@ Jace, als hij maAr binnen 5 (geloof ik) minuten te zien was en roze streep gaf. Na afleestijd niet meer kijken, ook al wordt hij donkerder...
Dat had ik ook gelezen maar als je nou aan het eind van je cyclus test en ovu testen gebruik kan dit dus geen verband hebben
@lucindalice hij was binne 5 min te zien én roze. Na 5 min issie álleen btje duidelijker geworden meer niet
@jace: ik wilde je niet aan het twijfelen brengen! jouw streep zag er net zo uit als die van mij op mijn kv2v5 test bij onze dochter (die is nu 2,5 ) de cb knalt morgen echt van het scherm, let maar op!
Meiden, ik schuif op naar de tweede helft van de maand voor mijn nod. Wil iemand mij van de lijst halen? Hoewel mijn testjes oplopen haal ik de 15e echt niet maar goed: ei is in zicht. Succes op het wachtbankje! Hoop op veel roze voor jullie
Hahah jullie zullen wel gelijk hebben Sorry voor mijn gezeur ben gewoon super onzeker! Lig ik te zeiken terwijl jullie nog in onzekerheid zitten... Sorry nogmaals
Geeft niet Jace, bij onze meid geloofde ik het ook pas echt toen ik het hartje zag kloppen bij de vk! kan me dus helemaal voorstellen dat je onzeker bent. Die test van morgen geeft alvast meer zekerheid!
@ Bambino, zit nog met m'n benen over elkaar op de bank en ga nu n aflevering Friends kijken.... Manlief (en gelijk heeft hij ) verklaard me voor gek met m'n ovu-test... Dus weet nog niet 100% zeker of ik het ga doen, want uiteindelijk weet ik na die test nog niets en ben ik alleen maar teleurgesteld
Ja precies ik vind het zo maf kan t niet geloven haha. Lucindalice misschien is het idd beter om tot morgen te wachten... Dan weet je het wel zeker..