Hier ook het zelfde , onderbuik pijn . Had vandaag voor de zekerheid ovu test gedaan want leek op ei pijn . Maar was negatief . Ook ben ik vandaag 1dpo
NOD lijst 1 t/m 15 september 2024 We gaan voor roze! 1 september (0) 2 september (1) Antoinet1 - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 3 september (0) 4 september (4) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 19 K1w1mama- 31 jaar- 3e kindje - ronde 1. Indypiesusu - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na MA) Denise20 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 5 september (1) L0ts - 36/37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam 6 september (3) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na miskraam) Liannn - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pcosrondetwee -31 jaar- 2de kindje - ronde 4 (letrozol) 7 september (1) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 8 september (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 20 9 september (1) Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF terugplaatsing 1 10 september (2) Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Letrozol Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 0 11 september (0) 12 september (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 13 september (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nono - 43 - 3e kindje - ronde 26(?) 14 september (3) Amanda13 - 38 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner)- ronde 3 Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 LizMe -30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 september (2) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 (na miskraam) Fultimemommy- 30 jaar - 7e kindje - ronde 1 Totaal (24) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (12) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hallo allemaal, Ik kom mij hier ook melden Vorig jaar is na een weg vol tegenslagen onze zoon geboren. Het heeft 3 jaar geduurd voor we een kindje mochten krijgen. Het plan was om in september voor een 2e kindje te gaan, maar er is deze maand toch al een kans op een zwangerschap. Daarom kom ik toch gezellig meeschrijven. Heel spannend weer! Qua leeftijd voel ik enige druk, want deze maand word ik 38. Ook heb ik een nieuwe baan waar ik over 2 maanden ga beginnen. Niet heel handig qua timing, maar we hebben ervaren dat je het leven niet kunt plannen en mogelijk duurt het weer heel lang voor we een goede zwangerschap hebben. In de tussentijd niet aan de AC gegaan, dus hopelijk scheelt dat iets. Voor nu even ronde 0, want volgende maand gaan we er echt voor Ik duim voor een mooie roze lijst en dus veel zwangeren deze maand. Toch wel wat bekende namen in de lijst gezien
Ik was ook aan het twijfelen om die test te doen maar ik dacht ik doe het niet gek toch hè! Vorige maand ging het loslaten zoveel beter
Hier een hele drukke dag gehad vandaag. Zwager en schoonzus hadden een familiedag, dus of hun tweeling van bijna 2 een dagje bij ons kon zijn. Ontzettend lieve jongens, maar poeh, je moet echt overal ogen en handen hebben We hebben wel vaker eens een aantal uurtjes op ze gepast, maar nog nooit een volle dag. Ik ben nu helenaal uitgeteld
Hej @Wishfull123 welkom terug! Dat plannen idd, dat maalt allemaal weinig uit. Het leven doet toch wat ze wil Hoop voor je dat het nu een stuk sneller raak is!
NOD lijst 1 t/m 15 september 2024 We gaan voor roze! 1 september (0) 2 september (1) Antoinet1 - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 3 september (0) 4 september (4) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 19 K1w1mama- 31 jaar- 3e kindje - ronde 1. Indypiesusu - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na MA) Denise20 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 5 september (1) L0ts - 36/37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam 6 september (3) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na miskraam) Liannn - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pcosrondetwee -31 jaar- 2de kindje - ronde 4 (letrozol) 7 september (1) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 8 september (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 20 9 september (1) Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF terugplaatsing 1 10 september (2) Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Letrozol Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 0 11 september (0) 12 september (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 13 september (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nono - 43 - 3e kindje - ronde 26(?) 14 september (3) Amanda13 - 38 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner)- ronde 3 Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 LizMe -30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 september (2) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 (na miskraam) Fultimemommy- 30 jaar - 7e kindje - ronde 1 Totaal (24) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (12) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nou een heel weekend liters wegdrinken en aan de cranberrysap gaan heeft niks geholpen. Zonet toch weer wat bloed in de urine Toch maar huisarts contacten. Weten jullie of een blaasontsteking of antibiotica kwaad kan voor een eventuele bevruchting/ innesteling? Kan me niet goed zijn toch?
Ach wat vervelend, als je antibiotica krijgt krijg je misschien wel de vraag of je zwanger bent. Zo niet dan zelf aangeven want er zijn een aantal antibiotica's veilig tijdens een zwangerschap.
Dank je wel! Voor jou hoop ik ook dat je eindelijk aan de beurt mag zijn deze maand. Ik zag trouwens je andere berichtje over de blaasontsteking. Je kunt gewoon een kuur krijgen, dat is beter dan een blaasontsteking die niet behandeld wordt en in een nierbekkenontsteking uitloopt. Wel even aangeven dat er een kans is op een zwangerschap, dan geven ze je alleen een kuur die je dan ook veilig kunt gebruiken
Ja heb net idd toch maar urine ingeleverd. Straks uitslag checken. Vrees alleen dat ik het niet ga halen om op tijd bij de apotheek te zijn. Hoop dat ze het via een afhaalautomaat kunnen doen
Ja dat is handig die automaten. Hopelijk lukt het. Na het starten van de kuur merk je vaak snel verbetering
NOD lijst 1 t/m 15 september 2024 We gaan voor roze! 1 september (0) 2 september (1) Antoinet1 - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 3 september (0) 4 september (4) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 19 K1w1mama- 31 jaar- 3e kindje - ronde 1. Indypiesusu - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na MA) Denise20 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 5 september (1) L0ts - 36/37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam 6 september (3) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na miskraam) Liannn - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pcosrondetwee -31 jaar- 2de kindje - ronde 4 (letrozol) 7 september (1) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 8 september (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 20 9 september (1) Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF terugplaatsing 1 10 september (2) Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Letrozol Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 0 11 september (0) 12 september (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 13 september (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nono - 43 - 3e kindje - ronde 26(?) 14 september (3) Amanda13 - 38 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner)- ronde 3 Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 LizMe -30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 september (2) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 (na miskraam) Fultimemommy- 30 jaar - 7e kindje - ronde 1 Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 (1e na miskraam) Totaal (25) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (13) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi hoi! Ik sluit me weer bij jullie aan. Vandaag of morgen mijn eisprong dus heb mezelf maar gelijk op het wachtbankje gezet Vorige maand heb ik een week mogen genieten van het idee zwanger te zijn, helaas is dit geëindigd in een miskraam. We gaan weer vol goede moed verder.
Wat naar dat het vorige maand niet goed is gegaan. Hopelijk ben je snel weer zwanger. In ieder geval fijn dat je weer je eisprong hebt, dan gaat het weer de goede kant op
@ He we hebben dezelfde NOD en ik heb ook 1 weekje zwanger mogen zijn. Hopelijk zijn we deze ronde meteen zwanger!