Ik heb m'n banner maar ff aangepast.. Volgens m'n tempkaartje is maandag of dinsdag mn ei geweest, dus weer een ronde van 40 dgn lijkt me onwaarschijnlijk.. Heb m nu terug gezet naar 34
@vosje dan ben je er vroeg bij hihihi. Doe je nog een test over een paar dagn? @lucindalice ik doe sowieso nog een test morgen van Cb.. Ben zo bang dat ik ineens ongi word en dat deze vals posi is ofzo. Slaat echt werkelijk nergens op haha, sorry @dreamer inderdaad laten we het hopen ! Vind t erg spannend allemaal
Gefeliciteerd Jace en vosje! Hier nog steeds wel een hoge temp.37.2 gisteren 37.3 dus iets gezakt en minder last van mijn borsten! Hoop geen slecht teken! Pff we wachten het af! Mag pas dinsdag testen van mezelf!
@ MRCD, de rijsttafel was heerlijk!! De tijd van het in de keuken staan waard... Al adem ik nu nog steeds knoflook en andere kruiden Spannend dat je gaat testen als je temp hoog blijft!! Ik ben benieuwd!! Ik zou vandaag wel willen testen, maar heb alleen een cb digi in huis ... Manlief wil echt pas zaterdag testen zodat ik echt overtijd ben. Denk dat dat ook wel beter is gezien m'n vmk, maar ik weet niet of ik dat vol ga houden.... Begin m'n 'zen-modus' n beetje te verliezen eigenlijk....
Ik zie hem wel roze inderdaad. Maar over een paar dagen zeker weer een test. (of morgen haha) *duimt*
@ Dreamer... O ben je dan niet bang dat je te vroeg zou kunnen gaan testen? @ Tessa, 0.1 is maar erg minimaal en 37.2 is nog steeds hoog hoor
Pffff, spanning neemt toe hier... Nog steeds buikpijn, wisselende temp... Zo word ik langzaam gek hoor!
@tessav inderdaad een mooie temp. Ik voelde mijn borsten een paar dagen voor nod ook niet meer en nu nog steeds bijna niet. Normaal wel. Dus kan idd een symp zijn. @lucindalice kan me voorstellen dat je nu ongeduldig word, zeker met zoveel testers. Mijn man is hetzelfde hoor ook zo van test maar als je overtijd bent. Op zih is daar natuurlijk ook wat voor te zeggen @vosje leuk hihi laat FF weten als je weer getest hebt
Wauw gefeliciteerd dames op roze!! Dames op rood, balen succes de volgende ronde! Hier: Het zou gisteren innesteling geweest kunnen zijn....spannend! Nog 6 nachten slapen en dan mag ik testen van mezelf. Vanmiddag op verjaardag, gelukkig wat afleiding
@ Jace en m'n man wil me denk ik behoeden voor als het weer vroeg mis zou gaan. Vorige ronde 9dpo al getest en toen ging het helaas 10 dagen later mis
@lucindalice dat is ook de reden dat ik liever later test dan te vroeg...je voelt je toch een stuk zekerder denk ik?
@jace en vosje en de andere zwangeren gefeliciteerd! @dames op rood balen zeg, hopelijk de volgende ronde roze @ spannend hoor al die kwaaltjes van iedereen. @Ik heb zelf nog niet meegeschreven vanwege een overlijden van een dierbare. Maar aangezien ik 5 dagen na mijn ovulatie met klein beetje bloedverlies begon en gisteren iets meer helderrood verlies wat nu weer gestopt is, hoop ik op een innesteling en werd de drang weer groter om met jullie mee te schrijven
Derde jammer hopelijk volgende ronde op rose Jace super gefeliciteerd hij is echt heel duidelijk Vosje yeah ook jij gefeliciteerd. Wow wat een rose al. En beide 4 dagen voor nod super
@madje dankjewel, mijn nod klopte álleen niet. Heb een vroege eisprong gehad zit vandaag op 16dpo.... Álleen nod nog niet aangepast omdat ik niet zeker wiat hoe het nu zat met de luteale fase
@ Jace, daarom, denk dat ik dan wel deels onrustig zou zijn met n posi test voor NOD. @ Meesje, gecondoleerd Hoop voor je dat het een innesteling was
Jace en Vosje: Gefeliciteerd. Geniet ervan!!! Hier: Ik voel eigenlijk niets. Op wat super lichte steekjes in mijn buik na. Ondanks dat ik nog steeds een goed gevoel heb, vraag ik me af of ik niet wat moet gaan voelen. Ik weet nu niet meer hoe het de andere keren ging, of ik na NOD dingen begon te voelen of al eerder. Ik ben me bewust dat de kans erg groot is dat de mogelijke innesteling nog plaats moet vinden, dus dan is het ook weer niet gek dat ik nog niets voel. pfff, ik wou dat ik mijn hoofd ff uit kon zetten, hahaha.
meesje: gecondoleerd.... @hier: eigenlijk geen symptomen, behalve verstrooid, concentratie verlies en meer honger. had net weer wat bruinverlies...ga nu echt elk uur naar de wc...zucht, zo vermoeiend.... wat vinden jullie van mijn tempkaartje (zie handtekening). heb veel open bolletjes, komt door diensten, slecht slapen (sleep deprived) en geen wekker ivm vakantie...
Lix ik vind je kaartje er op zich niet slecht uitzien... Hopen dat je temp gaat stijgen of. Zo blijft. Mijne bleef ook een hele tijd op 36.8 hangen. Bruinverlies hoeft niks te betekenen... Heb je dat normaal ook voordat je ongi word?