Ik heb nog een ovulatietest gedaan. Ik gebruik wel de paarse clear blue die test op verschillende hormonen, geen idee of die eigenlijk wel een smiley aangeeft bij zwangerschap. Iig was ie negatief, dus ik sta weer even met de voetjes op de grond. Ik test nooit, vandaar geen zwangerschapstesten in huis. Ik heb een bloedname bij het ziekenhuis op mijn NOD ingepland staan.
NOD lijst 1 t/m 15 september 2024 We gaan voor roze! 1 september (0) 2 september (1) Antoinet1 - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 3 september (0) 4 september (4) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 19 K1w1mama- 31 jaar- 3e kindje - ronde 1. Indypiesusu - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na MA) Denise20 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 5 september (0) 6 september (3) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na miskraam) Liannn - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pcosrondetwee -31 jaar- 2de kindje - ronde 4 (letrozol) 7 september (2) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 moiiom - 37 jaar - 4de kindje - ronde 3 8 september (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 20 9 september (1) L0ts - 36/37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam 10 september (3) Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Letrozol Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 0 11 september (0) 12 september (0) 13 september (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nono - 43 - 3e kindje - ronde 26(?) 14 september (3) Amanda13 - 38 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner)- ronde 3 Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 LizMe -30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 september (4) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 (na miskraam) Fultimemommy- 30 jaar - 7e kindje - ronde 1 Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 (1e na miskraam) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal (24) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (15) Zwanger (2) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
vrees dat het me niet gegund is, net een vroege test opnieuw gedaan en geen streepje te zien nu. vind wel raar want het streepje is er echt gisteren,... dan had hem toch niets gedetecteerd. ach nog 2dagen en ik heb mijn nod. nog geduldig afwachten dus.
Vanmorgen een vroege digitale test gedaan en… zwanger! Ik ben zo blij! Maar ook een beetje bang dat het weer mis gaat. Man ligt nog te slapen, hebben vandaag een lange dag voor de boeg dus die vertel ik het zo als hij wakker wordt. Ik zit helemaal te trillen, klik steeds verkeerd omdat m’n handen zo trillen haha
Hier met 10 dpo een enorme temperatuur daling, zal vandaag of morgen wel ongesteld worden. Ik heb er moeite mee dit keer, weer wat hoop doordat ik dus wel een keer zwanger ben geweest, en misschien is de implantatie bloeding mythe wel waar? En élke dag buikpijn deze ronde. Dan lastig om er niet aan te denken. Maar ik ga terug naar de mindset van het lukt toch niet, dit is te veel rollercoaster. Januari/februari start iui, nog 3 rondes
Ik deed vanmorgen test, legde hem weg en ging douchen in de 100% verwachting dat streepje zou aflopen maar zie hieronder. Ik vrees dat ik vandaag alleen maar ga zoeken naar verhalen met trage oploop die toch succesvol waren.. heeft een van jullie ervaring met trage opbouw en licht streepje op NOD? Ik heb vandaag mijn NOD. Vind het gewoon heel spannend met vorige maand biochemisch en bijna in alle verhalen liep late innesteling / trage opbouw hcg niet goed af
Jaaaaaaa gefeliciteerd!!!!! Zo spannend, als mijn streepje niet weggaat over weekend doe ik maandag de digitale
Ik vind de oploop er wel goed uit zien hoor, elke 2 dagen een duidelijker streepje. Snap wel dat je bang bent, heb ik ook (had paar maanden terug hetzelfde). Daarom probeer ik nu na de digitale geen tests meer te doen, maar weet niet of ik me kan bedwingen haha
Ja duf hè, bij mijn eerste zwangerschap was ik hier totaal niet mee bezig. Ik zag streepje, was blij en heb toen geloof ik nog 1 keer getest en dat was het. Maar omdat we deze keer zoveel langer bezig zijn en het mis is gegaan weet je nu van alle verschillende scenario’s, waar ik eerst totaal niet bij stilstond. Fingers crossed voor ons allebei! Hou je ons op de hoogte als je nog test?
Ik vind dat streepje echt veel duidelijker, zo liep het bij mij niet op hoor.. ik zal even mijn foto zoeken, was toen 4 weken.
Ik vind de oploop er ook niet slecht uitzien hoor. Zeker verdubbeling met een dag ertussen. Ik duim hard met je mee voor een plakbeeb