NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE!

Discussie in 'NOD forum' gestart door BruggeGirl, 6 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    @Enigma ja dat leek mij dus ook.. ik heb wel streepjes op de ovu testen, maar (nog) geen donkere, geen slijm, geen ei pijn.. heel raar..

@Liva de vorige keer dat ik met de pil stopte was ik meteen heel regelmatig. Dit keer niet.. ik weet niet of het door het vaccineren komt misschien. Maar de laatste cyclus dat ik aan de pil was heb ik doorbraakbloedingen gehad, omdat ik ziek was. Dus misschien dat de boel daardoor van slag is.
    Ik overweeg nu serieus om 1 cyclus weer de pil te slikken in de hoop dat het daarna wel regelmatig verloopt..

2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dat is idd wel bijzonder.. normaal wel een regelmatige cyclus?

Edit: excuus, er was nog een pagina waar je al gereageerd had

BKD vindt dit leuk.
  3. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    @BKD weer een maand de pil slikken zou ik echt niet doen. Dat zal je natuurlijke cyclus niet gaan herstellen of zo. Gewoon je lichaam even zijn evenwicht laten vinden. Als je altijd een regelmatige cyclus had dan komt dat wel weer. Zoals ze zeggen "geduld is een schone zaak"

4. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Ik snap wat je bedoelt, maar de hele reden dat ik überhaupt de pil ben gaan slikken was omdat ik elke keer na 2 weken ongesteld werd. Vandaar mijn overweging

5. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    Dit had mijn dochter ook een hele tijd, ze had bloedarmoede en na een ijzer infuus is ze nu regelmatig en heeft zelfs geen pijn meer (gaat zelfs sporten). Er kan dus ook iets anders aan de hand zijn. Ben je al bij een gyn geweest hiervoor?

6. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Nee, ik ben op mijn veertiende aan de pil gegaan daardoor. Nooit last gehad van hevige menstruatiepijn, ook niet nadat ik gestopt was. Ik ben wel bij de gyn geweest, omdat ik een kortere lf had van 10 dagen en vrij hevige ovulatiepijn had. Ik heb ooit een acute blindedarmontsteking gehad en wilde uitsluiten dat ik nav daarvan verklevingen had opgelopen, maar alles zag er prima uit gelukkig.

7. MariekeS93

MariekeS93 Niet meer actief

Hier nu 7(?) DPO en wat lichte krampjes rondom mn baarmoeder. Ook opeens wat pukkeltjes op mn schouders / rug wat ik normaal nooit heb…

Had me voorgenomen niet te googelen op vroege symptomen, maar helaas. Mislukt

Primerose, MM34, Cindy83 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Was even afwezig en net even terug gelezen (10 paginas) jullie zijn druk geweest! Ben morgen denk ik 9dpo dus ga een eerste testje wagen. De afgelopen dagen waren gelukkig lekker druk maar merk wel dat het steeds moeilijker word om niet te testen!!

Wish me luuuuuuck :thumup:

Geriatertje, Babymake, Primerose en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Good luck!!! :thumup:

10. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Spannend!

11. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Cindy83 en Primerose vinden dit leuk.
  12. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    LOL waarschijnlijk is ze nog niet eens wakker! Goedemorgen!

capo vindt dit leuk.
  13. mamamarloes

mamamarloes Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.048
    1.268
    113
    Vrouw
    Administratief en fotograaf
    Goedemorgen!

Spannend @doublerainbow !

Hier 9DPO maar wil nog niet testen.
    Gevoelige tepels, vlagen van misselijkheid en krampjes/steken.. temp heeft nooit een dip gehad.. we zullen zien!

MamaDorey, Babymake, Cindy83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    Even voor iedereen die "kwaaltjes" heeft. Helaas geven progesteron en oestrogeen precies zulke kwaaltjes als jullie beschrijven in de Luteale fase. Pijnlijke borsten/tepels; misselijkheid; krampen etc etc.. Dit zijn dus (nog) geen zwangerschapskwaaltjes, die beginnen pas ongeveer 2 dagen na de innesteling (innesteling ongeveer op dag 8/9 dus hcg wordt pas op dag 10/11 aangemaakt. Laat je niet gek maken door die andere hormonen (trust me been there done that). Al hoop ik natuurlijk dat het bij jullie allemaal hartstikke raak is!

MamaDorey, Babymake, Cindy83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik heb het testen weer weerstaan op 9 dpo. Wil morgen pas testen.

Vandaag in het gareel, de kinderen gaan weer naar school na vakantie. Wel even lekker een beetje rust in huis.

Succes iedereen vandaag weer!

MamaDorey, Babymake, Cindy83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Oke... volgens mij zie ik een lijn. Ik doe deze testen al maaaanden en nog nooit binnen 1 minuut zo'n roze gekleurd lijntje gezien. De foto pakt het zoals altijd niet echt goed op, 9dpo nu.

Of ben ik mezelf voor de gek aan het houden?

Bijgevoegde bestanden:

MamaDorey, BKD, Cindy83 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik zie heel in de verte iets misschien, maar het zal in het echt duidelijker zijn. Spannend!!!

18. LalayG

LalayG Actief lid

9 aug 2021
    222
    243
    43
    Vrouw
    Ik zie ook iets hoor.. hopelijk is het in de komende dagen duidelijker. Spannend!

19. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Hij is nu opgedroogd en is suuuuuper duidelijk. Altijd wel een indroog lijn op deze testen (helaas) maar dit is echt 3x zo roze en een stuk dikker. o_O

Hopelijk kan ik mezelf vandaag en morgen een beetje inhouden en pas echt morgen ochtend weer testen.

Kleinbeginnen, BKD, Babymake en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jaa ik zie verweg ook wel wat! Spannend!

Deel Deze Pagina