Ja: ik had 3 dagen positieve lh test, startend op de 17e, waarvan de middelste dag het hoogst. Eitje is (volgens temperatuur) 20e gesprongen. Ligt er een beetje aan wanneer je echte lh piek was: als die langer was, kan het zijn dat de echte eisprong ook later was. Als je piek echt de 16e was, is een eisprong op de 18e waarschijnlijker. Het is het mooist als de zaadjes vast liggen te wachten (die moeten ook even zwemmen), maar je bent zeker ook vruchtbaar op de dag van de eisprong (eitje leeft 12 tot 24 uur zonder bevruchting).
Nedankt voor je reactie! Dan zou het dus ook kunnen zijn dat we vaak ‘te vroeg’ stopten. Ligt er natuurlijk aan hoelang de zaadcellen overleven misschien? Nu hadden we het dus de 16e gedaan, en de 19e nu weer. Vraagje, had je dan ook een langere cyclus? Als je 3 dagen een positieve ovulatietest had.
Ja precies, ga morgen ook nog test doen maar bereid mij mentaal voor. Ik zit in ivf, morgen 14Dpo (9 dagen na terugplaatsing + cryo van 4 dagen). In normale cyclus heb ik korte luteale fase maar omdat er nu wel iets van hcg is nog niet ongesteld. Maar weinig vertrouwen vanwege minimale opbouw. Eerste zwangerschap had ik met 10 dpo al donkerder streepje die ook die middag en dag erna flink donkerder waren. Vorige maand had ik precies hetzelfde, was biochemisch. Hierna nog 2 cryo’s. Ga ik in 1x terug laten plaatsen.
NOD lijst 1 t/m 15 september 2024 We gaan voor roze! 1 september (0) 2 september (1) Antoinet1 - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 3 september (0) 4 september (4) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 19 K1w1mama- 31 jaar- 3e kindje - ronde 1. Indypiesusu - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na MA) Denise20 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 5 september (0) 6 september (3) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na miskraam) Liannn - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pcosrondetwee -31 jaar- 2de kindje - ronde 4 (letrozol) 7 september (2) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 moiiom - 37 jaar - 4de kindje - ronde 3 8 september (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 20 9 september (1) L0ts - 36/37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam 10 september (3) Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Letrozol Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 0 11 september (0) 12 september (0) 13 september (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nono - 43 - 3e kindje - ronde 26(?) 14 september (3) Amanda13 - 38 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner)- ronde 3 Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 LizMe -30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 september (4) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 (na miskraam) Fultimemommy- 30 jaar - 7e kindje - ronde 1 Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 (1e na miskraam) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal (24) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (16) Zwanger (2) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik moet nog zien hoe lang de cyclus dit keer is (zit nu op 9dpo) maar waarschijnlijk iets langer idd, denk 33 of 34 dagen. Maar volgens mij is mijn lijf nog wat in de war van de vmk. Hele vroege spotting ook. Zaad kan tot 5 dagen overleven in de vruchtbare periode, dus beter wat aan de vroege kant zitten dan te laat
Pff dan ben je een stap dichterbij (een positieve test) maar nog niet bij de eindstreep... hoop dat het snel duidelijk is iig. Waarom kies je er voor 2 terug te plaatsen? (Gewoon nieuwsgierig)
Goedemorgen ik heb afgelopen zaterdag een terug plaatsing gehad van een mooie dag 5 cyro ..(niet de eerste) ik heb een vraag of iemand dit herkent ik heb een onwijs droge vagina .normaal heb ik altijd wel wat afscheiding. Maar het is kurk droog herkent iemand dit
Ja ik zie wel wat maar het is een beetje rare test.. zou het nog eens proberen! Hopelijk zie je gauw 2 streepjes!
Ja na ovuleren heb ik dat ook.. voor menstruatie komt het wel weer beetje terug maar niet dat elastische ofzo
Nou ik moest naar de Action, sokken kopen voor de kids.. moest me zo erg inhouden haha Ik heb het gevoel dat het niet raak is.. geen opgeblazen gevoel, geen zere tepels, niks van misselijkheid of een weeïg gevoel.. We zullen zien, heb nog ergens een
Wat een gekke test! Ik zie zeker een streepje, maar zo’n gekke kleur. En de test streep staat ook niet in het midden. Vraag me af of de test wel helemaal goed is.
De misselijkheid, opgeblazen gevoel en moeilijke darmen zijn hier nog steeds aanwezig. Dit is bij mij wel gekend in dit deel van de cyclus. (vandaar dat ik bij mijn eerste kindje niet door had dat ik zwanger was) maar het spugen vind ik toch echt zo vreemd! Ik heb geen zwangerschapstest in huis enkel nog oude ovulatie testen van CB. Ik dacht laat ik er zo eentje doen. Mooi niet gedronken en urine opgehouden. Wist ik dus blijkbaar niet meer hoe dit werkte en stak het staafje niet goed in de test, waardoor de test dus niet kon gevalideerd worden. Zo dom van me!
NOD lijst 1 t/m 15 september 2024 We gaan voor roze! 1 september (0) 2 september (1) Antoinet1 - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 3 september (0) 4 september (4) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 19 K1w1mama- 31 jaar- 3e kindje - ronde 1. Indypiesusu - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na MA) Denise20 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 5 september (0) 6 september (3) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na miskraam) Liannn - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pcosrondetwee -31 jaar- 2de kindje - ronde 4 (letrozol) 7 september (2) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 moiiom - 37 jaar - 4de kindje - ronde 3 8 september (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 20 9 september (1) L0ts - 36/37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam 10 september (3) Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Letrozol Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 0 11 september (0) 12 september (0) 13 september (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nono - 43 - 3e kindje - ronde 26(?) 14 september (3) Amanda13 - 38 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner)- ronde 3 Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 LizMe -30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 september (4) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 (na miskraam) Fultimemommy- 30 jaar - 7e kindje - ronde 1 Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 (1e na miskraam) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal (24) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (15) Zwanger (2) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Gisteren ongesteld geworden, voelde het al aan alles. Echt veel te vroeg, 7 dagen na eisprong. Morgen weer beginnen aan letrozol en een gesprek met de gynacoloog wat dit schiet niet op
Ik werd vanochtend dus wakker met enorme hoofdpijn en misselijk, daarnaast al dagen lang moe. Dus ik testen, maar uiteraard wit. Who am I kidding Laat die menstruatie nu maar komen zodat ik door kan gaan met het nieuwe hoofdstuk.
Wat balen, ergens hoop je toch dat het dan toch ineens raak is in die laatste ronde. Hopelijk gaat de IUI snel succesvol zijn
Spannend en niet stiekem voor een andere test naar de winkel gerend? Wanneer is je planning om te gaan testen?