Lief! Ik hoop het ook, maar om eerlijk te zijn vond ik het zwanger zijn opzichzelf helemaal niet zo'n feest En ik had zelfs nauwelijks kwaaltjes
Herkenbaar dit bijna geen kwaaltjes gehad maar het duurde me allemaal veels te lang, was jaloers op alles en iedereen omdat ik bepaalde dingen niet mocht doen of eten/drinken, kon al vrij snel geen normale broeken meer aan, omdraaien snachts was een nachtmerrie opzich, kon mijn eigen sokken niet eens meer aantrekken en keek echt uit naar de bevalling. Totdat ze er ook echt uit was, want toen miste ik juist dat gedraai en gewoel in mijn buik Kijk er nu wel weer naar uit om zwanger te zijn maar vind het echt niet zo magisch als de meeste omschrijven
Sterkte Maudje! En heel cool om al een licht streepje te zien! Weet even niet meer wie het was. Begint mooi
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 ♡♡♡♡♡ 1 september (4) capo - 35 jaar - 3e kindje - 2e ronde na stilgeboren zoontje MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 3 na mk Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 7(na 2xvmk) Mamamarloes - 38 jaar- 4e kindje - ronde 2(juni mk, 9e ronde totaal) 2 september (3) Narcisje - bijna 32 - 1e kindje - ronde 20 Flotsje- 38 jaar - 4e kindje - ronde 1 Babywens7 - ? - 5e kindje - ronde 1 na mk 3 september (3) Doublerainbow - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 Babymake - 38 jaar - 1e kindje - ronde 12 Cindy83 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 6 4 september (4) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Liva - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 12 Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 1 5 september (1) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 4 6 september (3) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 3 na MA (ronde 10 totaal) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 2 Kolibrie93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 september (2) Enigma - 39 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D MariekeS93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na bbz Thengymo - 38 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA (6 totaal) 8 september (6) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 2 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 11 Eliesjee - 26 jaar - 2de kindje - ronde 1 Kleinbeginnen - 31jaar - 2e kindje - ronde 2 WinMom90 - 4e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 9 september (6) Jo913 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 Primerose - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na vmk) Marjohke - 30jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 1 Sophie2019 - 33 jaar - 2de kindje - ronde 3 na twee miskramen 10 september (4) Marinda1988 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na stilgeboren zoontje (16 weken) Olivia88 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Groenebomen- 36 jaar- 3e kindje -ronde 1 Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 11 september (0) 12 september (1) BruggeGirl - 28jaar - 2e kindje - ronde 2 met IUI 13 september (2) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Kaktus - 31 jaar- 1e kindje - ronde 9 14 september (1) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 15 september (2) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 PeppaP - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡ Totaal (43) Wachtbankje (20) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen
Goedenavond allemaal, ik heb me ook weer aangemeld op het lijstje. Eerste 5 rondes niet gedaan maar stilletjes meegelezen. Maar vind het toch wel fijn om mee te kunnen kletsen tijdens de spannende wachtweken. Ik ben dus Cindy, inmiddels de 4e IVF erop zitten, 11 juni was de punctie waarbij m'n linker eierstok niet bereikbaar was, gelukkig wel 3 eicellen rechts. Helaas werd de terugplaatsing gecanceld vanwege overstimulatie met heftige endometriose pijnen. Alle 3 eicelen werden bevrucht, ze wisten alleen niet of ze ook alledrie ingevroren konden worden. Hierna 6wkn de pil moeten slikken en daarna begonnen met een substitutieschema - cryocyclus, waarbij ik progynova en utrogestan gebruik. Toen ik niks hoorde van de IVF kliniek heb ik zelf gebeld en kreeg ik gelukkig te horen dat alledrie embryo's ingevroren waren.! Gister daarvan de terugplaatsing van 1 embryo en vrijdag 3 september heb ik de bloedtest.
@Maudje123 he wat balen zeg! (understatement). Vanwege die tekenbeet? Of iets heel anders? @Babywens7 Ik zie ook wat! Wat spannend!! Hier is de testdrang ook amper houdbaar!! Morgen misschien maar een testje wagen! Kwam vandaag wel hard aan dat deze maand 31 dagen heeft en niet 30 zoals mijn hoofd dacht!! Dus moet nog een dag extra wachten voor m’n nod!!
Ivm de medicatie die ik heb gekregen voor de evt tekenbeet en met de mri wat ik straks krijg mag ik ook niet zwanger zijn
Ik heb afgelopen maanden echt alles eraan gedaan om wat kilo's kwijt te raken en fitter te worden waarbij ik heel veel ging wandelen en fietsen. Door anders te gaan eten heb ik nu minder last van de endometriose. Ben ruim 6 kilo kwijt, een kilo onder m'n streefgewicht en zit veel beter in m'n vel. Ook heb ik m'n vitamines aangepast om het zwanger raken zoveel mogelijk te helpen. En sinds de terugplaatsing, hele dag m'n voeten en buik warm houden. Dat doe ik elke terugplaatsing.
Nee niks van dat alles. Leef gewoon mijn leven. Bij mijn dochter ook gedaan nadat ik 1e ronde er zoveel mee bezig was en zoveel erop aanpaste Day ik er gek van werd. 2e ronde zwanger geraakt toen gelijk. Merk dat ik er afgelopen rondes ook meer mee bezig ben geweest qua testen/tempen en wil k op testen na niet meer doen. Is anders net alsof je nergens anders mee bezig bent behalve zwanger worden. Nee ik wacht wel ermee als ik een positieve test in handen heb. @Maudje123 wat balen! Ik duim voor je voor volgende ronde maar eerst beter worden!
Ik ben een vroegtester dus ken het gevoel wel haha. Ik heb ze gister ook samen met m'n man gekocht bij action. De early en de gewone
Om niet ongesteld te worden zodat de endometriose rustig blijft en vanuit de pil te starten met een kunstmatige cyclus (substitutieschema)
Het eetpatroon/leefstijl van de vrouw en de man de 3 maanden voor bevruchting zijn van invloed op de kwaliteit van de eicel en spermacellen. Daarmee heb je dus een grotere kans op een zwangerschap, minder kans op een miskraam en een gezondere baby. Ik heb me daar een tijd in verdiept en het is bizar hoe ons gedrag dus nu al van invloed is op de baby.
Action hier leeg, op, alle testen weg Alleen ovulatietesten nog genoeg, maar zowel de early als normale zwangerschapstest leeg. Staan normaal genoeg, dus volgens mij babyboom ergens in mei volgend jaar hier
Klopt zeker, elke ivf hebben we dat gedaan. Bij m'n man heeft het zeker geholpen z'n aantal spermacellen te verhogen, bij m'n zoontje had ik 9 eicelen en nu 3 maar dat heeft ook met de leeftijd te maken zoals de artsen vertelden. Het was een teleurstelling maar het waren in ieder geval 3 sterke eicelen
Ik had in juli (toen de miskraam bezig was) heel veel extra vroege testen via 2besure gekocht omdat ik toen wilde testen wanneer de hcg helemaal uit mijn bloed was. Nu zijn ze wel heel handig voor het vroege testen Als de testen bij de Action uitverkocht zijn kan je eventueel van die dipsticks bij 2besure bestellen. Morgen in huis
oh ja die kan natuurlijk ook. Ik ben zelf wel meer tevreden over die goedkope dipsticks. En nu zeker met die extra vroege testen. Vorige zwangerschap (die helaas uitmondde in een miskraam) testte ik expres pas na NOD. Toen kon ik mij heel goed bedwingen. Nu geef ik gewoon toe aan die testdrang.