NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Wauw wat is er veel gekletst! Heb even de laatste 7 pagina's gelezen en wat zijn er veel die morgen gaan testen, ik duim voor jullie! Voor degene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd! En voor degene op de wachtbank veel succes!
    Hier vandaag een wat donkerdere ovulatietest, m'n ei is wat verlaat dus ik weet niet wanneer mijn nod zal zijn, misschien in dit topic en anders in het topic van 16 t/m 30 september. Hier de foto:

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Dames, willen jullie ff meedenken?
    Ik had de eerste 4 dagen na mijn eisprong een hele goede stoelgang. Nu was ik al 2 dagen niet geweest en had net een paar keuteltjes. Daarbij gaf ik een dikke gekige klodder afscheiding. Normaal heb ik dat vanaf ongeveer 10 dpo en word ik eeb paar dagen later ongesteld. Nu zit ik op 6 dpo. Verder voel ik nog niets. Kan dit wat betekenen? Zou dat een teken van innesteling kunnen zijn of is het gewoon toeval? Ik vond het echt opvallend.

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Thanx dames voor het reageren. Doet me goed:)

Ik had vandaag net zo'n ovu test als pindatjuh. Is die duidelijk genoeg? Of moet iedan nog ddonkerder/dikker? Denk dat mijn ei dan toch nog moet komen. Want hey streepje van vandaag heb ik op de testen van z&k nog niet zoo duidelijk gezien. Sorry dames die de lijst aanpassen misschien niet ik mijn nod toch maar weer terug veranderen. Dat zou betekenen dat ik precies dezelfde cyclus heb als vorige keer, op zich goed, maar wel nog steeds een lange cyclus. Ma goed. Hou jullie op de hoogte. Kan het niet eens laten om hier niet 6x per dag op te kijken haha.

@ pindatjuh, meer ervaring met die testen? Is ie donker genoeg volgens jou? Want mijne ziet er net zo uit!

4. Wokkeltje

Wokkeltje Lid

18 jul 2013
    33
    0
    0
    Heerhugowaard
    @2dekindje, bedankt voor het zoeken! Heb zelf nog 2 zwtesten van 123thuistesten dus vandaar de vraag ook.

5. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ken dat gevoel! Ik duim heel hard dat het is meis!

Ja maar hij is erg onduidelijk en thuis heeft manlief en zusje hem wel gezien maar de foto die ik heb laten zien aan mijn klets vriendinnetjes hier zijn de meningen nog erg verdeeld :) dus durf nog niet zo goed haha

6. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hmm..nu mijn nod er aan komt wil ik me op de valreep toch ook nog even melden.
    Heb al wel veel meegekezen hier...veel spanningen en testdrang zo te zien! En wat leuk dat er al meiden een positieve test hebben!! Gefeliciteerd!

billie85, 28 jaar, nod 2 sept, ronde 5 mmm, 1e kindje

7. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden!
    Ik ben nieuw aangemeld op dit forum
    Snuffel al een tijdje als gast rond
    En ik dacht ik ga me aanmelden en gezellig meekletsen.

Ik hou al een klein jaar me cyclus in de gaten
    Me lf is meestal 12/13
    Dit is ronde 2 (vorige maand alleen geklust op eisprong)
    Werd pas 16dpo ongesteld maar had een heel licht positieve zwtest.. vermoedelijk een vmk helaas!
    Deze ronde heel laat me ei gehad (op dag 22!! Normaal op dag14/15/16)
    Maar we hebben vanaf dag 13om de dag geknuffeld en vrijdag voor het laatst
    En zaterdag eisprong (ovulatie testen deze ronde en nog altijd temperatuur methode. Heb ik ook al half jaar gedaan voor we begonnen wilde we wel goed voorbereid zijn!)

Hopelijk word dit een roze maand voor ieder!

LUCKY (18 jaar) 2e ronde (1e ronde na vermoedelijke VMK) Nod 13september!

Succes allemaal!

Groet lucky!

8. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @lucky star welkom! En nu voor jou het wachtbankje succes!

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ff snel update, ben op verjaardag. geen rood meer, alleen heel klein beetje bruinverlies.....

10. Sharissa87

4 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jace en Vosje:
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Ik wens jullie een goede zwangerschap toe!

@ hier: ik ben vandaag ongesteld geworden, met een cyclus van 29 dagen dus. Hoop dat ik deze 'korte' cyclus behoudt (ipv weer 35).
    ik mag dus op rood.

Ik denk dat ik de volgende ronde ga starten met ovu-testen.

@ de rest: heel veel geduld, en op naar de positieve testen.

Groetjes,
    Sharissa

11. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Welkom nieuwe dames, veel succes!

Hier een offday voel me de hele dag al btje misselijk en zere buik. Ben ook nie vooruit te branden. Hopelijk echt voor een goed doel

12. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Bij mij kan de test nog ietsje donkerder, ik denk als ik vanavond test dat ik hem dan heb. Ik heb zelf een korte piek en moet om die reden 2keer per dag testen anders mis ik de positieve test.
    Ik ging er vanuit dat vrijdag mijn eisprong was, maar de ovutesten bleven negatief. Ben blij dat ik toch doorgetest heb :D

13. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @lix gaat de goeie kant uit dus...

@sharissa dankjewel hoor :D . Balen dat je ongi geworden bent! Hopelijk volg ronde wel op roze!

14. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @sharissa; b😣len van je ongi! Vol goede moed de volgende ronde in!

@testers; dames zijn jullie uiteindelijk nog de stad ingegaan voor testjes?

@hier; als ik hoest heb ik pijn in m'n liezen. Al de hele dag. Het voelt als een stekende spierpijn en alleen als ik hoest. Herkent iemand dit? Mijn borsten voelen erg warm aan en ik voel af en toe een steek. Verder geen pijn aan m'n borsten. Iemand dit ooit gehad? Herken het iig niet van m'n eerdere zwangerschap dus is vast geen goed nieuws...

Xx

15. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Iemand????

16. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Lix de niet digitale cb teste bij bij mij toen negatief terwijl de kv2 wel een tweede streep aangaf. Dus hier gee goeie ervaring mee

Lucinda en nou toch naar de ah geweest

Kim ook hier zeurende buikpijn. En een vreet zin poeh. Mijn buik is ook helemaal opgezet. Wanneee ga jij testen we hebben dezelfde nod.

Sharissa balen meid

17. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Kim ik heb wel die steken als ik te snel opsta of beweeg... Misschien hetzelfde?

lieflief. Geen idee. Ik heb wel rond de innesteling diarree gehad. .en veel witvloed sinds 10dpo ongeveer..

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ LIX, o wat zul jij in spanning zitten...

Hier uiteindelijk geen test meer gehaald....

Hopelijk blijft je cyclus nu mooi Sharissa!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ lieflief sorry geen id geen ervaring mee

@ pindatjuh, dat was ik ook van plan! Vanavond nog een X. Laat je weten?

20. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Hij lijkt veel op die van 3 uur geleden, maar deze is toch echt positief! ;)

Deel Deze Pagina