Thanks. Lastig verhaal inderdaad. Normaal zou je op 14DPO inderdaad zeker wel iets moeten zien, maar als de innesteling laat was (donderdag/vrijdag) dan zou je 7 dagen daarna zeker positief testen. Doe waar jij je goed bij voelt. Hopelijk was het een late innesteling en zet de ongi niet door.
Ik mag zwaar op rood Ik heb nog nooit zo' n pijnlijk begin van een menstruatie gehad, leken wel weeen vannacht, moest er zelfs van spugen. Naast dat ik door mijn borsten echt dacht dat ik zwanger was ga ik er dus vanuit dat het en vmk is geweest. Misschien omdat ik van de week een buikvirus heb gekregen dat het is misgegaan, maar dat zullen we nooit weten. Ik heb echt heel erg lopen balen en heb mijn lesje wel geleerd, ik test nooit meer voor mijn nod! Maar ik ben nu klaar voor de volgende ronde! Dus ik verhuis naar het volgende nodforum. Ik heb niet alles meer terug gelezen, maar zie zo snel da Jace zwanger is? Van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je over negen maanden een prachtig kindje in je armen mag houden! Verder hoop ik natuurlijk op veel meer roze hier! En voor de meiden op rood misschien tot in het volgende topic...
@ Lasas, goed besluit wat hebt genomen met je man en fijn dat het rust geeft. Hopelijk is het natuurlijk niet nodig en ik snap dat je even moet slikken als het wel heel snel lukt bij n collega. Yeah!!!!!!! Gefeliciteerd Jace!!! Een hele dikke duidelijke streep zie je wel geniet ervan meid! @ Hogelinda, poeh dat is vroeg voor n zondag....
Wauw vosje die is ook duidelijkzeg! Gefeliciteerd !!! Hoeveel dagen zit je? @lucindalice ja echt leuk he ben super blij, hoop dat alles goed gaat! Bedankt voor het " aandringen " om een test te doen hihi andera deed ik hem echt pas dinsdag of zo haha
Ik denk het wel! Voorzichtig gefeliciteerd! @derde Wat vervelend zeg. Hopelijk volgende ronde meer geluk.
@ Willemientje, ik hoop dat jouw cycli ook regelmatiger worden of dat je natuurlijk gewoon zwanger bent! Thanks MRCD, hoop zo dat hij hoog blijft...al schrok ik vanochtend wel hoor Ik vind je tempkaartje mooi hoor! En hij blijft mooi hoog... Spannend zeg! Jij dus morgen testen
Goedemorgen! Jace en vosje, gefeliciteerd dames! Voor iedereen op rood, knuffie! Op naar een volgende ronde hopelijk mét roze!
@vosje2000; ja ik zie een streep! Lijkt inderdaad wel wat grijs, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
Zeker spannend. Ik ga morgen alleen testen als mijn Temp nog hoog is. Anders niet! Dus bij 37,0 of lager doe ik geen test. Zou zonde zijn om geld zo weg te gooien toch. En wanneer ga jij testen? Hoe was de Indische rijstschotel/tafel?
@ MadameV, hopelijk geeft het minder forummen wat rust! @ Beccy, o dat is echt niet leuk weer zo'n witte test @ Kim, wat maf dat al je kwaaltjes nu opeens weg zijn @ LIX, fijn dat je m'n tempkaartje er nog hoopvol uit vindt zien Hoeveel dagen heb je nu gevloeid? Ik zou pas 5 dagen na de laatste drup testen, dan moet het hcg voldoende verdubbeld zijn ervan uitgaande dat dit een innestelingsbloeding was. Hoop het zo voor je!!!
@ Derde, hele dikke knuffel voor jou .... @ Vosje, jaaaaa ik zie hem!!! O de 2de van 4 sept (ook mijn NOD ) die in verwachting is ... Zo leuk!! Alleen twijfel ik ook n klein beetje over de kleur, zie jij hem als roze? @ Jace, hihihihi, dinsdag zou je vast echt n knaltest hebben gehad!