♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥ 1. (6) : Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje Julli, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Jackyy, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje 2. (7) : MRCD, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje LIX, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Lady flower, 29 jaar, ronde 2, 3e (4e) kindje Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje Beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (5) : Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje Rombely, ?? jaar, ronde 9, 2e kindje Siri1981, 32 jaar, MMM IUI4, 1e kindje 4. (9) : Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje Jace, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Swagartist, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Mandyx, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Bloomy, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Mira2014, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Lasas, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Vosje2000, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje[/COLOR] 5. (5) : MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje TieMar, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Wokkeltje, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Debby81, 32 jaar, ronde 4, ronde 2 na mk, 1e kindje 6. (10) : Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Tessasv, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje Moaatje, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje L0veErin, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Bambino15, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Meesje84, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Fengari, 30 jaar, ong 1,5 jaar bezig, 1e kindje Daphnev86, 28 jaar, ronde 6, 2e ronde na MA, 1e kindje 7. (3) : Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Sith, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Willemientje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 8. (8) : wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Mami22, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje GaiaMama, 21 jaar, ronde 9, 1e kindje Flora01, 24 jaar, ronde 10/ronde 5 in MMM, 1e kindje Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje liza1991, 22 jaar, ronde 7 (ronde 4 na vmk), ?? kindje kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Aloha, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje 9. (4) : madje, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Zwangels, 30 jaar, ronde 25 MMM (ronde 16 na vmk), 1e kindje djoon, 24 jaar, ronde 14/ronde 2 in MMM, 1e kindje meissie86, 26 jaar, ronde 1, ?e kindje 10. (6) : Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje lieflief, 29 jaar, ronde 10 (mk in ronde 1 en 6), 1e kindje Zwieppie, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Jipje84, 28 jaar, ronde 14 MMM, 1e kindje annie64, 20 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Romilda, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 11. (3) : vrauwke, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje Krysjuh, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje 12. (5) : Liyana, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Emily27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Shaneenee , 23 jaar , ronde 1, 1e kindje IsaB, ? jaar, ronde ?, ?e kindje Pearll, 27 jaar , ronde 20, ronde 4 na mk, 1e kindje 13. (4): pindatjuh, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje Olivi, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje Mamamies, 28 jaar, ronde 28 MMM, 2e kindje Pinkeltje 90, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje 14. (6): Cosy, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje ig86, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje Laure26, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje eloveh, 22 jaar, 2 jaar bezig, 1e kindje Dreamer, 24 jaar, ronde 5, 2e kindje Noralie87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 15. (1): Evira, 32 jaar, IUI-D poging 2, 1e kindje Datumloos. (6) : mama lucy, 24 jaar, ronde 12 in MMM, 1e kindje Sharissa87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje Marrie28, 34 jaar, ronde 12, 3e kindje Missillie, ? jaar, ronde 1, 3e kindje S87, ??? jaar, ronde 1, ? MissFlower, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje Illegaal: T o t a a l: 88 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(3), ongesteld (8), MMM (7), negatieve test (5), twijfeltest (2), cyclus van slag (1), vlindertje (0), niets doorgegeven (0)
@jace gefeli, hopelijk een plakbeeb Ik zit nu op 7 dpo ongeveer denk ik maar tkan ook iets langer zijn. Gisteravond voelde het alweer warmer en vanmorgen was temp weer mooi 37.1. Hopelijk morgen nog wat hoger 7 of 8 dpo(ongeveer) vlagen van misselijkheid(nog geen kokhalzen of spugen) Last van trekkend gevoel en rommelende darmen. Erg moe Helaas doen men tepels niet meer zeer, maarja tis ook nog vroeg om eigenlijk al echt zw symptomen te hebben. We zullen eind deze week wel zien Al testers vandaag? Naast jace dan
@willemientje dankje ik hoop t ook!! Ik begon éigenlijk twee dagen geleden pas vanalles te voelen (14dpo) ...dacht altijd dAt je het eerder zou voelen of dat het overduidelijk was, nou bij mij niet hoor. Heb álleen veel honger, rare steekjes lies en een soort buikspierpijn aan de zijkant. Verder nog niet veel
@ hogelinda, ja ik snap het precies, zo denk ik er ook over! Ja nu 3e maand ovutesten met deze maand een knaller en sinds deze maand teunisbloemolie tot eisprong en daarna gestart met tarwekiemolie! Net wel even een slik momente, collega vertelde net dat ze zwanger is, vorige maand gestopt met de pil en nog het op zijn beloop gelaten, met nu al een positieve test! Ik ben natuurlijk super blij voor haar, maar barstte in tranen uit! Bij ons is een kindje ook zo gewenst en wachten duurt dan lang! Ik ga lekker slapen nu, ben uit de nacht, dus vanmiddag vroeg eruit en leuke dingen doen, even aan andere dingen proberen te denken!
Lasas: jij hebt ook behoorlijk wisselende rondes gehad zie ik. Lastig he!? Ik heb er ook last van, ik hou de mijne al langer bij dan we daadwerkelijk bezig zijn maar het gaat echt van 39 naar 70 en weer terug Hopelijk lukt het bij jullie deze ronde
Goedemorgen meiden, @jace Gefeliciteerd! Wat een geluk zo in de eerste ronde. @lucindalice Kan nog alle kanten op. @hier Net lekker geplast en nog niet getest! Yes, ik ben nog steeds zen! Temp is wel nog steeds 37,2. Ik realiseer me dat het nog alle kanten op kan. Kwaaltjes, daar heb ik niet zo'n last van, want ik probeer het te negeren. Heb wel een zwaar gevoel in mijn onderbuik en gespannen/gevoelige borsten. Kan dus alle kanten op. Ik zit nu op 11DPO, dus ik weet niet of er dan al veel te zeggen is vanuit een tempkaartje. Als mijn temp morgen hoog blijft doe ik dan waarschijnlijk een test. Ik heb voor de volledigheid mijn tempkaartje toegevoegd. My Ovulation Chart
@ jace van harte meid! @ hier ik ga even wat minder forummen hier. Had vrijdag en gister weer een ovu test waar een heel licht streepje op te zien was en ondanks mijn verhaal dat ik had opgezocht via Google maakt het me heel onzeker. Gister ook op een feestje geweest en iemand vertelde dat ze al 20 weken was en het nog niet eerder had verteld. Dan word ik zooo jaloers dan denk ik hoe kun je zo'n super nieuws nou zolang niet vertellen en dan denk ik al snel van ooh ze doen er wel heel makkelijk over. Pff erg he.a goed dat is een gevoel. Ik weet nou niet meer zo goed of ik mijn ei wel of niet gehad heb. Heb met Vl erover gehad. En besloten vanaf nu tot 11 sept het er niet meer zoveel over te hebben samen. En als ik 11 sept nog niet ongi ben dan ga ik een test doen. . Ik zal nog wel meelezen etc. Maar misschien hebik mijn ei toch nog niet gehad. Of heb ik niet eens eens een eisprong en dan hoor ik eig helemaal niet in dit topic thuis Sorry voor mijn geklaag dames maar moest er f uit Voor iedereen op het w8bankje succes met nóg niet testen. Voor ze toekomstige testers heel veel succes, en roze dames gefeliciteerd!
@mrcd dankjewel meid, inderdaad laten we hopen dat het blijft zitten. Denk dat ik er pas gerust op ben over een week of twee ofzo.. @madamev dankjewel hoor. Wat vervelend jouw verhaal , maar sommigen doen ook alsof het zwanger worden super makkelijker gaat en maar uit de lucht komt vallen. Niet leuk als je al langer bezig bent..
Hoi meiden... Hier weer een negatieve test..geloof er echt niet meer in... Iedereen met een mooie test gefeliciteerd!!
Jace!!! Jaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Dat lijkt me duidelijk! Super gefeliciteerd! En nu gaan genieten! Eerst even een CB scoren voor VL! Dat heb ik ook gedaan. Mannen zijn toch wat visueler ingesteld. Ik kreeg dezelfde reactie! Het is je ontzettend gegund. Xx
Hihihi Kim dankjewel meid ! Was ik inderdaad ook van plan haha, mannen zijn er pas van overtuigd als het eruit komt volgens mij hahah ! Hopelijk jij ook snel! Ik duim voor je meis
@beccy; jammer! Ik snap dat je baalt. @madamev; ooooewww zo irritant. Die vrouwen die dat zo goed voor zich kunnen houden. Ik vind dat heel knap en ben ergens gewoon poepjoers, maar ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik zo'n persoonlijkheid gewoon niet heb. Ik ben gewoon een flapuit. Trek het je niet aan. Je bent zoals je bent. Succes met wachten! @hier; alle klachtjes van gisteren verdwenen. Geen lichte buikpijn en misselijkheid is ook weg. Ik wacht het maar af. Fijne zondag dames! Xx
@lucindalice.en.mrcd: jullie kaartjes zien er nog prima uit! @madamev: die gevoelens zijn toch heel begrijpelijk! doe maar rustig aan, knuffel voor jou. @jace: Gefeliciteerd! @hier: ik heb jullie hulp nodig. bloeden is weer gestopt, wat ik heb gebloed varieerde van helder rood tot bruinverlies, maar was echt heel weinig. nou was vanmorgen m'n temp weer omhoog... donderdag was bij een bloedtest m'n hcg<1, stel....ik word niet ongesteld....wanneer moet ik dan in Godsnaam testen?! ik ben vandaag 12 dpo...
@jacky en annie dankjewel!!! @lix ik zou vanaf 14dpo testen... Dan zou je wel een streep moeten hebben toch? Trouwens je zat er niet ver naast met je pendel he! Je zei september, deed je eigenlijk op bevruchting of zwangerschapstest? Als t test is had je als enige gelijk hihihi nu nog het geslacht
maar met 9 dpo was hcg<1....is ie dan op 14dpo wel hoog genoeg voor test? als ik al zwanger ben....shit, krijg nu toch weer hoop :-s