Ziet er wel goed uit MRCD! Ik heb ongeveer een gelijke temp kaart! Wel een 2e verhoging gehad vandaag, ben benieuwd morgen! Ik heb ook het idee zwanger te zijn, zeg het ook net tegen VL! Zegt ie zal me niets verbazen, je bent echt onredelijk de afgelopen dagen haha! Maar de hele dag al met vlagen misselijk! Bleh! Of ik verbeeld het me haha! Kan natuurlijk net zo goed! Twijfels twijfels!
Ik temp niet, maar merk wel dat ik niet meer zo "gloei" als gisteren en eergisteren. Als ik aan mijn gezIcht voel is het ook niet meer zo warm. heb geen ervaring met tempen. is dat persé een slecht teken? Gr
Wat jammer... Hier ook cyclus van 24 dagen gehad. Bizar! Maar inderdaad dus nog een kans in september en dat klinkt dan gevoelsmatig toch weer veel dichterbij en sneller als de gedachten aan doorschuiven naar oktober. Succes!
Auw!!!!! Had een steek achter mijn schaambot, heel even maar een minuutje ofzo en daarna was het weg. Nog nooit eerder gehad.....dus sta echt voor een raadsel. Ga dan gelijk van alles denken. Hoop zo dat het eindelijk raak is. Nog 1 week wachten.....pfff duurt lang.
@steekjes; oewh misschien innestwling! Zou datgoed nieuws zijn! Hier; geen steekjes, maar wel lichte zeurende buikpijn en een beetje (bij vlagen) misselijk. Pas dag 19-20 dus ik kan me haast noet voorstellen dat het iets betekent, maar ik beeld het me niet in. Misschien word ik eerder ongesteld. Zo voelt het nu een beetje. Dat gevoel had ik ook wel tijdens de zwangerschap van mijn dochter, maar pas een dag of twee voor m'n NOD en niet al een paar dagen na m'n ei. Ach... Only time will tell... Welterusten meiden! Slaap lekker! Voor de testers morgen; heel veel succes. Ik hoop op roze! Xx
Hi meiden, Wat een kwaaltjes zijn er alweer te lezen! lucindalice, je maakt t spannend! Kim198, ik herken je buikpijn. Hier al 4 dagen pijnscheutjes in liezen en bij mn navel. Warme gloeiwangen heb ik ook al paar dagen, wel elke dag dus kan niet zeggen of t een goed teken is als t even weg is. Zwangels, innesteling?! MRCD, ziet er goed uit! Maar kan idd nog wel alle kanten op..spannend!! Is het een idee om de kwaaltjes op te sommen van degene die bijna mogen testen?! Dat maakt t overzichtelijk, houd ik van Ik zal beginnen! Nu 9dpo: - gloeiwangen - kokhalzen na maaltijden (zelfs bij cup a soup) - continu steekjes/pijnscheutjes in liezen - moe ik ben benieuwd wat jullie kwaaltjes zijn!
Ik ben al twee dagen brak. Hoofdpijn, raar gevoel in de maag... af en toe misselijk. Kan een griepje zijn natuurlijk - DL is ook flink verkouden, het rommelt weer lekker op haar longetjes - Ik heb ook het idee dat het raak kan zijn, maar ben ook weer heel ontspannen onder die hele gedachte. Dus ik kan prima tot NOD wachten met testen...
Succes aan alle testers morgen en de dagen erna! Ik voel hier me ei aan komen zal waarschijnlijk morgen komen. Weltruste allemaal. x
Hier net een temp van 37.0, dat is 0.2 lager dan gister ... Hoop niet dat hij verder zakt .... Weet niet of ik al moet gaan wanhopen, 37.0 is best hoog toch? Kijken jullie weer mee naar mn kaartje? (onderschrift) Nog steeds echt kramp trouwens... Hoop positieve kramp!
Hoi allemaal, een tijd geleden dat ik wat heb geschreven, ik heb wel meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Heb nu nachtdienst, mijn laatste en het is eindelijk rustig, dus kan nu even reageren. @ lucindalice, hoop niet dat hij verder zakt. Hoop ook op positieve kramp voor je. Helaas kan ik je niet helpen met je tempkaartje. @ Pinkeltje, hoop dat idd je ei eraan komt, veel plezier! @ erica82, spannend!!! Ondanks dat jij ontspannen bent, haha. Hoop voor je dat je gevoel klopt! @ tessasv, ik hoop het voor je! Kan je vandaag testen? Succes! En op naar mooi roze! @kimroy, balen op rood! Wel nog september, klinkt beter als door naar Oktober! Op naar roze volgende keer! @ zwangels, Innesteling?? Spannend, nog 1 week wachten, pfff, wachten duurt lang! @ willemientje, wanneer mag je testen? Klinkt allemaal positief! @kim 198, hahaha! Misschien is dat schransen ook wel een teken! Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar jullie kletsen zoveel!! haha Hier Nod rond woensdag, ik ga proberen pas vrijdag te testen. Heb nu nachtdienst en ben de hele nacht al ontzettend misselijk, heb steken in mijn liezen en opgezette buik. Maar ja nachtdienst is nou niet het meest ideale om een goed beeld te krijgen. Dan doet mijn lichaam sowieso altijd rare dingen. Ondertussen wel al 11 maanden aan het proberen en heb gister met manlief gesproken dat als we eind van het jaar nog geen positieve test hebben we de stap naar de huisarts gaan nemen. Na dat gesprek voelde ik me erg opgelucht, we hopen dat het niet nodig is natuurlijk!
Hallo lieve dames, Mijn temp was vanochtend nog steeds hoog, dus toch maar een testje gewaagd als het goed is moet er een foto vd test bij staan! Ik kon mijn ogen niet geloven, de streep was duidelijk te zien! Manlief wakker gemaakt (06.15uur) en hij zei doe morgen nog maar een testje haha , het is watmet die mannen. Denk dat ie t niet gelooft. Hopelijk morgen wel! Lucindalice je kaartje ziet er nog niet slecht uit hoor, hij is nog boven de coverlijn...ik hoop dat je zwanger bent, kunnen we samen naar de mei-mama's
Goeiemorgen allemaal! Pfffff, veel te vroeg wakker gemaakt door zoonlief. 6 uur en toen was hij (ik citeer): "Klaar met slapen!" Buhh! Jace, al getest??? @lasas: poeh.. 11 maanden.. Gebruik je ook al ovutesten enzo? Goed van jullie om dat besluit te nemen. Het lijkt me een behoorlijke stap om naar de huisarts te gaan. Dan wordt het probleem veel echter als je begrijpt wat ik bedoel. Succes!!! Ik duim voor je!
Hihihihihi dankjewel hogelinda wat lieffffffff Ik hoop dat ie blijft plakken hihi btje onzeker Nu jij nog!!!! ik blijf sowieso nog lezen hier!