NOD lijst 1 t/m 15 september 2024

Discussion in 'NOD forum' started by GezelligZwangerWorden, Aug 7, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

Dec 7, 2023
    249
    194
    43
    Female
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    @Fultimemommy en @LizMe
    Ja wie weet.. Maar ik ben niet de persoon die 6000 reden gaat bedenken om alles aan te grijpen om hoop op te vestigen. Dat werkt niet voor mij.
    Ik ben niet zwanger, tot het tegendeel bewezen is. Momenteel zijn de streepjes echt nog te dubieus om als streepje te zien. Als ik 'm in alle hoeken en alle lichtinvallen moet draaien om misschien een schaduwstreepje te zien is ie negatief.
    Haalt niet weg dat ik rationeel kan denken en ook weet dat mijn eisprong een dag later was en dat het misschien later is ingenesteld. Maar ik wil niet al mijn hoop daar op gooien en dan weer teleurgesteld worden. Bij mijn eerste dochter heb ik er 7,5 jaar over gedaan, ik moet mezelf beschermen voor die ellende, qua emoties.
    Natuurlijk wil ik heel graag zwanger worden. Maar dat koste wat het kost gevoel is er(nog) niet.

Ik heb begrepen dat die kruidvat tegenwoordig een hele nare indroogstreep hebben. Die van action, de early variant heeft maar 10mu nodig voor een streepje. De meeste testen van clearblue vanaf 25mu. En die van action zijn lekker goedkoop. 2 voor €2,79 haha

Josje1004 and LizMe like this.
  2. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

Dec 27, 2017
    804
    748
    93
    Female
    NL
    Dankjewel!

Als ik eerlijk moet zijn ja .. die zijn goed voor om vroeg te testen

3. Donders

Donders Actief lid

Oct 12, 2020
    102
    104
    43
    Female
    Niet bekend.
    Mijn nod is 14 september..

Maar vanmorgen had ik al een licht positieve test. Met early van action. En daarna die 2 van 6 van kruidvat.

Even een schrok, totaal niet mee bezig geweest :eek:

johanna3, Fultimemommy, L0ts and 4 others like this.
  4. Karelloos

Karelloos Actief lid

Jun 19, 2024
    427
    301
    63
    Female
    Ik vond die van Action heel fijn, heb zelf nog nooit een vals positieve test gehad maar je moet gewoon niet meer kijken als hij opgedroogd is!

Fultimemommy and Josje1004 like this.
  5. Karelloos

Karelloos Actief lid

Jun 19, 2024
    427
    301
    63
    Female
    Bedoel je ongepland zwanger! Alsnog gefeliciteerd haha

6. Karelloos

Karelloos Actief lid

Jun 19, 2024
    427
    301
    63
    Female
    Oh dames.. ik word echt gek. Ik denk dat morgen 2 weken na mn ovulatie is (zeker weet ik dat niet). Gisteren had ik ontzettend veel buikpijn, maar nu wil ik naar de Action rennen om te testen, ben alleen zo bang voor een omo-witte test..

Vorige cyclussen had ik ook echt dagen van tevoren buikpijn die op en af ging dus ik denk dat het gewoon mijn menstruatie is want ben totaal niet opgeblazen of hoofdpijn..

Wilde even mn ei kwijt zodat ik niet ga rennen! Haha ik ga pas zaterdag testen als ik nog geen bloed heb gezien

7. Josje1004

Josje1004 Actief lid

Dec 2, 2021
    338
    333
    63
    Female
    Dikke knuffel voor jou

8. Josje1004

Josje1004 Actief lid

Dec 2, 2021
    338
    333
    63
    Female
    Nou, ik zit helemaal te stuiteren. Vanochtend een spierwitte test, DPO 9. Net een redelijk donkere plas, dus ik dacht: fuck de regels, ik probeer het gewoon nog eens:roflmao: Hele dag aan gedacht.

Zie ik hier gewoon een tuurstreepje! Binnen de 5min. Adrenaline overal. Zien jullie hem ook? Het is dezelfde test, een met flits.

Attached Files:

9. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,864
    2,548
    113
    Ja wat leuk! Meer roze! :)

Josje1004 likes this.
  10. Ukkepuk2

Ukkepuk2 Lid

Jun 6, 2020
    41
    47
    18
    Female
    Gisteren met een vroege CB getest en zag niet zwanger in mijn schermpje.. nog steeds geen menstruatie. Mag wel komen nu.

11. Winnie85

Winnie85 Actief lid

Feb 7, 2024
    157
    175
    43
    Female
    Die dagen op dag wachtbankje gaan zo traag voorbij… Blij dat ik hier met jullie mee kan lezen en turen want anders weet ik niet wat ik met mezelf aan moet :roflmao:

12. Karelloos

Karelloos Actief lid

Jun 19, 2024
    427
    301
    63
    Female
    Zo en hoe! Ik begin echt een vreselijk mens te worden haha mijn man snapt er niks van en ook al doe je een vroege test en is die negatief, weet je nog niks! Haha

Jaimpiej, Winnie85 and Josje1004 like this.
  13. Karelloos

Karelloos Actief lid

Jun 19, 2024
    427
    301
    63
    Female
    Oh nee jammer...

14. Karelloos

Karelloos Actief lid

Jun 19, 2024
    427
    301
    63
    Female
    Moest vandaag even langs mn moeder (had ik blijkbaar afgesproken met haar... ik vergeet echt alles door slaaptekort) Maargoed, ik was 19.45 klaar en om de hoek zit een action. Ik zat 19.53 in de auto, ik dacht zal ik snel nog even gaan.. Helaas ken ik een mevrouw achter de kassa te goed dus ik zei tegen mezelf nee, dat is zo raar als ik last-minite binnenloop en zij zit achter de kassa.. toch wel blij haha

Ik denk echt dat mn menstruatie moet komen maar pff wat laat die op zich wachten, hebben jullie wel eens een langere luteale fase dan 14 dagen en niet zwanger?

15. Karelloos

Karelloos Actief lid

Jun 19, 2024
    427
    301
    63
    Female
    Ik zie trouwens wel wat, dacht eerst nee te ver naar links maar die controle streep staat dat ook dus wie weet.. spannend!

16. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

Dec 7, 2023
    249
    194
    43
    Female
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Jaaa ik zie 'm ook.

Nou, hier nog steeds OMO wit. Dus ik wacht m'n ongesteldheid maar af, morgen. Denk dat het weinig nuttig is om nog te testen. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan test ik nog wel een keer. Ben d'r wel weer klaar mee.

Sterkte nog voor iedereen ook bij me op het wachtbankje. Ellendig is het.

Attached Files:

17. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,864
    2,548
    113
    Bah! Dikke knuffel!

18. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,864
    2,548
    113
    Hier 11dpo en de test lijkt minder donker dan gister. :$ ik ga vanmiddag opnieuw testen, vorige keer was ik ook een middag tester meer maar toch.
    Ondanks dat gister echt behoorlijk wat kwaaltjes, hele dag knallende hoofdpijn en beetje licht misselijk al.

Ik hou de rekening mee dat het een biochemische kan worden maar we gaan het zien vanmiddag.

19. Josje1004

Josje1004 Actief lid

Dec 2, 2021
    338
    333
    63
    Female
    Lastig hoor, ik snap dat je gewoon duidelijkheid wilt. Ik hoop voor je dat het snel duidelijk wordt.

Ik had vanochtend alleen bij die 2besure test weer een tuurlijntje. De action en normale van Kruidvat waren negatief. Het is pas 12u na de vorige, dus ik ga nu weer wachten tot vrijdag voor ik weer test. Als het lukt

20. Karelloos

Karelloos Actief lid

Jun 19, 2024
    427
    301
    63
    Female
    Oh nee.. wat jammer had het zo gehoopt voor je! Hoop echt dat het een late innesteling was en je niet ongesteld word!

Share This Page