@willemientje, ja idd wisselende cyclus, zeker lastig, heb ook idee dat we meerdere keren op verkeerde dagen geklust hebben. Had het idee dat mijn ei dan eerder was, maar nod was toen 3 weken later, zaten er dus flink naast. Jij wisselt idd ook flink, hoe lang ben je gestopt met de pil? En gebruik jij al ovulatietesten? Jij ook succes deze ronde, mijn duimen draaien voor roze! @ madamev, wat vervelend jouw verhaal, snap heel goed dat je je zo voelt! Veel sterkte, digiknuff!! @ lix, spannend, zou zo 7 dagen na innesteling testen, zou mij meer gerust stellen. Maar dat wachten..... Tsjaad doen waar je je goed bij voelt! @derde, wat rot! En vervelend dat je zo pijn gehad hebt! Knuffel! @ vosje, gefeliciteerd!! @ zwengels, spannende dagen op wachtbankje, gelukkig wat afleiding en op naar roze over 6 dagen!! @ meesje, gecondoleerd! @ Chriss, welkom! Zeker super spannend, hopelijk snel een positieve test! @ jasia, spannend!! Hopelijk blijft het weg en sta je over paar dagen op roze! @ bambino, mijn duimen draaien, spannend!! @lucky star, welkom!! Succes op het wachtbankje Hier lekker even gewandeld en lekker gekletst met vriendin! Nog even uitgehuild en daarna flink gelachen, nog een paar dagen en dan testen! We houden goede moed!
Hoop dat je snel een positieve test hebt hogelinda! Die rode duivels moeten weg blijven, roze willen we!!!
Ja inderdaad bambino @lasas ik ben nooit aan de pil geweest maar we zijn in maart/april gestopt met condooms, dus best al een tijdje Hoeveel testers zijn er morgen? Ik ga denk ik donderdag of vrijdag testen erg spannend! Zere buik vandaag en misselijkheid bij vlagen nog steeds Gelukkig veel werken deze week voor de afleiding Verder btw ook last van zere ogen(branderig) en iemand had het over vervellende tepels en dat heb ik vandaag ook! Kleine velletje op de tepelhof, was die persoon al zwanger?? Haha dan ist goed nieuws
@lucalinda, lix, erica en lasas dank jullie wel @welkom chriss en lucky star @2e kindjewelkom balen, maar er is nog hoop! @hogelinda spannend hoor! @sharissa balen @pindatjuh mooie test @lucalinda ik wil ook wel een weekje verder zijn @vandaag toch weer een heel klein beetje bloedverlies, afwachten maar....
Ik mag mij ook melden 2 ongelukjes gehad, uiteraard hartstikke gewenst. 11 september mijn NOD, nu al krampjes, veel witte afscheiding zou het dan toch zo zijn?
lief: geen ervaring mee. sorry. @hier: net weer wat meer bruinverlies en ook weer wat helder rood. ik heb besloten dat als m'n temp woensdag minimaal 36,6 is en het bloedverlies nog steeds minimaal is, dan ga ik testen....weet alleen nog niet met welke test. ik twijfel tussen kv2v5 en de vroege test van testpoint...
Hallo allemaal, ben nieuw op het forum hier. Ik heb al een aantal weken mee gelezen en dacht ach waarom zou ik niet eens een account aanmaken. Ik wil ook graag op de lijst Briar Rosé, 21, 7de ronde, eerste kindje, nod op 5 sept. Deze ronde is extra spannend, mn hubbie en ik hebben super goed geklust en heb mijn ovulatie mooi kunnen traceren met dipsticks. Nu wel al twee dagen een behoorlijk ongesteld gevoel maar geen bloed geeft moed!
Ga ik denk ik zo doen.. Heb alleen n half uurtje geleden nog geplast. Hoe lang zou ik nog moeten wachten? O, ik ben echt debiel bezig
lucindalice: hoe lang je niet plast maakt niet uit, wel belangrijk dat je minimaal2u voor test niet drinkt
Hahaha beter toch naar de ah kunnen gaan...ik weet het niet of die reageren. Maar geloof 2 a 3 uur niet plassen n drinken
Hmmm, dan moet ik denk ik nog 1.5u wachten... Grrrr :x ik ben echt dom bezig vind ik, volgens mij raak ik alleen maar meer in de wat als ik dit ga doen
@ lucindalice soms wel dus als je een dikke positieve ovu test heb zou ik ook maar een zwangerschapstest doen Maar een negatieve ovu test wil niet uitsluiten dat je zwanger bent. Ik check ook wel eens met een ovu test, tot nu toe zijn die aan het eind van mijn cyclus wel licht roze, maar bij lange na niet zoals de controle streep.