Spannende tijden, waarschijnlijk gewoon innesteling maar snap dat het je onrustig maakt. Met mijn zoontje heb ik rond week 9 heel heftig bloedverlies gehad. Liep op straat en t liep zo langs mijn benen. Ik was overtuigd dat het mis was, maar alles is toch goed gegaan.
Ik vind dat altijd zo gek hè, want ik heb dat toen ook gehad volgens mij maar in de bijsluiter staat dat dit niet kan. Irriteer me daar aan
Oh nee.. ik hoop dat je HCG gewoon ontzettend laag was op dat moment in je urine.. Wat spannend voor de rest.. meestal vergeet ik mn eigen wachtbankje maar als ik dan even hier spiek word ik zo zenuwachtig en wil ik rennen naar de Action maar dat ga ik NIET doen.. Merk wel dat al zou ik positief testen dat ik alsnog niet heel blij zou zijn omdat vorige keer dus een miskraam was. Misschien bij een knaltest maar dan nog.. het blijft spannend!
6dpo mensen.. ik wil maandag met 9dpo testen maar dan kom ik uit de nachtdienst. Dus dat zal dan in de middag worden, dan heb ik qua slaap een flinke ruk gemaakt.
Ik kom op de valreep ook nog even meeschrijven deze ronde. Ik merk dat ik af en toe even een paar weken rust nodig heb van het forum om mijn kalmte te bewaren. Dit omdat ik mezelf niet wil kwijtraken in het moeten zwanger worden. Volgende week vrijdag, de 13de heb ik/we een telefonische intake bij de fertiliteitsarts. Ik heb er een paar maanden bij gekletst Gezien mijn historie met zwanger worden. Heb veel cysten gehad enzo en wil ook gewoon effe alles laten checken. En vanuit daar zien we wel verder. Deze cyclus is wel heel lang. Vandaag is cyclusdag 33, door ovulatietesten weet ik dat mijn ovulatie de 29ste was. Dusja even spannend nog. Ik denk dat ik vanalles voel en merk. Maar dat zit me tussen de oren denk ik. Al hoop ik van niet natuurlijk. Ik zag hier al wat dames met positieve testen: gefeliciteerd! Hopelijk deze ronde heeel veel roze op de lijst
NOD lijst 1 t/m 15 september 2024 We gaan voor roze! 1 september (0) 2 september (1) Antoinet1 - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 3 september (0) 4 september (4) GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 19 K1w1mama- 31 jaar- 3e kindje - ronde 1. Indypiesusu - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na MA) Denise20 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 5 september (0) 6 september (3) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na miskraam) Liannn - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Pcosrondetwee -31 jaar- 2de kindje - ronde 4 (letrozol) 7 september (2) Otsie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 moiiom - 37 jaar - 4de kindje - ronde 3 8 september (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 20 9 september (1) L0ts - 36/37 jaar - 1e kindje - ronde 2 na miskraam Ukkepuk2 31 jaar - 3e kindje- ronde 1 10 september (3) Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Letrozol Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 0 11 september (0) 12 september (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2e kindje, 1ste met nieuwe lover - ronde 10 13 september (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nono - 43 - 3e kindje - ronde 26(?) 14 september (3) Amanda13 - 38 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner)- ronde 3 Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 LizMe -30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 september (4) Karelloos - 30 jaar - 5de kindje - ronde 1 (na miskraam) Fultimemommy- 30 jaar - 7e kindje - ronde 1 Jaimpiej - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 (1e na miskraam) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 Totaal (25) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (17) Zwanger (2) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de lijst.
Oké ik denk dat ik officieel op roze mag (ik had mijzelf niet eens in de lijst gezet omdat je na 2 jaar beetje moed verliest ). Ik ging helemaal stuk vandaag omdat opeens al de gevoeligheid in mijn borsten weg is en ze als twee theezakjes voelen (nog steeds). Ik met lood in mijn schoenen test gedaan.. en het resultaat! Ik ben zo opgelucht dat clearblue 2-3 weken zegt ❤️. Nu hopen dat hij echt blijft plakken!
Wat ontzettend fijn! Dik gegund, zeker na 2 jaar geduld moeten hebben. Voelt vast heel onwerkelijk, maar prachtige testen