Ai.... Hopelijk wordt je toch nog verrast! Nu eindeloos googlen: wie 11 dpo negatieve test en toch zwanger? Tenminste dat deed ik continu. Het hele internet had ik ongeveer uit
Dank je wel voor jullie lieve berichtjes! Mijn baarmoeder lag te ver achterover gekanteld, en ze botsten steeds tegen het litteken van mijn keizersnede aan, daar kwamen ze niet langs. Dat verklaart ook wel een beetje waarom IUI niet lukte. Echt uitgebreid geprobeerd met een tweede gyneacoloog en een tweede echoscopist erbij... Maar nu dus een operatie om die verklevingen los te maken, dan herstellen en weer wachten op eisprong.. Dat duurt al met al wel een paar maanden.
Wow dat verwacht je ook niet! Super frustrerend dat je nu dan een operatie voor de boeg hebt (met het herstel er achteraan). Hopelijk is dit dan wel het golden ticket naar succes
Allereerst erg balen dat je nu een paar maanden moet wachten, maar dit is ook wel heel heftig zeg! Heel veel sterkte met de operatie en het herstel. Ik hoop dat het daarna snel raak is!
Pff ik voel hier ook van alles en ben echt elke dag op symptomen aan het googlen haha. Ik heb met m'n man afgesproken pas a.s. zondag te testen. Dan ben ik 12 dpo. De vorige keren telkens eerder getest en dan kon ik bij een tuurstreep nog niet blij zijn, want misschien zit het wel niet goed. En het zat beide natuurlijk ook niet goed, dus ben daar sowieso bang voor En ik denk met 12 dpo dat je dan, als je zwanger bent, toch wel een duidelijker streepje moet hebben dan een hele lichte tuurstreep. Dus ik ga wachten, maar ik vind dat nu al moeilijk haha.
nou hier 11dpo en ik heb bruin/rose afscheiding, rose tijdens het afvegen :”( denk dat het morgen gaat doorbreken helaas ..
Donderdag 8 augustus was de eerste dag van mijn cyclus. Zondag 18 augustus piekte mijn ovulatietest. Tussen 18 en 20 augustus dus mijn eisprong gehad. Gisteravond had ik wat bloederig slijm en daarna niks meer. Vanochtend weer een beetje spotting en nu weer. Het lijkt vandaag wel wat meer te worden dan gisteren, maar niet zoals mijn menstruatie gewoonlijk is. Het is ook wel echt mega vroeg voor mijn menstruatie, want mijn NOD is pas op 6 september. En ik zit nu op ongeveer 13/14 DPO. Voordat de spotting kwam had ik al een aantal keer (hartstikke negatief) getest. Ik kon de nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en had hele goede hoop omdat we echt goede timing hadden met alles deze maand waardoor ik aan de testdrang toegaf. Toch denk ik nu eerder aan een naderende menstruatie dan aan een innesteling vooral ook omdat het wel meer bloed/slijm word (wel alleen bij het afvegen hoor, en het is dus niet heel veel) Vind het wel heel gek allemaal, want het zou betekenen dat ik dan echt een korte cyclus heb deze maand. Normaalgesproken heb ik een regelmatige cyclus van 29 dagen. Vorige maand al een hele lange voor mijn doen (35 dagen), dus bijna een week overtijd. Dit is de 4e ronde voor ons eerste kindje, maar ik merk echt op dat de tweede fase van mijn cyclus zulke rare dingen doet sinds we het proberen. En nee, dat komt niet (alleen) omdat ik er nu meer op let en ermee bezig ben. Ik had even de behoefte om het van me af te schrijven. Ik word alle kanten opgeslingerd qua emotie. Het gaat de hele tijd tussen hoop en vrees, maar dat hoort er ook een beetje bij op het wachtbankje denk ik. Ik ben ook benieuwd of meer mensen die de situatie herkennen en of er vrouwen zijn die hetzelfde hebben en advies/tips hebben. Ik word er zo onzeker van hè of alles wel goed is.
@Liannn Heel herkenbaar! Elk piepje en kraakje. Je cyclus onder de vergrootglas (deed de cyclus normaal ook zo en heb ik het nooit gemerkt??). Heb de eerste onderzoeken voor fertiliteit gehad in de cyclus van vmk, tot zo ver goed, en dan nog maak ik me zorgen De wachtweken zijn, hoe meer je er achter de rug hebt, gewoon echt niet fijn. Een vriendin wilde zwanger worden door middel van inseminatie (donor) en die vergat gewoon te testen. Eerste test toen ze zich realiseerde dat haar menstruatie al twee weken te laat was. Hoe dan!? Maar ik gok dat we haar type niet op het forum tegen komen Je zegt wel 13/14 dpo te zijn, en je menstruatie op 6 september te verwachten. Dat klopt niet, want de fase van eisprong tot menstruatie duurt rond de 14 dagen. Dan zou je nu 14-3=11dpo zijn. Maar als de piek de 18 was, dan eitje uiterlijk de 20e, en dan ben je nu inderdaad 14dpo. En dan kan die menstruatie binnenkort starten?
Nu 7 dpo en mijn borsten doen nog steeds pijn dus ik blijf weer hoop houden. Ik heb een LF van rond de 11 dagen normaal, maar het is de laatste tijden wat in de war. Ik ga donderdagavond tot maandagochtend naar een familieweekend en ik twijfel of ik een test meeneem of dat ik mijn gedachten probeer te verzetten dit weekend en niet ga testen. Zekerheid is wel fijn en ineens ongesteld worden is ook vervelend, maar we zitten niet alleen in ons huisje, dus misschien is dat ook lastig. Ik denk dat ik gewoon een test meeneem en zaterdagochtend een test doe.
Wat een mindfuck is het toch. Gisteren avond kreeg ik opeens last van darmkrampen. Een uurtje na het naar bed gaan zat ik op het toilet te spugen en viel ik ook nog eens flauw. En dan begin je te denken: zou ik zwanger kunnen zijn…? Nee is toch veel te vroeg ik ben vandaag 8 DPO… Hoewel 2 artsen me gezegd hebben dat een zwangerschap met de dikte van mijn baarmoederslijmvlies niet gezien is. (Maar toch spreken ze wel ‘als je niet zwanger bent deze ronde’ uit) hou je dan toch nog hoop… zo dom van me! overigens voel ik me vanochtend wel weer oké, knagend misselijk gevoel, veel boeren, en rammelende darmen, maar echt ziek voel ik me niet.
Wat een tegenslag! Had je echt niet kunnen verwachten als je binnen ging voor de terugplaatsing. Hopelijk valt de ingreep wat mee. Zo iets er nog bij nemen is echt niet fijn!
Heel normaal, ik had vorige maand ook dat ik er heel erg mee bezig was. Ovulatie testen, vroege zwangerschap testen, spottingen. Uiteindelijk een streepje, dus was zwanger maar ik bleef maar testen en de testen liep ontzettend langzaam op. Uiteindelijk dacht ik, een streep is een streep, ik ben zwanger en gewoon ontzettend vroeg. Het is wel een miskraam geworden wat me echt liet denken van " ik heb dit niet in de hand". Heb het eigenlijk heel erg losgelaten.. het is ook iets met controle willen hebben, dat wil weten wanneer je menstruatie is, dat je wil weten wanneer je eisprong is etc..
Tijdens een ronde cyclus monitoring had ik een baarmoederslijmvlies van 4mm. Echoscopiste zei: een zwangerschap zit er deze ronde niet in! En wat denk je die ronde was ik zwanger