Ik durf nog niet te juichen.. haha Wil woensdag nog even een kruidvat of action test doen of er oploop is. Ook al heb ik tussendoor negatief getest ben ik om de een of andere reden heel bang dat hij toch ineens weer aanslaat op oud hormoon. Ik hou jullie op de hoogte. Thanks dames ❤
Spannend he, die ronde na een miskraam. Maar als je negatief hebt getest, dan kom het niet ineens weer positief terug! Hoeveel dpo ben je? De streepjes zijn licht maar staan er echt! Ik zeg gewoon gefeliciteerd, ben van de positieve instelling.
Nou met afloop testen toen had ik ook eens dat het "schommelde" predictor heb ik overigens niet mee getest om te kijken of het negatief was. Dpo weet ik niet, bij een "normale" cyclus was ik nu pas 8 dpo. Ik had zelf nu gegokt op een week later maar kon een testje niet laten puur omdat m'n app op basis van een normale cyclus een herinnering gaf dat een eerste test mogelijk was, dus ik dacht doe eens gek haha. Het is nu dus allemaal wat onduidelijk.
maar wel super fijn toch hopelijk blijft het gewoon lekker zitten dit keer Ik heb toch de cb digitale gedaan maar negatief maar die zijn vaak negatief begreep ik te weinig hcg dan pakt die het niet dus ik wacht toch nog maar even af!
Jaa cb digital heeft vaak wat meer nodig.. die durf ik nog niet te wagen zolang de anderen nog echt tuurstreepjes hebben. Ik hoop ook dat er straks een mooie oploop is en deze blijft plakken. Door die mk kan ik nu ook niet geloven dat het nu al raak zou zijn of goed gaat.
Ja mij hebben de toen gewaarschuwd dat je juist meer vruchtbaar bent daarna en alles is schoon van binnen dus vaak gaat het dan goed! Dus ik verwacht een goede afloop bij jou. Maar ik ga het zelfde gevoel hebben hoor straks als het wel raak is dit keer
Jaa blijft toch allemaal spannend.. nu vooral hopen dat er geen drupje rood meer komt. Vorige keer een paar keer bruin verlies, en gevolgd door rood. Nu voel ik sinds vandaag ook wel eens wat, en meteen angstig oh toch bloeding.. maar die angst zal blijven eerst, ook als de testen wél oplopen ben ik bang.
Gefeliciteerd aan alle positieve testers, geweldig Vraagje: hebben jullie je innesteling kunnen voelen? Of bij een vorige zeangerschap? Ik voel een beetje een schrapend gevoel in mn baarmoeder, denk dit te herkennen van mijn vorige zwangerschap maar misschien ook wel omdat ik er zó op hoop. Ben benieuwd of en wat jullie hebben gevoeld?!!
@WinMom90 voorzichtig gefeliciteerd!! Duimen voor een mooie oploop. Test je woensdag weer? @Thengymo Geen ervaring mee, nooit echt bewust gevoeld! Maar zou goed kunnen, duimen!
Zo leuk dat er al zoveel aan het testen zijn! ♥️ Ik vind het wel een voordeel, dat ik beetje aan het einde van de lijst bungel. Jullie zijn een goede en welkome afleiding terwijl ik ongeduldig aan het wachten ben Ik ben er echt zó slecht in, deze twee weken. @WinMom90 Jaaa! Ik zie hem ook hoor! En je dacht enige tijd terug dat deze ronde niet goed was gegaan omdat het een beetje gek verliep toch? Fijn om alsnog zo positief verrast te worden! Hoop ook op een heel mooie oploop voor jou Spannend!! @Thengymo Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ‘s nachts een hele fele steek gevoeld. Het was zo heftig dat ik er wakker van werd. Wij waren toen niet bezig met zwanger te worden en ik weet nog dat ik het de volgende ochtend aan mijn man vertelde, want ik had zoiets nog nooit meegemaakt. Drie weken later ongeveer, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en ik er over begon te lezen, denk ik dat die zeer felle steek de innesteling was Bij mijn tweede zwangerschap heb ik zoiets niet gevoeld. Toen had ik geen enkele klacht of symptoom
@Primerose Ja weet inderdaad niet echt van hoe en wat.. Enige wat ik 100% zeker weet is dat ik de dag dat het bloeden begon, 's ochtends nog (voor bloedverlies) 3+ had getest, dus nog redelijk wat HCG. Dit was 16 augustus nog maar 114, dus snel terug gelopen. Daarna nog paar keer getest en naar mijn idee was t laatste negatief. Maar ik heb hem niet meer dus kan helaas niet vergelijken.. lijkt mij alleen niet dat de predictor nog zo duidelijk is als hcg 2 weken geleden "nog maar" 114 was, en ik eigenlijk zeker ben van één negatieve test tussendoor..
Spannend hoor! Kan je nog een predictor halen en die over 2 daagjes nogmaals doen om te kijken naar oploop? Ik vind het altijd wel fijn om zeker te zijn dat er op hetzelfde merk oploop is. Ik ga voor je duimen dat je gewoon schoon bent en je later deze week een mooie oploop hebt !