@lix dank je, ik weet het alleen echt nig niet zeker. Man zag niks zei hij @krysjuh als het niet zo is zullen we dat wel heeel jammer vinden. We zijn weer in gesprek over nr 3
Wow nu alles pas bijgelezen wat een geklets zeg. Ik las dat de meeste mrt hun man vriend doen testen. Maarik heb juistem dat ik liever zonder hem test of is dat raar.
Spannend hoor allemaal. Ik ben echt heel benieuwd. Ik voel niks. Wel een rare buik maar dat heb ik wel vaker. Vanaf wanneer zou je iets kunnen voelen? als ik maandag mijn ei heb gehad zou ik vandaag innesteling moeten hebben... Tis ook pas onze eerste ronde dus stel me er niks bij voor en vl wilde niet klussen op de dag voor mijn ei.... Hij had geen zin. Gelukkig de dag er voor wel geklust.
@madje; ik doe het ook liever alleen. Ik heb er de vorige keer niks van gezegd en vervolgens een CB gedaan met ML erbij. Leek me zo leuk als hij het woord "zwanger" zou zien staan. Die streepjes dat snappen mannen toch niet! Mijn piesje bleek te licht en er kwam uiteindelijk "niet zwanger" te staan! OEPS! Weg magisch moment! 4 uur lang niets gedronken en niet geplast en toen stond er gelukkig alsnog "zwanger"... Haha @Jace; als je te vroeg zou testen wordt je daar niet minder zwanger van uiteindelijk. Het wel of niet testen doet niks af aan het eindresultaat. Test je te vroeg en ben je wel zwanger dan merk je dat vanzelf en test je opnieuw. Maar je moet het uiteraard zelf weten. Dit is zoals ik erin sta, maar er is ook absoluut iets te zeggen voor wachten met testen! X
Mrcd, je kaartje ziet er netjes uit geloof ik Wbt testen, ik test ook liever alleen.. alleen toen ik posi testte had ik een vaag gevoel dat ik iig moest wachten tot ie wakker was Ik heb echt een mega opgezette buik En gister vroeg een klant in de winkel of ik soms zwanger ben?
@Kim dat is natuurlijk zo maar op de een of andere manier voel ik me altijd erg dom alsie dan negatief is. zo van wat ben je weer dom dat je "dacht " dat je zwanger was. Komt vooral ook omdat ml het beetje raar vind om te testen voordat je overtijd bent.. @testen ik test ook alleen lekker op mijn gemak haha @dreamer spannend haha, hoor wel eens dat andere mensen dat zeggen en dat diegene dan ook écht zwanger is, dus wie weet @mrcd bedankt voor het reageren, jouw kaartje ziet er tot nu toe goed uit!
Snel doortrekken werkt het snelst tegen testdrang idd doe ik ook meestal. Lijkt of ik met de dag meer last van misselijkheid krijg. Ben ook bekaf steeds dus de hoop groeit maar wil het eigenlijk btje onderdrukkem. Straks ist toch weer niks. Lig alleen nu al pp bed omdat ml visite heeft en ik misselijk werd en dat niet wil laten merken. Men temp is eind van deze dag nog steeds 36.9 dus hopelijk morgen weer 37.2 oid Slaap lekker alvast
@willemientje hoeveel dpo zit je nu? Ik werd vannacht ook een paar keer wakker, omdat ik misselijk was... Slaap lekker
Oooh, spannend allemaal!!! Nou, het is al bijna maandag! Wie gingen er nou ook allemaal testen maandag?? Ik ben zo langzamerhand steeds zenuwachtiger bij het naar de wc gaan.. Ben zo bang voor bloed... Dat zou echt een zware teleurstelling zijn, erger dan bij de andere rondes... Stuiterdestuiter!
Ja en ik duim ook voor jou!! Ga je morgen testen?? Ja he? Ja he? Ja he? Verder bemoei ik me nergens mee hoor
Jij bent echt grappig hogelinda haha ik denk het wel. Als mijn temp nog steeds hoog is morgen , test ik, anders heeft het niet zoveel zin Ik ga nu slapen, des te sneller is het morgen ahaha. Trusten
@ MRCD, mooi kaartje, alleen jammer dat ik geen dip zie, maar dat wil ook niets zeggen natuurlijk. Hopelijk blijft je temp mooi hoog en straks n posi test! @ Vroeg testen, het schijnt dat toch n x aantal zwangerschappen toch in een MK eindigt op/rond nod... Ik had m'n vmk op dag 35 en wist toen 10 dagen dat ik zwanger was en had al heel veel plannen uiteraard.... Nu door mijn vmk wil ik echt niet meer vroeg testen. Ik word liever 'ongesteld' op/rond NOD, dan dat ik weet dat ik n kindje droeg.... @ Jace, welterusten! Op naar n hoge temp en posi test morgen!
Je bent echt niet goed bij je hoofd als je twee chocolademuffins wegschranst, misselijk wordt en dan denkt... Oeh misschien is het wel raak ****zucht**** Word zo moe van mezelf
Hihihihi, nou misschien is dat schransen ook wel n teken Kim Zit nu ook weer met krampjes op de bank... Ik zei net tegen m'n man, ik ben zoooo zwanger!! Beebje nestel maar (Wishful thinking )
@Lucindalice; hier ook zo. Sinds vanmiddag af en toe wat krampjes, maar dat is bij mij voor mijn menstruatie ook vaak zo, dus tsja... Spannend hé!
@ Kim, ik heb het alleen (hoop ik dus ) tijdens mn ongi... Het is wel een soort van gevoel alsof ik ongi zou moeten worden... Herken het wel van 2 van de 3 zwangerschappen.... Ooooo, hoop het zo!!!! Jaaa, superspannend!!