@Enigma ja dat leek mij dus ook.. ik heb wel streepjes op de ovu testen, maar (nog) geen donkere, geen slijm, geen ei pijn.. heel raar.. @Liva de vorige keer dat ik met de pil stopte was ik meteen heel regelmatig. Dit keer niet.. ik weet niet of het door het vaccineren komt misschien. Maar de laatste cyclus dat ik aan de pil was heb ik doorbraakbloedingen gehad, omdat ik ziek was. Dus misschien dat de boel daardoor van slag is. Ik overweeg nu serieus om 1 cyclus weer de pil te slikken in de hoop dat het daarna wel regelmatig verloopt..
Dat is idd wel bijzonder.. normaal wel een regelmatige cyclus? Edit: excuus, er was nog een pagina waar je al gereageerd had
@BKD weer een maand de pil slikken zou ik echt niet doen. Dat zal je natuurlijke cyclus niet gaan herstellen of zo. Gewoon je lichaam even zijn evenwicht laten vinden. Als je altijd een regelmatige cyclus had dan komt dat wel weer. Zoals ze zeggen "geduld is een schone zaak"
Ik snap wat je bedoelt, maar de hele reden dat ik überhaupt de pil ben gaan slikken was omdat ik elke keer na 2 weken ongesteld werd. Vandaar mijn overweging
Dit had mijn dochter ook een hele tijd, ze had bloedarmoede en na een ijzer infuus is ze nu regelmatig en heeft zelfs geen pijn meer (gaat zelfs sporten). Er kan dus ook iets anders aan de hand zijn. Ben je al bij een gyn geweest hiervoor?
Nee, ik ben op mijn veertiende aan de pil gegaan daardoor. Nooit last gehad van hevige menstruatiepijn, ook niet nadat ik gestopt was. Ik ben wel bij de gyn geweest, omdat ik een kortere lf had van 10 dagen en vrij hevige ovulatiepijn had. Ik heb ooit een acute blindedarmontsteking gehad en wilde uitsluiten dat ik nav daarvan verklevingen had opgelopen, maar alles zag er prima uit gelukkig.
Hier nu 7(?) DPO en wat lichte krampjes rondom mn baarmoeder. Ook opeens wat pukkeltjes op mn schouders / rug wat ik normaal nooit heb… Had me voorgenomen niet te googelen op vroege symptomen, maar helaas. Mislukt
Was even afwezig en net even terug gelezen (10 paginas) jullie zijn druk geweest! Ben morgen denk ik 9dpo dus ga een eerste testje wagen. De afgelopen dagen waren gelukkig lekker druk maar merk wel dat het steeds moeilijker word om niet te testen!! Wish me luuuuuuck
Goedemorgen! Spannend @doublerainbow ! Hier 9DPO maar wil nog niet testen. Gevoelige tepels, vlagen van misselijkheid en krampjes/steken.. temp heeft nooit een dip gehad.. we zullen zien!
Even voor iedereen die "kwaaltjes" heeft. Helaas geven progesteron en oestrogeen precies zulke kwaaltjes als jullie beschrijven in de Luteale fase. Pijnlijke borsten/tepels; misselijkheid; krampen etc etc.. Dit zijn dus (nog) geen zwangerschapskwaaltjes, die beginnen pas ongeveer 2 dagen na de innesteling (innesteling ongeveer op dag 8/9 dus hcg wordt pas op dag 10/11 aangemaakt. Laat je niet gek maken door die andere hormonen (trust me been there done that). Al hoop ik natuurlijk dat het bij jullie allemaal hartstikke raak is!
Ik heb het testen weer weerstaan op 9 dpo. Wil morgen pas testen. Vandaag in het gareel, de kinderen gaan weer naar school na vakantie. Wel even lekker een beetje rust in huis. Succes iedereen vandaag weer!
Oke... volgens mij zie ik een lijn. Ik doe deze testen al maaaanden en nog nooit binnen 1 minuut zo'n roze gekleurd lijntje gezien. De foto pakt het zoals altijd niet echt goed op, 9dpo nu. Of ben ik mezelf voor de gek aan het houden?
Hij is nu opgedroogd en is suuuuuper duidelijk. Altijd wel een indroog lijn op deze testen (helaas) maar dit is echt 3x zo roze en een stuk dikker. Hopelijk kan ik mezelf vandaag en morgen een beetje inhouden en pas echt morgen ochtend weer testen.