Eliesjee - 26 jaar - 2de kindje - ronde 1 Kleinbeginnen - 31jaar - 2e kindje - ronde 2 WinMom90 - 4e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 9 september (5) Jo913 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 Primerose - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na vmk) Marjohke - 30jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 11 10 september (4) Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16 weken) Olivia88 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Groenebomen- 36 jaar- 3e kindje -ronde 1 Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 11 september (0) 12 september (1) BruggeGirl - 28jaar - 2e kindje - ronde 2 met IUI 13 september (2) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Kaktus - 31 jaar- 1e kindje - ronde 9 14 september (1) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 15 september (2) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 PeppaP - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡ Totaal (40) Wachtbankje (18) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)